Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymkode: 23064...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi babyer er søøte :D Pluss at det er god butikk å få barnebidrag fra mannen man *knis!*,lurte med på graviditeten ^^

Anonymkode: a9a94...a31

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg vet vi har mye kjærlighet å gi ett barn og tror vi ville blitt gode foreldre. Jeg ser hvor flink kjæresten er med barn, vet han ønsker å bli pappa og jeg vil være den som oppfyller det ønsket for han. 

Vi får se om det ligger i kortene for oss. Vi er ikke riktig klar enda, men jeg kjenner den biologiske klokken tikke.

Endret av Elliespelli
  • Liker 2
Skrevet
Just now, Elliespelli said:

Jeg vet vi har mye kjærlighet å gi ett barn og tror vi vil bli gode blitt gode foreldre. Jeg ser hvor flink kjæresten er med barn, vet han ønsker å bli pappa og jeg vil være den som oppfyller det ønsket for han. 

Vi får se om det ligger i kortene for oss. Vi er ikke riktig klar enda, men jeg kjenner den biologiske klokken tikke.

Takk for ett serøst svar :)

• Liker 1
Skrevet
Just now, Elliespelli said:

Jeg vet vi har mye kjærlighet å gi ett barn og tror vi vil bli gode blitt gode foreldre. Jeg ser hvor flink kjæresten er med barn, vet han ønsker å bli pappa og jeg vil være den som oppfyller det ønsket for han. 

Tenker du noe over hva du ikke kan gi barnet?

jeg håper du skjønner :)

• Liker 2
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Fordi babyer er søøte :D Pluss at det er god butikk å få barnebidrag fra mannen man *knis!*,lurte med på graviditeten ^^

:alice:

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Spør om du ikke skjønner :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt. Jeg er redd for at jeg ikke blir å strekke til i enkelte sammenhenger. Det er masse som virker skummelt. Men ønsket om barn er likevel veldig sterkt.

Skrevet

Jeg ønsket meg barn fordi jeg ville ha en familie. Noen å fylle et hus med. Noen til å føre slekten videre. Noen å lage tradisjoner med. Noen til å bli mine foreldre sine barnebarn. Noen til å leke på lekeplassen i nabolaget. Barn skaper arbeidsplasser, både når de er barn og senere som voksne.

Det er masse arbeid å ha barn og masse ansvar. Men også en utrolig rikdom. Jeg lærte så mye mer enn enn jeg hadde trodd av å ha egne barn. Både om følelser og reaksjonsmønter og en hel dunge med praktiske ting.

Anonymkode: 6082d...47a

• Liker 1
Skrevet

Er det du som er hun gravide 21 åringen, TS? :)

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

11 hours ago, AnonymBruker said:

Er det du som er hun gravide 21 åringen, TS? :)

Nei.

Skrevet
12 hours ago, Elliespelli said:

Ja, absolutt. Jeg er redd for at jeg ikke blir å strekke til i enkelte sammenhenger. Det er masse som virker skummelt. Men ønsket om barn er likevel veldig sterkt.

ja, vanskelig å bestemme seg, spesielt når klokka tikker og man ikke er så ung lengre.

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål, men i hvilken alder begynner klokken å tikke? :)

Anonymkode: 83da4...415

Skrevet

Jeg ble uplanlagt gravid og mistet halvveis i svangerskapet. Da hadde jeg og alle rundt meg sett for seg den lille i familien. Nå er det bare et tomrom nesten, selv om barnet aldri «møtte» noen andre enn meg, mormor og morfar. 

Tror ønsket om en liten er veldig stort, mest på grunnlag av dette. Er enda ung og ingen som i det hele tatt hadde sett for seg den graviditeten som gikk til grunne, men nå kunne jeg ønske jeg ble gravid i dag! 

Tror også jeg trenger en bekreftelse på at jeg kan bære fram et barn til termin, og ikke miste. 

Anonymkode: 8092d...5b0

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dumt spørsmål, men i hvilken alder begynner klokken å tikke? :)

Anonymkode: 83da4...415

Det er individuelt og man vet det ikke før en grundig utredning eller før man har prøvd.. vi er skapt forskjellig(antall egg, kvalitet på egg, kvalitet på sæd, amh verdier, hormoner, vekstforhold livmor, eventuelle underliggende sykdommer osv osv). For noen tikker klokka allerede ved fylte 30, for de fleste går fertiliteten ned og risikoen opp etter fylte 35 og drastisk ved nærmere 40 og over 40.  Andre kan lett bli gravid langt opp i 40 og 50 åra 

Anonymkode: c716f...1ab

Skrevet

Mitt barneønske er både et ønske, men også en følelse/et instinkt. Jeg har kjent litt på dette siden jeg var tenåring/ca 17 år:ohmy: jeg er nå 27 år, etablert, gift, god økonomi og hele pakka så alt ligger til rette for barn. Ønsket og behovet for barn har vokst seg større og større for hvert år. Da jeg møtte mannnen min tidlig i 20-åra så visste jeg med en gang at vi både måtte gifte oss og få barn sammen. Jeg så ikke for meg et liv uten barn rett og slett. Ettersom åra har gått, vi har utdannet oss, fått gode jobber og reist og festet mye osv så kjenner jeg at det er et tomrom der og et behov for å skape en familie. Det er begrenset hvor artig det er å reise, være fri og egoistisk, spise ute osv i mange år. Jeg gleder meg veldig og er veldig klar for et nytt liv med barn og all kjærlighet jeg/vi har å gi, samt en livsstil som følger med et familieliv. I tillegg ønsker jeg barn for å fylle resten av livet med min egen familie, vil ikke bli gammel alene. Jeg har stor tro på at livet aldri blir det samme, og at det får en ny mening:ninuskapus: jeg vil faktisk gå så langt som å si at det å skape et nytt liv ER livet. 

Anonymkode: c716f...1ab

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja, vanskelig å bestemme seg, spesielt når klokka tikker og man ikke er så ung lengre.

Hvor gammel tror du jeg er? Har enda ganske god tid på å bestemme meg.

Skrevet
7 minutes ago, Elliespelli said:

Hvor gammel tror du jeg er? Har enda ganske god tid på å bestemme meg.

1. du snakket om den tikkende klokken.

2. er det virkelig så vanskelig å forstå at jeg snakket om seg selv?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1. du snakket om den tikkende klokken.

2. er det virkelig så vanskelig å forstå at jeg snakket om seg selv?

Ja, Men var ikke klar over at den hadde en aldersgrense før den begynte.

Ja, det var det. Du tagget meg og nevnte ingenting om deg selv, så...

• Liker 1
Skrevet
15 minutes ago, Elliespelli said:

Ja, Men var ikke klar over at den hadde en aldersgrense før den begynte.

Ja, det var det. Du tagget meg og nevnte ingenting om deg selv, så...

Hva er du snakker om?

Jeg setter en strek på denne diskusjonen, da dette helt ærlig begynner å bli for dumt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...