Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Hadde dere syntes det var greit om deres samboer dro hjem til ei han jobber med for å fikse noe data greier når disse tidligere har hatt en "greie" (selv om hun da var samboer)?? Det har seg sånn at jeg vet (han har selv sagt det) at denne dama skal ha en del nye pc ting i forbindelse med hjemmepc fra jobben. I og med at de to har hatt en "greie" tidligere (mens hun var samboer), så synes ikke jeg det er greit at han da evt. skal hjem til henne og fikse disse greiene... Da han fortalte at han hadde bestillt dette utstyret sa jeg klart i fra om at skulle han dit, så skulle jeg være med. Og nåde han om han dro uten med og prøvde å lyve om det... Dere skjønner. Disse to var "venner" da vi ble sammen. Dem bla. trente sammen så og si hver morgen den gangen. Og det var greit for meg. En stund etter at han hadde fortalt henne at vi var sammen kom han hjem og fortalte at hun hadde sagt at hun ikke kunne trene sammen med han lengre. Noe annet svar fikk han ikke. Jeg har også møtt henne og stillte da med såkaldte "blanke" ark. Både jeg og de vennene (en dame og en mann) som var sammen med oss da reagerte voldsomt på at hun viste en stor "eier trang" ovenfor min samboer. Til slutt ble jeg irritert og pælma henne ut av taxien... (jeg kjendte sjåføren veldig godt). Hva hadde dere gjort i en sånn situasjon??? Regner med at mange nå vil komme drassende med det der med å stole på hverandre.. Jeg gjøre jo det, MEN det er jo ikke noe vits i å sende han inn i "løvens hule" heller.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Etter å ha lest dette; Til slutt ble jeg irritert og pælma henne ut av taxien... (jeg kjendte sjåføren veldig godt). ble det for useriøst for min del.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Og hva er så useriøst med det da om jeg tør spørre???
Gjest Lady76 ikke innl Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Hun kan da få hjelp av noen andre med de pc-greiene? Jeg hadde ikke likt det. Hvis typen din VET du ikke liker det, hvorfor skal han da hjelpe henne? Eller har du snakket med han?
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Og hva er så useriøst med det da om jeg tør spørre??? Det høres ut som en scene fra en dårlig komedie. Voksne folk oppfører seg ikke sånn. Jeg kastet henne ut fordi jeg kjente sjåføren du liksom
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Å herregud.. det jeg mente var bare å opplyse om at jeg kjendte sjåføren DERFOR kunne jeg gjøre det.. En annen taxisjåfør hadde neppe giddet stoppe fordi jeg fikk nok av et menneske til og med sjåføren reagerte på...
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #7 Skrevet 25. januar 2005 Det må være litt av en sjåfør som i tillegg til å kjøre bilen også engasjerer seg såpass i annen passasjers eietrang ovenfor en annen passasjer.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Hun kan da få hjelp av noen andre med de pc-greiene? Jeg hadde ikke likt det. Hvis typen din VET du ikke liker det, hvorfor skal han da hjelpe henne? Eller har du snakket med han? Det er det jeg også mener.. Men erlig talt.. noe pc greier klarer man selv også.. Jeg klarer det utroligste med pcn bare jeg setter meg inn i det og har tiden på meg... Han fortalte meg at han hadde bestillt de tingene hun skulle ha, og da jeg spurte om hun klarte å fikse dette selv (ut fra hva jeg har hørt om henne fra før) så himla han med øya. Jeg sa i fra at han ikke fikk dra dit alene pga. den historien dem har. Han vet at jeg har hatt xer som før har gått bak ryggen min, det jeg ikke har fortalt han er at jeg har "merket" sånne ting. Jeg mener, det er som om det er noe som forteller meg det... Kan jo nevne et eksempel. I fjord høst var han ute med noen fra jobben. Han ringte meg på natta og jeg dro til by'n for å hente han. Med en gang jeg så han på møtestedet vårt, viste jeg at det var noe som var skjedd. Han sa ikke noe, men da jeg spurte om noe spes. hadde skjedd så fortalte han. Ei småjente hadde omentrendt "overfalt han", men han hadde dytta henne bort og sagt at sånnt ikke sømte seg. Jeg vet at dette var sannheten. Jeg har veninner som har tilgitt sine samboere og ektefeller når dem har vært utro, et par av dem har til og med tatt på seg noe av skylden selv. Selv ville jeg aldri kunne tilgi....aldri... det er det verste noen kan gjøre mot meg....
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Det må være litt av en sjåfør som i tillegg til å kjøre bilen også engasjerer seg såpass i annen passasjers eietrang ovenfor en annen passasjer. Vel, siden du er så opphengt i denne taxisjåføren så kan jeg jo opplyse om at vi oppholdt oss utenfor taxien en stund før vi satte oss inn i den og kjørte avgårde. Og vet du, en taxisjåfør får mye med seg skal jeg si deg... Dem har ører og speil forran.. Nok om taxisjåføren.... om du ikke har annet å gjøre enn å plukke fra hverandre det jeg skrev, så vel ikke skriv noe i det hele tatt..
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Så da blir du med når han drar til henne? Er han enig i det, eller er du redd for at han vil gå bak ryggen din og lyve til deg? Det virker som typen er glad i deg.. At han himler med øynene virker som han ikke kan forstå at du er usikker, men at han vel ikke vet hva han skal gjøre? Har han kanskje vanskelig for å si nei til folk? Litt for snill?
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #11 Skrevet 25. januar 2005 Ja, han er desverre for snill og tror desverre godt om alle... Da vi ble sammen hadde han også en annen veninne som det aldri hadde vært noe annet enn vennskap med. Straks hun fikk vite hvem jeg var, så begynte hun å sende meg mail (fikk adressen fra mail han hadde videresendt, morsomheter, til henne) og sms (fant meg på gulesider). Det var helt klart at hun ønsket meg dit peppern gror og kom med en del usannheter om han. Som at dem hadde et forhold. Han nektet plent og tro dette om henne, så det endte med at jeg lot han se alle mailene og flere av sms'ene hun sendte meg.... Han brøt kontakten med henne.... Han tror alltid så godt om alt og alle... og sier skjelden nei til å hjelpe...
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2005 #12 Skrevet 25. januar 2005 Du får prøve å snakke med han. Vise at du stoler på ham, men har blitt såret tidligere og at det henger igjen.. Så kan du bli med hvis han drar til denne venninnen, da spør hun kanskje ikke mer, ettersom hun nok kanskje vil bare ha han der
maki Skrevet 25. januar 2005 #13 Skrevet 25. januar 2005 Jeg vet ikke hvordan typen din er, men prøver andre jenter seg på typen min så greier han å avvise dem så de skjønner det, på egenhånd. Trenger ikke meg der for å gjøre det. Hvis du er redd for at han kommer til å være utro plaga henne, så har dere et tilittsproblem sånn er det med den sakken. For hun kan ikke få han til å være utro med mindre han går med på det.
glaciera Skrevet 25. januar 2005 #14 Skrevet 25. januar 2005 Jeg ville IKKE likt det. Hun får finne seg en annen til å hjelpe. Hvorfor skal du bli med og fremstå som paranoid eller dum?? Hennes problem, og har hun ingen andre pc-kyndige venner får hun vel leie fagfolk som alle andre. Det der med å be om hjelp høres ut som et helt typisk "triks" en kjip dame kan finne på å bruke for å prøve å få en fyr utpå. Dessuten, hvis du er ukomfortabel med det er vel det all den grunn som trengs for ham for å si nei, uten videre dikkedarer og uten å utsette deg for noe avhør om saken?!
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2005 #15 Skrevet 25. januar 2005 Heldigvis driver ikke min nåværende med slike ting, men min eks var en sånn utro slask. en sånn utro slask? Har samboeren til trådstarter vært utro? Kanskje jeg skal lese tråden en gang til for det har ikke jeg fått med meg.
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #16 Skrevet 26. januar 2005 Jeg vet ikke hvordan typen din er, men prøver andre jenter seg på typen min så greier han å avvise dem så de skjønner det, på egenhånd. Trenger ikke meg der for å gjøre det. Hvis du er redd for at han kommer til å være utro plaga henne, så har dere et tilittsproblem sånn er det med den sakken. For hun kan ikke få han til å være utro med mindre han går med på det. Jeg kan ikke annet enn å skrive under på dette... Jeg hadde sikkert ikke likt situasjonen (om han dro til denne dama for å fikse pc'n), men jeg hadde bitt tenna sammen og latt ham ordne opp sjøl. Om han virkelig bryr seg om meg så sier han nei takk til tilbudet, rett og slett.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2005 #17 Skrevet 26. januar 2005 Og hvor står det i mitt innlegg at trådstarters samboer er utro? HÆ? Jeg sa at MIN eks var en sånn utro slask. Jeg sa ikke at hennes var det. Jeg blir helt matt av kverulanter altså. Sorry! Men jeg syntes bare det så ut som om du sammenlignet din eks og trådstarters samboer. "En sånn slask..." Skjønner at eksen din var en slask, men så vidt jeg kan se har ikke kjæresten til trådstarter gjort noe galt.Har han ikke kuttet kontakt med hun som sendte kjipe mail? Har han ikke dyttet vekk jenta på byen? Skjønner at trådstarter er fortvilet, men jeg synes det virker som han klarer å sette grenser overfor innpåslitne damer. I hvert fall i forhold til hva du har skrevet om reaksjonen hans overfor andre damer. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en prat med han om usikkerheten din. Men det antar jeg at du har gjort allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå