Stinemor Skrevet 5. august 2002 #1 Skrevet 5. august 2002 Vi har tenkt å gi gjestene våre 2 drikkebonger i bryllupet siden vi skal ha bryllupet i en restaurant. De sa at vi kunne lage bongene selv og ta de med oss ut dit - er det noen av dere som har forslag til hva jeg skal skrive på bongene?!? Jeg står VELDIG fast her. Hjelp mottas med takk!!!! Stor klem fra Stinemor
Sussi Skrevet 5. august 2002 #2 Skrevet 5. august 2002 Det er gjerne ikke så veldig intelligent, men jeg skrev bare "BONG" på lappene. Hadde et fargebilde bak denne teksten (bare et clipart av noen drikkevarer :D ) Gjorde det ikke så veldig avansert!
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #3 Skrevet 5. august 2002 Du kan jo bare skrive "1 drink" eller noe sånt..? :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2002 #4 Skrevet 6. august 2002 Vi skrev "Èn drink", og hadde samtidig et clipart- bilde av en drink under teksten. Sunflower (Ikke innlogget)
Elma Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Vi skal også ha to drikkebonger til hver. På disse har vi skrevet: "En forfriskning i baren". Vi har et bilde av et vinglass under teksten :-) Enkelt og greit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå