ztinelize Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Noen som har hatt 3 kant eller 4 kant som vil dele litt om denne erfaringen? Gjerne med 2 jenter og en gutt eller motsatt. Eller 2 "par" så det blir en firkant / partnerbytte ish.. Er singel, fri og frank... Tenker å kunne utforske litt mens man har muligheten
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Gjort det en gang med 2 menn for det som føles en evighet siden. Det ga meg nada. Det var bare masse arbeid og lite moro for meg. Kan hende det var fordi de var noe uerfarne. Men jeg drømmer ikke om å gjøre det igjen, for å si det sånn. Anonymkode: d52e3...7ed
s0la Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Vel, min trekant skjedde i fylla og veldig uforberedt. Ikke en fantastisk opplevelse, pga alkohol og nerver. Men der og da var det godt... Spennende og nytt!
ztinelize Skrevet 2. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, s0la skrev: Vel, min trekant skjedde i fylla og veldig uforberedt. Ikke en fantastisk opplevelse, pga alkohol og nerver. Men der og da var det godt... Spennende og nytt! Vat det med 2 gutter ?
s0la Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 4 minutes ago, ztinelize said: Vat det med 2 gutter ? En gutt og to jenter Men i ettertid har jeg vært mer fristet til det motsatte egentlig. Fant nok ut at det ikke var noe for meg. Det var jo godt, men hadde foretrukket to menn heller. Vel, det er det jeg tenkte etterpå da! Verdt å prøve ut uansett 1
ztinelize Skrevet 2. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, s0la skrev: En gutt og to jenter Men i ettertid har jeg vært mer fristet til det motsatte egentlig. Fant nok ut at det ikke var noe for meg. Det var jo godt, men hadde foretrukket to menn heller. Vel, det er det jeg tenkte etterpå da! Verdt å prøve ut uansett Okei, takker for svar. Vet ikke hva som er best før jeg prøver det ut! Men en jeg roter litt med har lyst på 2 jenter. Meg og en annen altså. Men hvordan var stemningen da? Når gutten holder på med hun andre? Føler det blir en litt "klein" og "skjeitete" situasjon om jeg kan si det på den måten, haha
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Ja, har hatt tre- og firkant. Trekanten var med to menn det husker jeg ærlig talt lite av, var vel egentlig kanskje mer opptatt av kun han ene. Firkanten var to jenter og en mann (også meg, da. jeg er jente). Det var veldig kjekt, men litt lettere å være tre, kanskje! Uansett en spennende opplevelse Begge var i fylla, men var mer forberedt på den andre. Anonymkode: e92b3...a71
ztinelize Skrevet 2. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har hatt tre- og firkant. Trekanten var med to menn det husker jeg ærlig talt lite av, var vel egentlig kanskje mer opptatt av kun han ene. Firkanten var to jenter og en mann (også meg, da. jeg er jente). Det var veldig kjekt, men litt lettere å være tre, kanskje! Uansett en spennende opplevelse Begge var i fylla, men var mer forberedt på den andre. Anonymkode: e92b3...a71 Såpass! Takk for svar. Tenker at det kan være en fordel med litt alkohol i blodet, ikke være helt sørpa liksom.. Men slik at du kanskje ikke er så "nervøs", du finner mer roen Du forstår haha!
s0la Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 1 hour ago, ztinelize said: Okei, takker for svar. Vet ikke hva som er best før jeg prøver det ut! Men en jeg roter litt med har lyst på 2 jenter. Meg og en annen altså. Men hvordan var stemningen da? Når gutten holder på med hun andre? Føler det blir en litt "klein" og "skjeitete" situasjon om jeg kan si det på den måten, haha Vel, dersom alle prøver å tilfredsstille hverandre så er det ikke kleint, men heller opphissende. Hun f.eks gikk ned på meg mens han hadde sex med henne, så byttet vi om på det. Så gikk jeg ned på han mens hun gikk ned på meg, hun tilfredsstilte seg selv mens hun så på oss, osv. Litt variasjon! Må bare være åpen 1
ztinelize Skrevet 2. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2017 Det som er greien er at jeg har lyst til å ha 2 gutter, men han jeg roter med vil ha 2 jenter. Han sier at han ikke bryr seg følelsesmessig å se jeg ha sex med en annen mann, men han vil alikavel ikke se det og vil det tydeligvis ikke... Hvorfor det ? Jeg har sagt jeg ikke bryr meg om en jente til er med inni bildet så lenge jeg også blir tilfredsstilt 😋 Noen erfaringer med gutter som er sånn, og nei, vi er ikke seriøse
sommerdame Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 Jeg har heller ikke erfarinh om dette og ville oppleve trekant. 2 jenter og en mann. Jeg er jente selv og har samboer. Veldig bra at du har skrevet noe om dette 😇
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. november 2017 #12 Skrevet 3. november 2017 2 jenter. Var gøy og slitsomt. Var singel da, ville ikke gjøre det nå som jeg er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #13 Skrevet 3. november 2017 Har hatt flere opplevelser med to eller tre menn pluss meg (inkludert mannen min). Det er ikke noen aktivitet mellom dem, de bare fokuserer på meg og min nytelse. Det kan både være dårlig eller helt sykt fantastisk. Det kommer veldig an på hvor trygge mennene er på situasjonen om de klarer å prestere med andre menn tilstede eller ikke, og hvor gode i senga de er generelt. Selv elsker jeg DP. Det er det ultimate. DP med to menn er noe av det deiligste jeg kjenner. Det gir et så utrolig kick å kjenne to pikker inne i seg, at det er trangt og fylt opp, og at begge nyter meg. Anbefales! Anonymkode: 5d10a...74b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå