Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

nu har han tatt siste rest å sverga en sikker ed om at æ ikke trengte være redd for at han kom til å renne døran ned her hos meg.

så mye for en fin samboer.

så man kan jo lure litt på om han kommer til å være no pappa for knøttet eller om han bare kommer til å være en som betale farsbidrag.

selv om æ har visst lenge at han skulle flytte så hadde æ aldri trudd det skulle bli så fælt som det e.

for uansett kor teit han e å kossn har har oppført seg i det siste så e æ gla i den tosken, å æ vet at hvis han en dag skulle finne ut at han vil komme tilbake så hadde æ sikkert vært så dum å tatt han tilbake åsså.

e det så mye forlangt at æ vil han en mann som e gla i meg å som vil ha både meg å ungen i livet hannes.

:cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e det så mye forlangt at æ vil han en mann som e gla i meg å som vil ha både meg å ungen i livet hannes.

Nei, det er ikke for mye forlangt! *trøsteklemme* Prøve å kose deg med knøttet i magen allikevel? *prøve å oppmuntre* Barn er herlige selvom man blir alene med dem!

Maggie!

Gjest motorrypa
Skrevet

ja får vel satse på det. takk for at du prøve å hjelpe.

må bare dele litt tåra å sånt med alle andre å få det ut av hodet

Skrevet

Du kan dele alt du vil med oss. Vi deler gjerne både sorger og gleder.

Jeg VET at det finnes en mann der ute som vil ha deg og ungen i livet sitt. Du må bare være steintøff frem til han dukker opp.

Fortsett å skrive her så vi kan følge med hvordan det går med deg.

Sender gode tanker,

Klips.

Skrevet

Neimen Motorrypa da! Du er ikke alene! Du har barnet ditt, og har du ikke noe familie?

Uansett så henger jeg meg på de andre her, det finnes en mann der ute som vil ha deg, med barn og hele pakka!

Lykke til! :blunke:

Kjempeklem fra Vinga 12+2

Skrevet

Hei!

Vet ikke om det er noen trøst,men.....

Var også helt alene med den første,pappa stilte ikke opp under svangerskapet og heller ikke etterpå! Hadde foreldre som stilte opp 100% da!!

Tøft innimellom,men jeg klarte meg veldig bra!! Lot tankene gå til den lille :wink:

Etter fødselen gikk jo all tid å tanker til den lille gutten :D

Nå er jeg gravid igjen,men har da en pappa som stiller opp,også for den "første" :briller:

Synes du skal tenke på deg selv og kose deg med den lille i maven! Tror du får det mye bedre uten den dusten til pappa!! :evil:

Om ikke så lenge vil du nok finne en mye bedre gutt som stiller opp for den lille,og ikke minst en du fortjener!! :wink:

Stor klem fra Lillan!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Mn kan ikke tvinge menn til å være sammen med en person som ikke passer sammen med ei dame, men at menn ikke stiller opp for barnet sitt, uansett hvor lite han liker eksdama er meg helt uforståelig, den personen må være en kald ekkel person, som ikke eier empati.

Skrevet

Helt enig i at den personen må være "kald",en skulle jo tro at en ville ha kontakt med ungen sin!!

Men når og hvis dette skjer så må en jo bare gjøre det beste ut av det!!!??

Vi har isåfall klart oss veldig bra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...