AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Så nettopp en story på snapkontoen mammahjerter, der mor filmer på en legetime for sønnen på 8 år, på buppa, å etterpå utbroderer hele historien til stakkars guttungen sin!! Jeg blir så sint!! Om hvordan skolen har meldt henne til barnevernet, og grunnene til det osv. Helt utrolig hvordan mødre bare brettet ut hele livet til ungene sine (og samtidig filmer de!!) får helt vondt i magen for de stakkars ungene!! Skulle ikke vært lov! Anonymkode: 97d83...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Så du skriver anonymt henne her, i stedet for under brukernavn på rampelys, for at ennå flere skal se eksponeringen. Du hadde fint kunnet diskutere emnet uten å gi ut snapnavn, du kunne gjengitt situasjonen til og med. Føles det godt å bidra til eksponeringen? Anonymkode: 29674...5b9 3
xinnia Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 JA det er ille at noen velger å eksponere barna sine på den måte- men det er ikke noe bedre alle de ( og du TS ) følger de i sosiale medier. Om ingen hadde gitt de klikk når de eksponerte barna så hadde de måtte finne på noe annet for å få penger inn på konto...
mjauritz Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Jeg la kontoen til nå for å sjekke hva det var, men slettet den midt oppi. Det er det drøyeste jeg har sett, hun eier ikke respekt for sønnen sin. Dette var det mest ekstreme jeg har sett tror jeg, hun filmet bokstavelig talt hele legeundersøkelsen og foreldremøte, mens hun snappet om hvor mye hun kjedet seg. I tillegg til å legge ut mye om sønnen (og skolen, og barnevernet) som ikke burde blitt lagt ut. Heldigvis virker det som denne mammaen samarbeider godt med barnevernet, og kanskje kan få litt hjelp og veiledning der. 1
sofie777 Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Jeg lukker denne tråden pga fare for eksponering av barn. Fortsett heller debatten i mer generelle ordelag i denne tråden. sofie777, mod 1
Anbefalte innlegg