Gå til innhold

Godbit til pus :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere ganger forsøkt å gi vår pus godbiter som er kjøpt i dyrebutikken, men han er ikke særlig begeistret. Det er for han som om det var vanlig tørrfôr. Tørrfisk vil han ikke ha. Tunfisk er han ikke glad i. Men katten er ellers veldig glad i mat! Våtfor er favoritten. Uansett merke. Også tørrfôr. Uansett merke. Reker er han glad i. 

Hva gir dere pus når dere har lyst å gi han noe virkelig godt, eller evt bruke til belønning:catmilk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre katter synes ikke godbiter fra dyrebutikken er så gode de heller. De er vel aller mest glad i dreamies, som man får kjøpt på matbutikken. De i den mørkeblå pakken (husker ikke navnet) er visst også veldig gode. Ellers hender det de får en liten klatt med majones, eller små biter med kyllingfilet. 

Anonymkode: 92278...bed

• Liker 1
Skrevet

Dreamies her også, katten elsker det! Faktisk foretrekker han Dreamies fremfor kjøtt og fisk.

• Liker 1
Skrevet

Min er veldig glad i frysetørket fisk, blir helt vill når jeg rister på posen. Ellers er hun glad i kokt høne, leverpostei og reke. Omtrent all våtmat sklir rett ned, og også gjerne en slurk av farrisen min om hun får tak i glasset :fnise: Hender hun får litt Zoolac og, det er tydeligvis det beste av alt.

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Pelsballen min elsker Dreamies som flere her sier. Hater den jeg får kjøpt i dyrebutikk. Men kan få ren kylling file av meg i spesielle tilfeller.

Skrevet

Whiskas sine lilla bokser, sticks av samme merke, og Dreamies.

Godis fra dyrebutikk har verken katt eller hund vært noe særlig begeistret for.

Skrevet

Malt-biter er absolutt favoritten her. Av våtfor sleiker han bare sausen og lar resten ligge igjen på fatet uansett hvilken type som serveres. Zoolack går også ned, men bare av og til når han virkelig vil ha det og maser etter mer. Dreamies og andre godbiter fra dyrebutikk spyr han av med mindre det er de små, tørre fiskeformede godbitene fra dogman som ser ut som tørrfor. 

• Liker 1
Skrevet

Så det er spesielt Dreamies som :catmilk:er alles favoritter! Mener å ha kjøpt det en gang før for lenge siden med ostesmak (?), men tror ikke han ble overbegeistret. Foreløpig er det kun reker han blir helt vill etter. Vi har en kattunge her også. Han virker veldig glad i altmulig godis. Hører han det knitrer i en pose kommer han spinnende så fort at han må skrense for å stoppe! Hehe! Han er så vittig! 😊

Skrevet

Dreamies her også, helst den blå posen med laksesmak :P 
Har en som er fryktelig kresen, som ikke spiser fisk, kjøtt, eller noe annet "menneskemat", og han er vill etter Dreamies! 

Skrevet

Tørrfisk 

sånne myke "stenger" de fleste butikker har (europris pleier hvertfall å ha, de fleste matbutikker også). 

Anonymkode: 8633e...ae9

Skrevet

Dreamies og tunfisk et nok det gjeveste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...