AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Siden vår har far i huset vært på jobb i 2 mnd og hjemme i 1,5 mnd , nå skal far reise vekk igjenn for nye 2mnd , men det blir siste gang for etter etter det skal far jobbe på bakken og muligens i hjemmekontor, Men er redd lillemann vil ta skade av at han reiser igjenn nå? Når far er hjemme er gutten en helt ny gutt mye mere glad og livlig og koser seg 1000% med far , barnet snakker ikke enda , og kan ikke utrykke med setninger at han savner far osv , men jeg ser det på kroppspråket og ord som barnet bruker osv , Barnet går fulltid i barnehagen og det hjelper jo litt , prøver å finne på masse gøy selfølgelig når far ikke er hjemme vi facetimer også med far hver dag 2 ganger om dagen . Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget , men er det noen som har barn som er blitt påvirket negativt av noe lignende? Anonymkode: 8e39f...84d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Faren min var fisker og var mye borte hele oppveksten min. Selvfølgelig savnet jeg ham en del, og var overlykkelig når han kom hjem, men det gikk helt fint! Verken jeg eller broren min har tatt noe som helst skade av det. Og nå skal mannen din også slutte å reise bort, så da går det i alle fall helt fint! Anonymkode: f6ed8...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 At far reiser bort én periode til kommer IKKE til å skade barnet. Noen dager etter at far har kommet hjem igjen, er allting glemt. Min far var lærer i en annen landsdel, og var hjemme bare i skolens ferier. Kan ikke si at det har preget meg nevneverdig. Anonymkode: 3213c...adf
Glød Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Så lenge primæromsorgspersonen gjør jobben sin tar ikke barnet skade av sekundæromsorgspersonen er mindre tilstede. Hvorfor snakker ikke barnet ennå? Sier han ingen ord i det hele tatt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå