AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Jeg bestilte i høst en vare som kom åpnet og manglet en del. Den var tydelig åpnet i butikk da selve postforseglingen var hel, og dum som jeg var sendte jeg den i retur uten sporing. Nå har jeg fått purring på fakturaen som de sa de skulle slette så fort de mottok returen, jeg satte på returlappen som fulgte med. De har tydeligvis ikke fått varen i retur da jeg ringte de samme dag som purringa kom. Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut hvor varen befinner seg? Er over 1 mnd siden returen ble sendt. Har vært i kontakt med post i butikk som sendte returen og de sier at jeg ikke får gjort noe uten sporing😕 Anonymkode: 283d2...e70
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Du kan levere inn et skjema hvor man kan etterlyse pakker/brev som er borte. Noen ganger er man heldig å posten finner det på terminalen (noen ganger er pakkelappen blitt ødelagt). Anonymkode: cc5b4...fef 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Nei, det kan bli vanskelig. Men jeg ville ha prøvd å ringt posten, og sendt inn en etterlysning her https://www.posten.no/kundeservice/skjema Anonymkode: 89718...002
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Kontakt postens kundesenter. Anonymkode: 1932e...439
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 La du ved angreskjema? Anonymkode: ced96...50a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: La du ved angreskjema? Anonymkode: ced96...50a Jepp.. Anonymkode: 283d2...e70
petterm Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Returlappen som fulgte med hadde vel sporingsinfo? Har du sjekket med nettbutikken om de har kopi av sporingsinfo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå