Gå til innhold

Når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ennå helt i starten av all planlegging, og fortsatt litt fersk på bryllup :oops:

Når er det 'lov' å begynne å prøve kjoler? Vi skal ikke gifte oss før mai neste år, så det er jo lenge til, men jeg merker at jeg begynner å klø i fingrene etter å lete etter drømmekjolen :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Det er lov . Og lurt å begynne å prøve tidlig. Både for å finne ut hva du er ute etter, og fordi det ofte er et halvt års bestillingstid. Og fordi du nå har god tid til å finne noe på salg!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Det er lov

Enig :Nikke:

Jeg selv begynte rett etter frieriet og det var i september, vi gifter oss i slutten av august. Da jeg fant drømmekjolen viste det seg at det var lang leveringstid på den (4 måneder) og muligheten til å prøve den før kjøp var ikke mulig men så bestemt som er fikk jeg heller den sydd til meg og nå er den ferdig og er like pen som orgianlen. Nå venter jeg bare på at tiden skal gå slik at jeg får den tilpasset skikkelig. Gleder meg :P

Gjest Brud2005
Skrevet

Begynn med det samme du har fått øynene opp for hva du tror du liker, eller en spesiell designer du vil prøve. Jo tidligere, jo bedre (og gøyere)!! Man lærer så mye av å prøve litt forskjellige kjoler.

Skrevet

Jeg ville begynt så fort jeg fikk sjansen!!!! Det er så utrolig mye å velge mellom! Kanskje finner du en av årets modeller som du liker, og som kommer på salg til høsten. Da er du sikker på at det er den du vil ha, fordidu har prøvd og utelukket alle andre.... (Drømmesituasjon... :-) ) Det er utrolig kjekt å prøve, og du har bare disse månedene på deg, så bare kom deg til en brudesalong, du.. :wink: Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...