Gå til innhold

Tips til hva vi kan finne på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag skal jeg møte han jeg dater/ "holder på med". Han kommer egentlig hjem til meg da. Han kommer ca i 16.00 tiden. Men jeg tenkte at vi kanskje skulle prøve å finne på noe i stedet for å bare site her hjemme. (Selv om det er veldig koselig det også). Men er en stund siden vi liksom ha funnet på noe. MEN... ingen av oss har fått lønn enda, så vi har ikke akkurat noe å bruke. Så til spørsmålet: Er det noen som har noen ideer til hva vi kan finne på på den tiden av dagen, og som ikke koster noe? 😅

(Jeg er 21 og han er 26, hvis det er til noe hjelp 😅) 

Anonymkode: 5f226...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå en tur i en park i område? :-) jeg og daten min går ofte turer sammen, også "leker" vi litt hvis vi finner en barnehage eller lignende. Vi har det kjempegøy da!

Anonymkode: ea30d...f05

Skrevet

Bor dere i en storby? Muligheter for noe å reise på et senter?

Anonymkode: e9e18...17d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor dere i en storby? Muligheter for noe å reise på et senter?

Anonymkode: e9e18...17d

Det er ca 15-20 min til byen og ca 30 min til et svært kjøpesenter .... 🤔😊

Han sa at vi f.eks kunne dra til byen, men at vi ikke kan spise ute (siden ingen av oss har noe særlig å bruke). Men hva skal man ellers finne på i byen? ( jeg drikker ikke eller fester. Så det er ikke noen alternativer. Ville bare nevne det) 

-TS 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han sa at vi f.eks kunne dra til byen, men at vi ikke kan spise ute (siden ingen av oss har noe særlig å bruke). Men hva skal man ellers finne på i byen? ( jeg drikker ikke eller fester. Så det er ikke noen alternativer. Ville bare nevne det) 

-TS 

Butikkene og senter er jo steng forresten. Skal jo møte han på søndag 

-TS 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På søndag skal jeg møte han jeg dater/ "holder på med". Han kommer egentlig hjem til meg da. Han kommer ca i 16.00 tiden. Men jeg tenkte at vi kanskje skulle prøve å finne på noe i stedet for å bare site her hjemme. (Selv om det er veldig koselig det også). Men er en stund siden vi liksom ha funnet på noe. MEN... ingen av oss har fått lønn enda, så vi har ikke akkurat noe å bruke. Så til spørsmålet: Er det noen som har noen ideer til hva vi kan finne på på den tiden av dagen, og som ikke koster noe? 😅

Som en sier i et annet innlegg, rusle rundt og prate og kikke i byen om du bor der, i parken eller en tur i marka. Koster ingen ting og dere kan prate sammen og finne på ting helt spontant. Ta med en sekk med noen godbiter i og litt varm kaffe eller noe annet godt å drikke. Det er bare fantasien som sitter grenser :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei nei nei nei :)  Ikke kjøpesenter, finn på noe annet ! Det er jo det perfekte stedet man blir skilt på :) 

Skrevet

Pass hunden til en venninde og gå tur med hunden :)

Anonymkode: 19b4f...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...