Gå til innhold

Hjelp! Hvilken film snakker jeg om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg så denne tidlig 2000-tallet på NRK eller lignende.

Den var norsk eller svensk (det var i alle fall noen som snakket svensk i den mener jeg), og jeg tror det handlet om ei jente som var på sommerferie. Det var en hytte ved et vann, tror hytta var hjemsøkt av en ekkel dame som hadde en slitt hvit kjole på. Mener det var en scene jenta så dama i speilet bak seg eller lignende? Og en gang gynget gyngestolen av seg selv. Det var også en mann i filmen, tror at han på slutten av filmen fortalte jenta historien om denne dama. 

Den siste scenen har brent seg fast i minnet. Mannen kastet en bukett på vannet, og en ekkel hånd (damas) kom opp av vannet og trakk buketten med seg under.

Har noen peiling på hvilken film dette kan være??

Anonymkode: 9a6f9...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som demrer langt bak i hodet mitt når jeg leser dette. Men kan det ha vært en serie i sånn ca. 4 deler? Hvis ikke, så tenker vi nok ikke på det samme. 

Anonymkode: dd6de...e67

Skrevet

Kan det være Villmark eller De dødes tjern? (hånden opp fra vannet) grøss 

Anonymkode: c3b48...ff9

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare gjetter du på skumle titler? Ingen av disse to passer til TS' beskrivelse. 

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som demrer langt bak i hodet mitt når jeg leser dette. Men kan det ha vært en serie i sånn ca. 4 deler? Hvis ikke, så tenker vi nok ikke på det samme. 

Det kan det godt ha vært! Men det er vel bortimot umulig å finne ut hvilken i så fall.. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg prøvde å finne ut hvilken film det var gjennom Google kom De dødes tjern opp gang på gang, men det er ikke den! Og Villmark er det heller ikke. 😣

Skrevet

Var det en barne/ungdomsserie eller for voksne?

Anonymkode: 447f4...dac

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det en barne/ungdomsserie eller for voksne?

Anonymkode: 447f4...dac

Jeg er faktisk ikke helt sikker, men tror det var for barn/ungdom. Var selv rundt 8-10 år da jeg så den mener jeg, og jeg synes den var skikkelig ekkel! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...