AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Hei! Jeg har lenge slitt sosialt, pga mye vanskelig hjemme og jeg har selv slitt med depresjon osv. Dette har resultert i at jeg gikk fra å være en sosial jente til en ikke sosial i det hele tatt. Men nå forsøker jeg å snakke med sammen med de på skolen igjen, for å komme meg videre. Men så har jeg denne jenta i klassen/gjengen. Hver gang jeg åpner munnen ser hun litt dumt på meg. Og hvis jeg ikkje går med en gang etter jeg har sagt det, så sier hun sånn " skulle ikke du gå?" Og hvis jeg sier "hade" så ser hun bare i mobilen, gjør et åpenbart FALSK smil og bare " hadeee". Og jeg snakker litt med en gutt hun liker (som overhodet ikke liker henne), og da ser hun hvert fall rart på meg. Akkurat som om hun bare ønsker at jeg skal fortsette å være den "loneren" eller "einstøingen". Dette irriterer meg. For hun har nemlig vært greit hyggelig FREM TIL jeg begynte å snakke med andre folk i klassen. Flere som hadde reagert på dette? Og hun vet at jeg sliter også. Eller overreagerer jeg kanskje? Anonymkode: c5871...97f
Sheherasade Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Huff, høres ikke greit ut. Det virker tydelig som om hun ikke liker deg og er ekkel. Hva skjer om du tar igjen, og spør "Hva er problemet? Hvorfor er du så spydig?" eller noe slik? Men er det ikke mulig for deg å bli kjent med andre som ikke henger med henne hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Sheherasade skrev: Huff, høres ikke greit ut. Det virker tydelig som om hun ikke liker deg og er ekkel. Hva skjer om du tar igjen, og spør "Hva er problemet? Hvorfor er du så spydig?" eller noe slik? Men er det ikke mulig for deg å bli kjent med andre som ikke henger med henne hele tiden? Ja og jeg har ikke gjort henne noe, er heller ikke klengete på noen måte. Faktisk ofte hun har vært med meg fordi hun ikke har hatt så mange selv. Skal prøve å unngå henne så mye som mulig. Anonymkode: c5871...97f
Raven.Writingdesk Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Først tenkte jeg at hun høres sjalu ut.. men; Hun vet at du sliter og du har ikke snakket med noen andre, vært en «enstøing». Om hun vet dette og hun har vært grei frem til du nå «snakker med andre», mistenker jeg at hun har vært litt nærmere venn, enn de andre? Siden du har betrodd deg om dine problemer til henne? Og; du vet at hun liker denne gutten. Hvordan vet du det ? Har hun betrodd seg til deg? Du vet også at han ikke liker henne. Ergo; du og denne gutten (hun liker) har snakket om henne. - har dere baksnakket henne..? Det kan fremstå som at hun kanskje har ansett deg som venn, er forelsket i en gutt, og nå er du og denne gutten blitt så gode venner, enda du vet at hun er betatt/forelsket i han.. det kan isåfall forklare hennes adferd...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, veggteppe skrev: Først tenkte jeg at hun høres sjalu ut.. men; Hun vet at du sliter og du har ikke snakket med noen andre, vært en «enstøing». Om hun vet dette og hun har vært grei frem til du nå «snakker med andre», mistenker jeg at hun har vært litt nærmere venn, enn de andre? Siden du har betrodd deg om dine problemer til henne? Og; du vet at hun liker denne gutten. Hvordan vet du det ? Har hun betrodd seg til deg? Du vet også at han ikke liker henne. Ergo; du og denne gutten (hun liker) har snakket om henne. - har dere baksnakket henne..? Det kan fremstå som at hun kanskje har ansett deg som venn, er forelsket i en gutt, og nå er du og denne gutten blitt så gode venner, enda du vet at hun er betatt/forelsket i han.. det kan isåfall forklare hennes adferd... Vi har aldri vært gode venner, og det er ikke mye hun vet om meg. Grunnen til at jeg vet han ikke liker henne er fordi HUN har sagt det, og vært åpen om det. Har aldri baksnakket henne til noen. Ble nesten litt irritert av disse spørsmålene, for de var så feil. Jeg har snakket litt med denne gutten, men gode venner? Overhodet ikke. Har snakket like mye med han som andre. Og dette er ikke snakk om mye. Anonymkode: c5871...97f
Raven.Writingdesk Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har aldri vært gode venner, og det er ikke mye hun vet om meg. Grunnen til at jeg vet han ikke liker henne er fordi HUN har sagt det, og vært åpen om det. Har aldri baksnakket henne til noen. Ble nesten litt irritert av disse spørsmålene, for de var så feil. Jeg har snakket litt med denne gutten, men gode venner? Overhodet ikke. Har snakket like mye med han som andre. Og dette er ikke snakk om mye. Anonymkode: c5871...97f 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og jeg har ikke gjort henne noe, er heller ikke klengete på noen måte. Faktisk ofte hun har vært med meg fordi hun ikke har hatt så mange selv. Skal prøve å unngå henne så mye som mulig. Anonymkode: c5871...97f Kanskje her problemet ligger da? At hun oppfattet deg som en nærmere venn enn hva du gjorde mot henne? Du nevnte denne gutten selv og da et det lov å spørre. Liten vits i å bli irritert.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Vis en person sier til deg, Deg liker jeg ikke, ja da har personen ødelagt for seg selv. Noen ganger kan en ta kampen, og prøve å finne litt ut hva som kan gjør der litt vanskeig, Noen ganger går det ikke, litt så når motparten, hele veien kommer med nye tulle momenter eller bare gjentar dem hele tiden. Da er det liksom ikke vits, Generelt, hold en god tone, ikke bruk ledende spørsmål, Si kansje litt hvordan du føler det, Da har gjerne notparten lettere for å si litt hvordan han hun føler det. Kansje må du bare finne noen andre å meng med, Anonymkode: e0d9e...67c
Gjest justcurious Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Høres ut som hun ikke har det så bra med seg selv. Kanskje du kan foreslå at dere finner på noe sammen og prøve å prate litt med henne da, få henne til å åpne seg. Tror nok dette handler om sjalusi eller usikkerhet hos henne.
FluffyJuggernaut Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 Siden det ikke gir deg noen god følelse å være rundt henne, hva med å skape litt avstand? Skjønner at du ikke kan unngå henne helt siden du går i samme klasse som henne. Men du trenger heller ikke å gi henne tid og oppmerksomhet om du føler vennskapet er på falske premisser.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 Wow, seriøs bitch-alarm. Føl deg litt frem, men hun her blir nok ikke vennene din med det første og jeg tror du kan regne med at hun kan blir virkelig kjip å ha med å gjøre. Se det litt an, men hvis hun fortsetter med å behandle deg så nedlatende eller blir verre, kan det være like greit å bite tilbake. Anonymkode: 70fb8...6e4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #12 Skrevet 3. november 2017 Får litt psyko vibber av hun der veninna di. Snakk med andre du, hold henne litt på avstand. knytt til deg folk som vil deg vel. Anonymkode: eedf9...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå