Alfa Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Hei! Jeg må skaffe meg noen Matis-produkter. Brukte de mye før, og har fått litt tørr hud igjen. Hvor er det best å kjøpe dette på nett? Jeg ser de er ganske billige på Blush og BliVakker, så derfor er jeg skeptisk. Eventuelt en butikk i Bergen? Takk på forhånd!
Fotballmamma Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Jeg kjøpte mine første Matis-produkter på Blush og BliVakker, nå kjøper jeg hver gang det er salg. Har aldri hatt så fin hud som etter at jeg startet med Matis. Går aldri tilbake til andre merker. 1
fresia Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 jeg kjøper også Matis hos BliVakker eller Blush - alt etter hvor det er billigst 1
Alfa Skrevet 3. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2017 Takk for svar så da er det trygt å kjøpe derfra?
fresia Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 ja, jeg kjøper nesten alt av hudpleie, hårpleie og sminke der siden produktene som regel er billigst der og at det er fri frakt jeg er veldig fornøyd med både BliVakker og Blush! 1
Fotballmamma Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 1 time siden, fresia skrev: ja, jeg kjøper nesten alt av hudpleie, hårpleie og sminke der siden produktene som regel er billigst der og at det er fri frakt jeg er veldig fornøyd med både BliVakker og Blush! Me too! Alt til hår og hud kjøpes der.
Djungelvrål Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Jeg får personalrabatt på Blush og får Matisprodukter til opptil 70 % rabatt. Har prøvd endel ting men har ikke blitt spesielt imponert. Hvilke produkter bruker dere??
Fotballmamma Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 16 timer siden, Mystix skrev: Jeg får personalrabatt på Blush og får Matisprodukter til opptil 70 % rabatt. Har prøvd endel ting men har ikke blitt spesielt imponert. Hvilke produkter bruker dere?? Matis Reponse Delicate dagkrem er super for min hud. Akkurat nå prøver jeg denne: https://www.blivakker.no/product/3024738/matis-reponse-jeunesse-fundamental-beautifying-cream-100ml- og dette serumet: https://www.blivakker.no/product/3010753/matis-reponse-jeunesse-optimal-moisturising-serum-50ml - har bare brukt en ukes tid, så kan ikke si så mye foreløpig.
fresia Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 (endret) jeg bruker Matis Reponse Purete Pure Lotion (toner) hver dag ellers har jeg vært fornøyd med dagkremen i samme serie. den er matt og fin under sminke Endret 5. november 2017 av fresia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå