AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Noen som har gode erfaringer med noen? Blir utrolig sår av å barbere meg nedentil, tross for at jeg følger alle råd der ute og bruker gode produkter, og har ikke råd til å vokse meg. Anonymkode: 19a7e...9d4
Gjest OxBall Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Kun dårlig erfaring med krem. Bruker voks, og gjør det selv Det er ganske billig, ca 100 kr for en krukke.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 3 minutter siden, OxBall skrev: Kun dårlig erfaring med krem. Bruker voks, og gjør det selv Det er ganske billig, ca 100 kr for en krukke. Prøvde veet sin voks, den du varmer opp. Ble for smertefullt å gjøre det selv, stoppet midt oppi avrivningen pga smerter. Anonymkode: 19a7e...9d4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Den kremen jeg har prøvd fra veet stinker noe helt sinnsykt Anonymkode: a68c0...52c
Antoinette Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 Kondomeriet selger egen hårfjeringskrem til underlivet. Den heter Blitzblank og finnes i nettbutikken deres.
Gjest OxBall Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde veet sin voks, den du varmer opp. Ble for smertefullt å gjøre det selv, stoppet midt oppi avrivningen pga smerter. Anonymkode: 19a7e...9d4 For min del så gjør det vondt i ca 1 sekund, men vi er jo forskjellige. Du får spørre en venn om hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå