Gå til innhold

Hva slags juletre har du?  

42 stemmer

1. 1. Hva slags juletre har du?

• Gran
      7
    • Edelgran
      10
    • Furu
      2
    • Einebærbusk
      1
    • Bjørk
      0
    • Plast
      22
    • Har ikke juletre
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags juletre har du?

Anonymkode: a2286...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grantre. Her kommer aldri plastinstallasjoner over dørterskelen!

• Liker 1
Skrevet

Plast. Kjøpte det på Plantasjen for 4-5 år siden, kostet 1200 kr. Jeg er superfornøyd, like pent hvert år, og ingen avfall og styr med det. Miljøvennlig vil jeg tro.

Anonymkode: d8c84...2e5

Skrevet

Jeg har ikke juletre nå, det er altfor tidlig :) 

jeg hugger meg grantre 23. Desember 

• Liker 1
Skrevet

Har et helt enkelt et i plast fra biltema. 

Anonymkode: 24605...de6

Skrevet

har også plast, etter at treet et år drysset så mye at jeg måtte ha det ut tredje juledag. Ikke noe gøy det heller. Kjøpte et dyrt et som er veldig fint, og når jeg pynter det med mine dyre kuler, og selvlagde pynt, blir det skikkelig fint.

Skrevet

Grantre. Smalt, høyt. Beste som finnes er lukten den gir i huset på lille julaften når vi tar det inn :)

• Liker 1
Skrevet

3,5 meter høy edelgran

Anonymkode: c6763...0e2

Skrevet

Har et lite plast tre, har ikke så stor leilighet så det er passe for meg :) 

Feirer uansett med familie så da blir det ekte tre i flere dager også :)

Skrevet

Har plast tre :)Kjøpte det på europris i fjor, og det skal frem igjen i år :) Veldig greit å slippe å tenke på å holde liv i treet gjennom julen og jeg slipper alle de bittesmå dyrene som ramler ned fra treet. :fnise: Da jeg vokste opp, hadde vi ekte tre, som ble hogd av pappa og lillebror min. Det lukter helt himmelsk! Det er noe ekstra spesielt med ekte tre som juletre <3 

• Liker 1
Skrevet

Gran. Det lukter best og er eneste riktige juletre for meg.

• Liker 2
Skrevet

Vi småkrangler hvert år :ler:  Hvis jeg vinner, blir det gran. Hvis mannen min vinner, blir det edelgran. Jeg liker vanlig gran best, det er det som er "ekte" juletre for meg, og drysser gjør det okke som. Men mannen min er altså ikke enig, og mener edelgrana drysser såpass mye mindre at vi bør ha det.

To be continued, i år som i fjor... 

Anonymkode: 73bc1...28a

Skrevet

Har i alle år hatt edelgran, men så fikk guttungen allergi. Så nå har jeg et plasttre fra clas ohlson og duftolje med granlukt:roll: Første året var det litt sårt, men nå er jeg blitt vant og egentlig ganske glad i det.

Anonymkode: d7a1e...6aa

Skrevet

Plast pga allergi i familien. 

Skrevet

Får aldri ekte tre inn i huset mitt. Har et stygt for lavt tre i plast, dropper å ta det fram i år siden vi ska bort i julehelgen.

Skrevet

Skal ha plasttre for første gang. Kjøpte ett som forhåpentligvis holder i mange år. 

Det blir å flytte fra et stort hus til en mindre leilighet og å slippe å kjøpe ordentlig tre hvert år høres meget bra ut i mine ører 🎄😊

Skrevet

Plastjuletre. Enkelt, trenger bare ett som varer i alle år.

Skrevet

Hos meg selv har jeg ikke juletre, jeg er alltid hos mine foreldre i jula, men de har plasttre. Praktisk for de i familien som er allergiske, treet er veldig pent, og det drysser ikke. Jeg kommer nok likevel selv til å velge gran/edelgran på sikt, det lukter skikkelig jul.

Anonymkode: 55cf5...78c

Skrevet

Her har vi plast. I år blir andre året. Når mannen og eldste barnet reagerte skikkelig på grantreet  en jul så var det helt tydelig at plasttre var tingen for vår familie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...