Gå til innhold

Pulevenner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål til dere og håper dere kan svare meg.

Jeg har nå vært i et "pulevenner" forhold med en fyr en god stund. Det er veldig klart at det ikke skal bli noe mer mellom oss. Vi holder ikke kontakten noe særlig enna enn når vi skal møtes. Alt har vært greit, frem til han begynte å legge merke til andre kvinnfolk og spesielt mine venninner. Han kan fint kommentere og si til meg at de er fine og at han ville pult de. Jeg reagerer på dette. Ikke fordi jeg er sjalu, men fordi jeg tenker at alle vil føle seg spesielle for den andre personen og ikke tenke at i det han finner seg noe bedre så dropper han meg. Det er litt sånn jeg føler det nå.. overreagerer jeg? Hva tenker dere? Pga dette har jeg tenkt å avslutte det "forholdet". Det knekker selvbildet mitt og det er ikke noe jeg kan gå og høre på uten at det går inn på meg.

Takk for svar.

Anonymkode: b6c32...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er respektløs, og kan ikke skjønne hva han prøver å oppnå annet en at du skal føle usikkerhet og sjalusi. Jeg syns du fortjener noen som behandler deg bedre, gjør ikke du? Og jo mer tid du kaster bort på denne mannen, jo lengre tid tar det før du finner en som vil ha ett forhold med deg (om det er det du ønsker) og behandler deg fint. Og om du kun vil ha ett seksuelt forhold så må jo sexen være bedre med en mann som får deg til å føle deg begjært av han, ikke som du er en stand-in og han heller skulle hatt venninnene dine der.

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig respektløst og jeg tror ikke han har noe respekt for deg utenom å tømme seg i deg og bare ser på deg som en tømmestasjon egentlig.... Han ville jeg ikke latt få privilegiet av å pule på meg noe mer! 

Anonymkode: d34eb...e69

• Liker 5
Skrevet

Takk for svar!! Har dere noen forslag til hvordan jeg kan ende dette? Skal jeg si noe til han eller? Han kommer garantert til å spør om noe er galt.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!! Har dere noen forslag til hvordan jeg kan ende dette? Skal jeg si noe til han eller? Han kommer garantert til å spør om noe er galt.

Ikke ta initiativ, si du ikke kan de neste par gangene. Hvis han spør om noe er galt, så bare si/skriv: Tror det er på tide å avslutte nå. Ikke noe mer.  .. du skylder ham faktisk INGEN forklaring annet enn at du ikke vil mer. 

Anonymkode: dc9dc...fda

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg han rett så kommer han til å beklage seg og si at det ikke var sånn han mente det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...