AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 jjeg kan virkelig kose med mastubere eller ved å ha sex. og ha det utrolig godt,men kommer ikke over kanten,om dere skjønner hva jeg mener Har dere noen forslag til hvordan jeg kan få til det? Aller helst alene, også ettevært med typen. Kvinne 36. Anonymkode: 708b0...483
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Det er kanskje individuelt hva man liker, men jeg har en liten vibrator som har sånn sommerfuggel på toppen som stimulerer klitoris samtidig. Jeg pleier også å prioritere klitoris i stor grad når jeg onanerer, liker best å finne "roten" liksom, i stedet for å onanere mitt på toppen, hvis du skjønner hva jeg mener Og jeg har også lest flere steder at mange jenter/kvinner synes det er vanskelig å komme uten å stimulere klitoris Men jeg er jo absolutt ingen sex eller onani ekspert, vet bare hva som fungerer for meg selv Kjempe leit å høre at du ikke "kommer over kanten", håper du klarer det snart! Men samtidig håper jeg at du klarer å nyte prosessen med å prøve ut nye ting, selv om du ikke når klimaks. Lykke til Anonymkode: d172a...15f 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 er ikke glad i sånne sommerfugler, dog jeg liker best å fokusere på klitosis Anonymkode: 708b0...483 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Sørge for å bruke lang nok tid , og å være mentalt kåt også ikke bare fysisk. Anonymkode: 94794...62c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Sørge for å bruke lang nok tid , og å være mentalt kåt også ikke bare fysisk. Anonymkode: 94794...62c Jeg kan bruker timevis men likevel ikke komme overkanten. vær så svett at jeg må bytte senegtøy. Anonymkode: 708b0...483
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå