Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det står at de har pakker,men jeg kan ikke finne prisene på de, kun pris på hver enkel behandling, ig heller ingen pris på innngang :)

Anonymkode: 159c9...bde

Artesia Spa på Majorstua het Swim & Trim inntil et eierskifte rundt tusenårsskiftet. Mitt inntrykk er at den store endringen ble et sterkere kommersielt fokus som ikke bare innebar et betydelig prishopp, men også at man måtte kjøpe seg inn i en form for medlemskapsaksje-ordning ala hva en del golfklubber har. De forsøker markedsføre seg som "eksklusivt og usnobbete", men Artesia er jo nettopp en legemliggjøring av snobberi.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det står at de har pakker,men jeg kan ikke finne prisene på de, kun pris på hver enkel behandling, ig heller ingen pris på innngang :)

Du får bare kontakte dem om pakkene, da. Bruk av fasilitetene når man ellers skal inn for behandlinger er 300 kr. 

Skrevet
8 timer siden, Klossmajor skrev:

Artesia Spa på Majorstua het Swim & Trim inntil et eierskifte rundt tusenårsskiftet. Mitt inntrykk er at den store endringen ble et sterkere kommersielt fokus som ikke bare innebar et betydelig prishopp, men også at man måtte kjøpe seg inn i en form for medlemskapsaksje-ordning ala hva en del golfklubber har. De forsøker markedsføre seg som "eksklusivt og usnobbete", men Artesia er jo nettopp en legemliggjøring av snobberi.

Tja, prisene på behandlingene og bruk av fasilitetene ligger ikke noe høyere enn det jeg ser andre spa gjør. Så hvis man vil kritisere at det er eksklusivt og snobbete vil jeg si at det må gjelde for alle gode spa-steder. Som jo kan være et poeng i seg selv, men ikke nødvendigvis relevant i forhold til hva TS spør etter. 

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, Sheherasade said:

Du får bare kontakte dem om pakkene, da. Bruk av fasilitetene når man ellers skal inn for behandlinger er 300 kr. 

Tror faktisk jeg dropper det når de ikke klarer å skrive det på hjemmesiden(e), sin(e)

begrenset for mye tid jeg gidder å bruke på det, og når man har andre muligheter.

Det blir The Well istede.

Men takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...