EmmaTrengerHjelp Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Noen der ute som vet om man bare kan gjøre styrketrening? Har ganske flat mage, men den er litt "løs". Jeg vil stramme den litt opp.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Jeg fikk flat mage av styrketrening, men jeg løfter tunge vekter fem ganger i uka og har et sunt kosthold - så tror det kommer an på hvor mye du vil legge i treningen din. Anonymkode: 42465...b8b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk flat mage av styrketrening, men jeg løfter tunge vekter fem ganger i uka og har et sunt kosthold - så tror det kommer an på hvor mye du vil legge i treningen din. Anonymkode: 42465...b8b Hva slags trening trente du da? Øvelser og sånn? Anonymkode: 40491...b7f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags trening trente du da? Øvelser og sånn? Anonymkode: 40491...b7f Er ikke glad i verken knebøy eller markløft, så holder meg til de "mindre" øvelsene som (på engelsk, fra "planen" min): Underkropp: cable kickbacks, hip thrust, cable pull-throughs, leg curls, leg press, leg extension og bulgarian split squat. Overkropp: shoulder press, rear delt cable raise, cable rows, lat pull-down, bicep curls, dumbbell flies, chest press og tricep press with cables. Dette er bare noen øvelser jeg gjør i løpet av uka, men er svært fornøyd med det. Har ikke mage/abs som en del av rutinen min, men kan hende jeg tar noen øvelser etter en av de andre øktene om jeg føler for det. Gjør det ca. 2-3 ganger i uka. Da kan det være alt fra planken til mountain climbers. Å ha en sterk kjernemuskulatur er viktig for å kunne løfte tunge vekter med ordentlig teknikk. Bruker du feil teknikk, kan du skade deg selv. Anonymkode: 42465...b8b
Holistic Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Styrketrening (helst hele kroppen) og sunn mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå