AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Hei, dere! Jeg har de siste månedene tenkt på hva jeg skal gjøre med kalendere i adventstiden, og siden årets beste måned snart er i gang og jeg ikke har funnet noen løsning, går jeg til dere for tips Jeg er ei skikkelig julejente, og har vokst opp med pakkekalender. Min samboer er ikke vokst opp med jul, men jeg har "tvunget" jula litt på han, så han har også alltid fått pakkekalender hos meg. Jeg vil også at sønnen hans skal ha en kalender når han er hos oss, men det er her jeg sliter litt: Han er hos oss bare annen hver helg. Da synes jeg at det blir litt mye med en kalendergave hver dag, da han får 14 på rappen. Og tre-fire luker blir litt lite igjen. I fjor fikk han velge seg en ferdig kalender, og da ble det en dinosaurkalender. Året før der igjen var det lego. Det var bare drit i dem, og han er ikke så interessert i det i år. Så jeg lurer på om dere kloke damehoder har noen gode løsninger på dette? Hvordan bør jeg fordele pakkene? Anonymkode: 868b5...cc8
Libertas Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Jeg ville gått for litt 3-4 litt dyrere pakker når han er hos dere. Kan jo si at det er pakker for hver advents søndag?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 14 timer siden, Chibi skrev: Hvor gammel er han? Han er 10 år Anonymkode: 868b5...cc8
Gjest Cocosa Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Kjør på med pakkegaver de dagene han er hos dere! Kanskje en film, et par kule sokker eller en liten pakke lego? Synes dette er en skikkelig fin tanke av deg!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 14 timer siden, Libertas skrev: Jeg ville gått for litt 3-4 litt dyrere pakker når han er hos dere. Kan jo si at det er pakker for hver advents søndag? Ja, det går jo kanskje an å ha en pakke hver søndag, så blir det to pakker hver gang, i stedet for 14 Da teller man jo noe, akkurat som med daglige pakker. Takk for tips. Om noen har flere, så tar jeg med glede imot! :D Anonymkode: 868b5...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Jeg ville kjøpt kalendergaver for de dagene han er hos dere. Kan jo hende moren har ordnet noe til han når han er hos henne. Anonymkode: f8932...145 1
strawberry Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Når jeg ble litt eldre fikk jeg en litt større gave hver helg istedenfor en liten pakke hver dag.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville kjøpt kalendergaver for de dagene han er hos dere. Kan jo hende moren har ordnet noe til han når han er hos henne. Anonymkode: f8932...145 Ja, jeg kan jo kanskje ordne noe i samråd med henne. Sånn at hun lager gave de dagene han er hos henne, og jeg de dagene han er hos oss Så får han hver eneste dag. Jeg bare synes at det er så artig å ordne pakkekalendere, så det er så kjedelig med så få gaver Haha Anonymkode: 868b5...cc8
annebanane Skrevet 3. november 2017 #10 Skrevet 3. november 2017 Hadde en sjokoladekalender i hovedhjemmet etter en del diskusjon, og fikk en liten kalendergave annenhver dag de helgene vi var hos den andre forelderen som var mer juleglad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå