Gjest Cocosa Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Kan noen fortelle meg hvor jeg finner det?!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Det tror jeg du kan glemme. Jeg letet lenge etter en på 140, men det tok tid å finne. Til slutt fant jeg på Skeidar. Kid hadde tidligere på 140 men de holdt ikke fordi det ble for tungt for opptrekkssnoren å holde gardinen opp. Når dette er et problem ved 140 så er problemet større ved 180 cm bredde. Ja, for jeg oppfatter det slik at vi snakker om bredde om ikke lengde? Snakker du lengde så finnes neppe det heller ferdig, men vil være en enkel sak å få sydd hos en garndinsyerske. Anonymkode: 5b738...09a
Gjest Cocosa Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg du kan glemme. Jeg letet lenge etter en på 140, men det tok tid å finne. Til slutt fant jeg på Skeidar. Kid hadde tidligere på 140 men de holdt ikke fordi det ble for tungt for opptrekkssnoren å holde gardinen opp. Når dette er et problem ved 140 så er problemet større ved 180 cm bredde. Ja, for jeg oppfatter det slik at vi snakker om bredde om ikke lengde? Snakker du lengde så finnes neppe det heller ferdig, men vil være en enkel sak å få sydd hos en garndinsyerske. Anonymkode: 5b738...09a Det er bredde, ja leiligheten vår har kun vinduet på 1,80. Jeg trenger ikke nødvendigvis sånne med opptrekkssnorer, skjønner at det kan bli krøllete, men vet ikke hva den andre typen heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå