Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må skaffe meg noen Matis-produkter. Brukte de mye før, og har fått litt tørr hud igjen. Hvor er det best å kjøpe dette på nett? Jeg ser de er ganske billige på Blush og BliVakker, så derfor er jeg skeptisk.

Eventuelt en butikk i Bergen? 

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mine første Matis-produkter på Blush og BliVakker, nå kjøper jeg hver gang det er salg. Har aldri hatt så fin hud som etter at jeg startet med Matis. Går aldri tilbake til andre merker.

• Liker 1
Skrevet

jeg kjøper også Matis hos BliVakker eller Blush - alt etter hvor det er billigst :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :)  så da er det trygt å kjøpe derfra?

Skrevet

ja, jeg kjøper nesten alt av hudpleie, hårpleie og sminke der siden produktene som regel er billigst der og at det er fri frakt :) jeg er veldig fornøyd med både BliVakker og Blush!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, fresia skrev:

ja, jeg kjøper nesten alt av hudpleie, hårpleie og sminke der siden produktene som regel er billigst der og at det er fri frakt :) jeg er veldig fornøyd med både BliVakker og Blush!

Me too! Alt til hår og hud kjøpes der. :) 

Skrevet

Jeg får personalrabatt på Blush og får Matisprodukter til opptil 70 % rabatt.  Har prøvd endel ting men har ikke blitt spesielt imponert. Hvilke produkter bruker dere??

Skrevet
16 timer siden, Mystix skrev:

Jeg får personalrabatt på Blush og får Matisprodukter til opptil 70 % rabatt.  Har prøvd endel ting men har ikke blitt spesielt imponert. Hvilke produkter bruker dere??

Matis Reponse Delicate dagkrem er super for min hud.

Akkurat nå prøver jeg denne: https://www.blivakker.no/product/3024738/matis-reponse-jeunesse-fundamental-beautifying-cream-100ml-

og dette serumet: https://www.blivakker.no/product/3010753/matis-reponse-jeunesse-optimal-moisturising-serum-50ml - har bare brukt en ukes tid, så kan ikke si så mye foreløpig.

Skrevet (endret)

jeg bruker Matis Reponse Purete Pure Lotion (toner) hver dag :) ellers har jeg vært fornøyd med dagkremen i samme serie. den er matt og fin under sminke

Endret av fresia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...