AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Hei. Jeg har en katt som er 16 uker gammel. Og jeg skal en tur til moren min. I 3 dager. Som bor i et tre etasjers hus. Skal være der i helgen Hun har nå vært hos meg i leiligheten i en måned til helgen. Og jeg lurer på om det er lurt og ta henne med eller ikke. Hvis man tar med tingene hennes og alt om det går bra. Noen som hwr erfaringer ? Anonymkode: 0d8df...f1b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Ville tatt med katten, om den er trygg på deg vil den klare seg fint på et annet sted. Kan være greit å avgrense hvor den får gå i huset i begynnelsen så det ikke blir for mye og voldsomt. (Regner med du tar med en kattedo) Hvor langt er det å kjøre forresten? Anonymkode: b497d...1f9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 25 min bare Anonymkode: 0d8df...f1b
watermeloon Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Unge katter takler gjerne slike forandringer mye bedre enn voksne. Går nok fint 😊
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: 25 min bare Anonymkode: 0d8df...f1b Da er det intet problem. Litt mjauing blir det nok på turen, men går helt fint Anonymkode: b497d...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå