Marina75 Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Har koblet sammen tv, parabol og viedo(vhs). Fått hjelp til dette av levrandør. Problemet er at jeg vil så gjerne se på en kanal og ta opp på en annen kanal. Er det noen som vet hva som må slittes inn?? Jeg får til å ta opp fra tv og se det etterpå, men da kan jeg ikke skifte kanal i mellomtiden. Kan noen hjelpe meg??
Gjest Kaffegjesten Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Hvis alle dine TV-signaler kommer kun fra en parabol via en dekoder er min erfaring (med ganske mange anlegg) at du kan kun se på en eller ta opp en kanal samtidig. Det betyr at du skal du ta opp en kanal på video'n er det denne kanalen du kan se på TV samtidig. Kortform - samme kanal på TV og video samtidig. Skal du ha det anderledes må du ha en annen antennetilknytning - kabeltv eller "antenne på veggen" i tillegg til parabolen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Huff det var det jeg var redd for.. :veldigsur: Takk for svaret kaffegjest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå