Gå til innhold

Hvorfor er det noen tråder som for minium svar, men andre får mange svar? Har det noe med hvilken forum det er lagt i eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken problemstilling tråder liker du å svare i`?

Anonymkode: a6ac6...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken problemstilling tråder liker du å svare i`?

Svarer gjerne på skulderputetråder :laugh: Ellers kommer det jo an på så mangt. Jeg svarer i mange ulike forum.

Anonymkode: 229bb...5ee

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Svarer gjerne på skulderputetråder :laugh: Ellers kommer det jo an på så mangt. Jeg svarer i mange ulike forum.

Hva er det?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er av dem som kikker på tråder som havner i 'nytt' listen... Sjeldent jeg oppsøker underforumene... Kanskje det kan ha noe å si på svarene.

Anonymkode: 2d1af...06a

• Liker 4
Skrevet

Jeg er av dem som kikker på tråder som havner i 'nytt' listen... Sjeldent jeg oppsøker underforumene... Kanskje det kan ha noe å si på svarene.

Anonymkode: 2d1af...06a

Mange tråder jeg ser en 15 stk inne på tråden, ingen svarer ingen liker innlegg-.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det?

Her :hoho: Du må lese tråden (jeg tisser nesten på meg :hoho: Klarer ikke å slutte å le av morsomhetene i den tråden)

Skrevet

Mange tråder jeg ser en 15 stk inne på tråden, ingen svarer ingen liker innlegg-.

De vet kanskje ikke hva de skal svare da, eller de ønsker ikke å svare.

• Liker 1
Skrevet

Så det har jo ingenting med pågang av medlemmer, hva gjør at de ikke skriver noe?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det har jo ingenting med pågang av medlemmer, hva gjør at de ikke skriver noe?

Det hender ofte at tråder har over 100 visninger og ikke et eneste svar.

• Liker 1
Gjest Rosetelys
Skrevet (endret)

Jeg ser ofte på nylig aktivitet og går inn på tråder som ser interessante ut. Liker best å diskutere interessante tema, ikke gi råd eller synspunkter på kjærlighetsforhold ol.

Også leser jeg mest på aktuelle saker og politikk, skråblikk, generell debatt og singelliv og dating. Sistnevnte fordi det er så mange rare tråder der.

Endret av Rosetelys
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Det hender ofte at tråder har over 100 visninger og ikke et eneste svar.

Jepp, derfor jeg spør :)

Skrevet
1 minute ago, Rosetelys said:

Jeg ser ofte på nylig aktivitet og går inn på tråder som ser interessante ut. Liker best å diskutere interessante tema, ikke gi råd eller synspunkter på kjærlighetsforhold ol.

Hva er du synes er intressant da?

Gjest Rosetelys
Skrevet

Hva er du synes er intressant da?

La til litt mer på posten min, hvis du siterte før jeg oppdaterte.

Men nyhetssaker og andre samfunnsaktuelle tema.

Skrevet
Just now, Rosetelys said:

La til litt mer på posten min, hvis du siterte før jeg oppdaterte.

Men nyhetssaker og andre samfunnsaktuelle tema.

Jeg skjønner ,men likevel er det flere av de trådene i de underformene som ikke bli svart på-

• Liker 2
Skrevet

Well tråden over flere sider, du har bensin tråden, folkmer egoistiske for mange svar, hvorfor ikke andre?

Gjest Rosetelys
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ,men likevel er det flere av de trådene i de underformene som ikke bli svart på-

Da er vel ikke akkurat de temaene interessante da? Eller så har kanskje noen laget en tilsvarende og mer engasjerende tråd om samme tema.

Jeg svarer jo ikke på alle tråder på nevnte underforum.

Endret av Rosetelys
Skrevet
1 minute ago, Rosetelys said:

Da er vel ikke akkurat de temaene interessante da? Eller så har kanskje noen laget en tilsvarende og mer engasjerende tråd om samme tema.

Jeg svarer jo ikke på alle tråder på nevnte underforum.

Nemlig, så hviken av de er mer intressant enn de andre i de underformer da?

Trolletråder bl annet for mye svar,men seriøse nada. eller ikke så mye.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vet kanskje ikke hva de skal svare da, eller de ønsker ikke å svare.

Jepp, derfor jeg spør :)

Som jeg skrev over.
Det varierer jo hvilke brukere som er her også, og om det er noen akkurat her mens tråden er ny, som ønsker å svare. De fleste leter jo ikke gjennom hele matforumet for å se om de finner en tråd å svare på. De fleste ser nok på oversikten "Hva snakker vi om nå", og plukker seg ut tråder de har lyst til å lese (og som sagt: Ikke alle brukerne av forumet svarer på tråder, og noen svarer kun på tråder innen visse tema, dersom tråden er egasjerende for de).

Skrevet

Som jeg skrev over.
Det varierer jo hvilke brukere som er her også, og om det er noen akkurat her mens tråden er ny, som ønsker å svare. De fleste leter jo ikke gjennom hele matforumet for å se om de finner en tråd å svare på. De fleste ser nok på oversikten "Hva snakker vi om nå", og plukker seg ut tråder de har lyst til å lese (og som sagt: Ikke alle brukerne av forumet svarer på tråder, og noen svarer kun på tråder innen visse tema, dersom tråden er egasjerende for de).

Nei,men det er fortsatt tråder som ikke blir svart på, som er på sis skrevet (eller hva det heter) som ikke blir svart på. i de mest buisy toidene med mange medlemmer pålogget og inne på tråden.. Så det er jo ikke ett svar på hva jeg spør om.

Skrevet

Nei,men det er fortsatt tråder som ikke blir svart på, som er på sis skrevet (eller hva det heter) som ikke blir svart på. i de mest buisy toidene med mange medlemmer pålogget og inne på tråden.. Så det er jo ikke ett svar på hva jeg spør om.

Da er de trådene kanskje noe som akkurat de som ser på "Hva snakker vi om nå" akkurat da, ikke ønsker å engasjere seg i da?
Trådtittelen har også mye å si for om folk velger å klikke seg inn på tråden. Trådtittelen bør si noe om innholdet i hovedinnlegget. Mange er lei av trådtitler som består kun av et ord eller noen få ord som ikke gir informasjon om thovedinnlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...