Aires Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Kan noen gi tips om jeans til ok kvalitet, men ikke til en ublu pris? Har pleid å kjøpe cubus sine Straight Sarah, men har merket at kvaliteten har gått ned noe voldsomt siste par årene. De går i stykker nesten med en gang, da stoffet er veldig svakt. Disse koster 399,- og er ganske billige. Kan godt betale mer for jeans, men da vil jeg gjerne vite at de kommer til å holde lengre enn en måneds sammenlagt bruk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Mange skryter av denne https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jane-cotton-bukse/7163100_F990 Anonymkode: a7f36...dd7 1
Mymlen Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Min far, jeg og kjæresten min bruker Levis. Pappa har hatt tre bukser av Levis i 30 år nå, og de er bare slitt på knærne. De er billigere i USA, koster omtrent 500 der borte, og tusen her i Norge. De er fine, og holder i evigheter. Faren min bruker konsekvent Levis, og kjøpte enda flere da vi var i NY sammen i sommer 2
Aires Skrevet 2. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2017 8 minutes ago, AnonymBruker said: Mange skryter av denne https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jane-cotton-bukse/7163100_F990 Anonymkode: a7f36...dd7 Hva betyr L og S på størrelsene deres? 8 minutes ago, Tonjepusenn said: Pappa har hatt tre bukser av Levis i 30 år nå, og de er bare slitt på knærne. Men er dagens levi's-bukser like slitesterke som dem før i tiden? Kan godt kjøpe til en tusenlapp om de varer i mer enn et år. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, Aires skrev: Hva betyr L og S på størrelsene deres? Men er dagens levi's-bukser like slitesterke som dem før i tiden? Kan godt kjøpe til en tusenlapp om de varer i mer enn et år. L betyr ekstra lang. Jeg er usikker på hva S betyr. Anonymkode: a7f36...dd7
Mymlen Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Pappa bruker modellen 501, som er standard Levis. Denne har aldri forandret seg, så den er akkurat slik som før. Andre modeller vet jeg ikke, men typen bruker 511, og de virker utrolig solid. Man kjenner at det er kvalitet! Husk at du ikke skal ha bukser i tørketrommel, ikke bruke skyllemiddel på dem og vaske de så kaldt som mulig. Da holder fargen og buksa seg bra lenge! 1
Aires Skrevet 2. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2017 Just now, Tonjepusenn said: Pappa bruker modellen 501, som er standard Levis. Denne har aldri forandret seg, så den er akkurat slik som før. Andre modeller vet jeg ikke, men typen bruker 511, og de virker utrolig solid. Man kjenner at det er kvalitet! Husk at du ikke skal ha bukser i tørketrommel, ikke bruke skyllemiddel på dem og vaske de så kaldt som mulig. Da holder fargen og buksa seg bra lenge! Problemet med de fra cubus er at de får tilsynelatende tilfeldige "hull" eller svakheter som oppstår enten i skrittet eller på innside av lår. Kan ikke se bort fra at vaskingen min spiller inn, siden jeg pleier å vaske på 40 sammen med andre mørke klær. Men, en bukse jeg kjøpte i midten av oktober har allerede fått et begynnende hull rett ved der midt-sømmen fremme går, og den har kun vært vasket to ganger, brukt kanskje maks 5-6 ganger. Trådene har rett og slett slitt av? Jeg skjønner virkelig ingen ting. 1
Millimani Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 Butikken "Personlig mote" har utrolig mange gode bukser i kort, normal, og lang lengde. God passform, utvider seg, behagelig å ha på. Koster alt fra 399 til 799, eller noe sånt. Det er veldig lett å tro at den butikken er kun for middelaldrende og eldre damer, men etter at jeg "oppdaga" buksene i den butikken (takket være en 80 år gammel dame) så har jeg kjøpt alle dongeribuksene mine der. Jeg er i 30-årene nå. http://pm.no/var-kolleksjon/bukser/ Hvis du i det hele tatt har en slik butikk i ditt nærvær vil jeg absolutt anbefale den 4 minutes ago, Tonjepusenn said: Min far, jeg og kjæresten min bruker Levis. Pappa har hatt tre bukser av Levis i 30 år nå, og de er bare slitt på knærne. De er billigere i USA, koster omtrent 500 der borte, og tusen her i Norge. De er fine, og holder i evigheter. Faren min bruker konsekvent Levis, og kjøpte enda flere da vi var i NY sammen i sommer Jeg brukte Levis i min ungdom, og den klør jo veldig, skikkelig ubehagelig spør du meg. Men det var det som var moten blant ungdommen, måtte ha det for ikke å skille meg ut
Mymlen Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, Aires skrev: Problemet med de fra cubus er at de får tilsynelatende tilfeldige "hull" eller svakheter som oppstår enten i skrittet eller på innside av lår. Kan ikke se bort fra at vaskingen min spiller inn, siden jeg pleier å vaske på 40 sammen med andre mørke klær. Men, en bukse jeg kjøpte i midten av oktober har allerede fått et begynnende hull rett ved der midt-sømmen fremme går, og den har kun vært vasket to ganger, brukt kanskje maks 5-6 ganger. Trådene har rett og slett slitt av? Jeg skjønner virkelig ingen ting. Er samme med meg og bukser fra HM, Cubus, carlings og bik bok. Lårene mine sitter tett, og stoffet tåler ikke at de gnisser mot hverandre. Spjærer buksene ganske fort 1
Aires Skrevet 2. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2017 (endret) 2 minutes ago, Tonjepusenn said: Er samme med meg og bukser fra HM, Cubus, carlings og bik bok. Lårene mine sitter tett, og stoffet tåler ikke at de gnisser mot hverandre. Spjærer buksene ganske fort Hadde hullet enda oppstått der lårene rører ved hverandre hadde jeg skjønt det, men dette hullet er typ over det igjen. Foran i skrittet liksom. Kun luft som rører ved det området på buksa. Vurderer å kutte opp en av buksene å reparere hullet i den andre på den måten, siden det er latterlig irriterende å måtte kjøpe ny bukse hver måned. Men ja, tror nok lav kvalitet er svaret på hvorfor de går så fort i stykker. Endret 2. november 2017 av Aires 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 Jeg har Levis, Lee og Tigers of Sweden jeans, suoerfornøyd med alle, og de varer og varer og varer Anonymkode: 80099...d87 1
Gjest Walkingdead Skrevet 2. november 2017 #12 Skrevet 2. november 2017 Jeg kjøper brukte, men helt fine kvalitetsjeans. De holder lenge og er billige.
Aires Skrevet 2. november 2017 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2017 4 minutes ago, Millimani said: Butikken "Personlig mote" har utrolig mange gode bukser i kort, normal, og lang lengde. God passform, utvider seg, behagelig å ha på. Koster alt fra 399 til 799, eller noe sånt. Det er veldig lett å tro at den butikken er kun for middelaldrende og eldre damer, men etter at jeg "oppdaga" buksene i den butikken (takket være en 80 år gammel dame) så har jeg kjøpt alle dongeribuksene mine der. Jeg er i 30-årene nå. http://pm.no/var-kolleksjon/bukser/ Hvis du i det hele tatt har en slik butikk i ditt nærvær vil jeg absolutt anbefale den Jeg brukte Levis i min ungdom, og den klør jo veldig, skikkelig ubehagelig spør du meg. Men det var det som var moten blant ungdommen, måtte ha det for ikke å skille meg ut Oi, ja. Pm tror jeg faktisk finnes i nabobyen som jeg er innom noen gangen ifb jobb. Skal sjekke det ut, takk! De har altså ikke det problemet med tilfeldige hull som oppstår? 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 13 minutter siden, Aires skrev: Hva betyr L og S på størrelsene deres? Men er dagens levi's-bukser like slitesterke som dem før i tiden? Kan godt kjøpe til en tusenlapp om de varer i mer enn et år. Hei Flere i denne tråden har erfaring med Jane Cotton jeans Anonymkode: a7f36...dd7
Gjest Lexie Grey Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 Jeg kjøper Cubus' sine Jegging Jane. De har jeg kjøpt de siste 4 årene og aldri fått et eneste hull eller noe i dem. Jeg bruker dem så og si hver eneste dag så det sier litt. Har tilsammen 5 bukser i den modellen. Dessuten er de super fine på! De koster 299,- så prisen er det heller ikke noe å si på.
Millimani Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 21 minutes ago, Aires said: Oi, ja. Pm tror jeg faktisk finnes i nabobyen som jeg er innom noen gangen ifb jobb. Skal sjekke det ut, takk! De har altså ikke det problemet med tilfeldige hull som oppstår? De pleier å holde lenge og vel 1
tirben Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 Kjøper nå bare jeans i merket Frame. Fantastisk kvalitet. Buksene holder seg like fine år etter år. De er dyre ja, men kurt å handle når det er salg. Har handlet både på januarsalg og augustsalg. Vel verdt pengene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 Er fornøyd med floyd sine jeg. Anonymkode: 60a45...504 1
tirben Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, tirben skrev: Kjøper nå bare jeans i merket Frame. Fantastisk kvalitet. Buksene holder seg like fine år etter år. De er dyre ja, men lurt å handle når det er salg. Har handlet både på januarsalg og augustsalg. Vel verdt pengene. 1
Salka Skrevet 2. november 2017 #20 Skrevet 2. november 2017 7 timer siden, 97'girl skrev: Jeg kjøper Cubus' sine Jegging Jane. De har jeg kjøpt de siste 4 årene og aldri fått et eneste hull eller noe i dem. Jeg bruker dem så og si hver eneste dag så det sier litt. Har tilsammen 5 bukser i den modellen. Dessuten er de super fine på! De koster 299,- så prisen er det heller ikke noe å si på. Jeg er også glad i Jegging Jane. De er veldig gode til den prisen, både behagelige og kjempefine på. Syns noen av de svarte har falmet litt fort, men har ikke skjedd med alle. Tror jeg har 4 svarte, to mørkeblå i fargen indigo (som slett ikke er indigo i det hele tatt) og en i en vanlig mørkeblå farge. Syns disse er mye bedre enn Dr Denim, de falmer jo med en gang, så de ga jeg fort opp Ellers er jeg glad i Diesel Skinzee og en skinny jeans fra Lee som jeg ikke husker hva modellen heter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå