Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah... går det an? Jeg kan syns noe er morsomt, men får bare frem et forsiktig kort flir, mens andre (spesielt de som forteller det morsomme), kan le hardt å lenge av det samme. Hvordan klarer de det? Jeg vil også le, det er jo så deilig og avspennende, men får det liksom ikke til...Jeg har aldri vært flink til å le mye, men nå har jeg i tillegg hatt et år der jeg har vært veldig mye trøtt og usosial (baby), så jeg er nok litt ute av "trening" kan man si.. 

Anonymkode: a58de...e54

Skrevet

Har det akkurat slik jeg og.. Får bare ut falske flir 

Skrevet

Misunner dere veldig, jeg kan sitte å le meg skakk av en tør vits! Er også fæl på å le så fort andre ler...

hva med å prøve å «lage»en latter som høres normal ut? Så kan du bruke den når noe er morsomt og du har lyst til å le litt for å vise det? 

Anonymkode: e1960...c6f

Gjest Walkingdead
Skrevet

Da jeg ikke klarte å le så tok jeg den beste latteren jeg fant og øvde på den. Hadde en flirelatter i flere år. Min egen latter kom heldigvis etter hvert.

Skrevet

Se på nå du syns er morsomt :) En film, serie, stand up eller hør på en morsom podcast. Finn morsomme bøker eller blogger på nett. 

Jeg tenker at jo mer vant du blir til å le, jo mer ler du. Så om du begynner med å le høyt av ting i eget selskap, har du kanskje lettere for å le i sosiale settinger senere. Det er verdt et forsøk :)

Skrevet
3 minutter siden, Alexis skrev:

Se på nå du syns er morsomt :) En film, serie, stand up eller hør på en morsom podcast. Finn morsomme bøker eller blogger på nett. 

Jeg tenker at jo mer vant du blir til å le, jo mer ler du. Så om du begynner med å le høyt av ting i eget selskap, har du kanskje lettere for å le i sosiale settinger senere. Det er verdt et forsøk :)

Enig her! 

Tror nok det er fordi du (ts) ser ikke nok på morsomme ting. F.eks. jeg så på Friends nesten hver dag før, og så på bloopers. Har nå samme latter som Lisa Kudrow. Min latter er så rar at vennene mine ler av latteren min til og med :fnise:

Anonymkode: 49a24...622

Skrevet

Min reaksjon på tittelen var: Lære å le mer? Eh.. he. eheh.. hehehe.. jau..

Tror jeg hadde hatt godt av et latterkurs. Finnes det? Det kan du undersøke ts?

Skrevet

Latterkurs hadde vært no! Jeg melder meg på.

Jeg ler av og til hjertelig og oppriktig, men oftest fnyser jeg bare et par-tre ganger uansett hvor morsomt jeg synes det er. Folk må jo tro jeg har en pinne opp ræva...

• Liker 1
Skrevet

Du må bare øve. Øv mens du venter på at potetene skal koke eller mens du vasker opp, så kommer den ekte latteren av seg selv etterhvert. 

Anonymkode: 4e90f...257

Skrevet

Latteryoga? Jeg ler ikke så mye selv heller. Jeg LER, men sjelden en skikkelig ordentlig latter. Selv om ting er morsomme. Men det ligger litt til familien. Vi har masse humor, men er ikke sånne GAAAAAAP-HAHAHAHAAAAAA-folk. 

Anonymkode: fbdc5...cd0

Skrevet

Idk, synes mennesker som ler for mye er ganske irriterende i grunn. Eks damer i 35-45 års alderen som møtes på dagligvarebutikken hvor 80% av dialogen er latter, gjerne høylytt latter. Er vel bedre med et genuint flir enn en påfallende falsk høylytt og sikkert mektig irriterende latter?

Anonymkode: bfaa7...15d

• Liker 1
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper opp denne, for jeg vil også ønske å le mer. Sånn oppriktig gledeslatter. Husker på ungdomsskolen, da lo vi HELE TIDEN. Lo av ALT!! Og det var så hærlig!! Men nå.... er jeg en tørrpinne :( noen flere som kjenner seg igjen?

Anonymkode: cf1a5...b2a

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 23.19):

Bumper opp denne, for jeg vil også ønske å le mer. Sånn oppriktig gledeslatter. Husker på ungdomsskolen, da lo vi HELE TIDEN. Lo av ALT!! Og det var så hærlig!! Men nå.... er jeg en tørrpinne :( noen flere som kjenner seg igjen?

Anonymkode: cf1a5...b2a

Jeg kjenner meg så igjen! Savner å le slik jeg gjorde i ungdommen 

Anonymkode: d1663...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...