Gå til innhold

Knehøye støvletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere egentlig om knehøye støvletter og korte kjoler? Syns egentlig selv det er veldig fint, både til korte kjoler/skjørt og til bukser. 

Anonymkode: fe8da...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er penest med bukser. 

Anonymkode: b24b3...9de

Skrevet

Syntes det ser veldig flott ut.

Skrevet

Syntes det er veldig fint med bare ben og frakk/kåpe, men så fort kåpen er av og man står igjen i kjole blir det plutselig litt trashy.... Og med bukser er det ikke fint bare harry... 

Anonymkode: a4109...370

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er lekkert. Kjøpte mitt første par i dag faktisk, gleder meg til å bruke det. 

Anonymkode: 1a4e6...b7a

Skrevet

Etter min mening så er og blir det harry. 

Anonymkode: 74292...8e4

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er lekkert. Kjøpte mitt første par i dag faktisk, gleder meg til å bruke det. 

Bruker du det utapå jeans da eller over tights? Eller i shorts/kjole og bare ben nå på vinteren?! 

Skrevet

Det skriker hore og white trash. 

Anonymkode: ddd3c...201

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du det utapå jeans da eller over tights? Eller i shorts/kjole og bare ben nå på vinteren?! 

Jeg har ikke rukket å bruke de enda, men jeg tenker å bruke dem sammen med bukser og kanskje kjoler + strømper. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skriker hore og white trash. 

Anonymkode: ddd3c...201

Jeg er litt enig samtidig som jeg synes det kan være tøft og stilig i den grad at jeg faktisk har et par selv. Balansegangen er imidlertid hårfin så resten av antrekket (Og sminken!) bør være ganske nedtonet for å unngå nettopp det du nevner. Støvlettene bør også være så enkle som mulig. Selv har jeg bl.a. brukt mine sammen med grovstrikkede genserkjoler som går akkurat så vidt over kanten på støvlettene. Mine ser for øvrig slik ut: 

Støvler fra Brandos.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...