kari5678 Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Hei, Niesen min fyller snart 18 , og har veldig lyst til å leie et lokale så hun kan feire bursdagen sin. Jeg har veldig lyst til å hjelpe henne med dette siden dette var noe hun virkelig ønsket å få til. Men jeg har ingen anelse til hvordan jeg kan lete etter et lokale til dette type arrangemanget. Er det noen som vet om det er mulig å leie en bolig til noen og hvor man kan finne det? eller er det noen som har tips hvor hun kan ha det og at det ikke er så dyrt? takk for svar!
Veslefrikk Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 39 minutter siden, kari5678 skrev: Hei, Niesen min fyller snart 18 , og har veldig lyst til å leie et lokale så hun kan feire bursdagen sin. Jeg har veldig lyst til å hjelpe henne med dette siden dette var noe hun virkelig ønsket å få til. Men jeg har ingen anelse til hvordan jeg kan lete etter et lokale til dette type arrangemanget. Er det noen som vet om det er mulig å leie en bolig til noen og hvor man kan finne det? eller er det noen som har tips hvor hun kan ha det og at det ikke er så dyrt? takk for svar! Tror du har lagt denne tråden på feil forum. Har vel egentlig ikke noe på Rampelys å gjøre. I tillegg så er det vanskelig å komme med gode tips når vi ikke vet noe om hvor i landet dere bor f.eks. Lag deg en ny tråd på et relevant underforum og kom med noen flere opplysninger, så kanskje du får hjelp. Lykke til! ps. Så heldig niesen din er, som har en så snill tante. 2
kari5678 Skrevet 2. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Veslefrikk skrev: Tror du har lagt denne tråden på feil forum. Har vel egentlig ikke noe på Rampelys å gjøre. I tillegg så er det vanskelig å komme med gode tips når vi ikke vet noe om hvor i landet dere bor f.eks. Lag deg en ny tråd på et relevant underforum og kom med noen flere opplysninger, så kanskje du får hjelp. Lykke til! ps. Så heldig niesen din er, som har en så snill tante. oja, er helt fresh med alt dette her! Hadde ingen anelse hvilke kategori dette kunne passet til, men bor i Oslo hvis det var noe til hjelp
Veslefrikk Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, kari5678 skrev: oja, er helt fresh med alt dette her! Hadde ingen anelse hvilke kategori dette kunne passet til, men bor i Oslo hvis det var noe til hjelp Tja... er ikke helt sikker på hvor spørsmålet passer best jeg heller . Men kanskje under «Høytider og spesielle anledninger» .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå