AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 En egyptisk advokat sjokkerer med å si på direktesendt tv at det er en nasjonal plikt å voldta kvinner som viser hud. Helt forkastelig at det finnes muslimer som mener dette. De er jo ikke gode i hodet. http://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/egyptisk-advokat-sjokkerer---det-er-en-nasjonal-plikt-a-voldta-kvinner-som-gar-i-hullete-jeans/3423386325.html Anonymkode: df58b...34f
Djungelvrål Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Det er da ikke noe nytt, det finnes millioner av menn som mener det samme. Somaliere spurt i Norge mener det samme. Halve verden mener det samme. 5
Carrot Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Jeg er tilbøyelig til å mene hullete jeans bør være forbudt for menn og kvinner 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 (endret) Forkastelig, men dessverre deler andre menn ( ikke alle) også de samme synspunktene. Endret 2. november 2017 av Catalina Culès
herremann Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 (endret) Men likefullt er dere kvinner positiv til innvandring fra disse verdensdelene. Endret 2. november 2017 av herremann 4
Djungelvrål Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, herremann skrev: Men likefullt er dere kvinner mer positiv til innvandring fra disse verdensdelene. Er vi? 11
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, herremann skrev: Men likefullt er dere kvinner mer positiv til innvandring fra disse verdensdelene. Ikke jeg.
herremann Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 Just now, Mystix said: Er vi? Kvinner er langt mer positiv til innvandring fra disse verdensdelene enn menn. 3
Gjest Rosetelys Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, herremann skrev: Men likefullt er dere kvinner mer positiv til innvandring fra disse verdensdelene. Ikke alle kvinner.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 Huff, jeg ber om at snille aliens kommer til jorda snart og murer disse folka inne, langt vekk fra oss individer som setter pris på frihet, teknologisk utvikling og individet. Det er 2017, kan vi ikke få slippe snart!!!!! Anonymkode: 8ab03...ad5 2
Gjest Rosetelys Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Huff, jeg ber om at snille aliens kommer til jorda snart og murer disse folka inne, langt vekk fra oss individer som setter pris på frihet, teknologisk utvikling og individet. Det er 2017, kan vi ikke få slippe snart!!!!! Anonymkode: 8ab03...ad5 Er menneskene for politisk korrekt mener du, slik at vi ikke klarer å løse problemet selv?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #12 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Er vi? Forsking viser at kvinner er mer positive til innvandring enn menn. Anonymkode: eb4ea...97d 2
Gjest Rosetelys Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forsking viser at kvinner er mer positive til innvandring enn menn. Anonymkode: eb4ea...97d Generelt sett er kvinner mer positive til innvandring enn menn, men ikke alle kvinner er for mer innvandring. Noen av oss vil ikke ha mer innvandring fra ikke-vestlige land i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 12 minutter siden, herremann skrev: Kvinner er langt mer positiv til innvandring fra disse verdensdelene enn menn. Det er ikke jeg! Anonymkode: 81e57...3ed 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 Hvorfor fokuserer du ikke heller på hvorvidt han bør bli avsatt eller ei? Anonymkode: d39e6...1e3
herremann Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 (endret) 8 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor fokuserer du ikke heller på hvorvidt han bør bli avsatt eller ei? Anonymkode: d39e6...1e3 selvfølgelig synes vi i vesten at han bør bli avsatt. men dette er i egypt. et muslimsk land hvor kvinnene tråkkes på. å fokusere på om han bør bli avsatt eller ei er ikke realistisk da det aldri vil skje.http://www3.weforum.org/docs/WEF_GGGR_2017.pdf av de 144 landene ligger egypt på 134 plass om man sammenligner alle grafene.https://www.nrk.no/urix/tror-likestilling-i-arbeidslivet-vil-ta-217-ar-1.13760916 "tror likestilling i arbeidslivet vil ta 217 år." du kan selv gjette hvilke land som drenerer dette. Endret 2. november 2017 av herremann 1
Tyrk40 Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 5 minutter siden, Mystix skrev: Det er da ikke noe nytt, det finnes millioner av menn som mener det samme. Somaliere spurt i Norge mener det samme. Halve verden mener det samme. JA,ikke sant().Selv enkelte 'hjernevaskede' muslimske kvinner som ikke er klar over at dem er det(og DET er jo det som er poenget med hjernevasking)mener det samme.Og selv så kaller de seg 'fromme&ærbare'..Og nettop sånne problemstillinger og holdninger(politisk islam) som dette :https://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-norge-som-islamsk-stat/a/4749071/ er nettop slikt VI prøver å få bukt med(JA,VI fordømmer det) : https://www.exmuslimsofnorway.com Men blir vi hørt?NEI!!Så fort JEG(og de andre med meg)prøver å komme med opplysninger(og historiske fakta) ikke bare her på KG,men også i andre(kjente) medier,så blir vi ofte slettet/sensurert,hvis vi da idet hele tatt får lov til å nå fram..De gangene f.eks.JEG når fram,blir jeg ofte beskyldt for å være nazist eller rasist.Jeg er ingen av delene(jeg er født i norge av kultur-muslimske foreldre,men er ikke muslim selv).. Vi i exmuslimsNorway er ikke bare exmuslimer,men også sekulære muslimer,ateister og deister,agnostikere,humanister og t.om. etniske nordmenn som aldri har vært muslimer mm. At 'politisk islam'(som ikke har så mye med selve religionen islam å gjøre) ikke er forenlig med demokrati og menneskerettigheter(særlig kvinner) og at vi derfor fordømmer det,er det vi vil få fram.Forstå det den som kan,for vi når ikke fram(i media) TAKK for at du leste dette 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 56 minutter siden, Rosetelys skrev: Er menneskene for politisk korrekt mener du, slik at vi ikke klarer å løse problemet selv? Ja, faktisk. Vet ikke om folk er klar over det, men Saudi Arabia har LEDERVERV i FNs menneskerettighetsråd, og kvinneråd ironisk nok. Landet som finansierer moskeer verden over, og som også nekter kvinner å kjøre. Så ja, oppegående vestlige mennesker er tydeligvis ikke kapable til å ordne opp i dette. Hvorfor er for meg en gåte. Like paradoksalt som at nazistene under andre verdenskrig plutselig skulle påstå i 1946 når krigen er over, at "nazismen er min religion, og det må DU respektere".. Nei, det må vi ikke respektere! Så det ser nok ut at aliens må til. Anonymkode: 8ab03...ad5 1
Gjest Rosetelys Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, faktisk. Vet ikke om folk er klar over det, men Saudi Arabia har LEDERVERV i FNs menneskerettighetsråd, og kvinneråd ironisk nok. Landet som finansierer moskeer verden over, og som også nekter kvinner å kjøre. Så ja, oppegående vestlige mennesker er tydeligvis ikke kapable til å ordne opp i dette. Hvorfor er for meg en gåte. Like paradoksalt som at nazistene under andre verdenskrig plutselig skulle påstå i 1946 når krigen er over, at "nazismen er min religion, og det må DU respektere".. Nei, det må vi ikke respektere! Så det ser nok ut at aliens må til. Anonymkode: 8ab03...ad5 Men tror du ikke folk er i ferd med å våkne? At det kommer til å skje noe drastisk snart? Håpet er jo selvfølgelig at det skjer på fredelig vis, men det blir jeg mindre og mindre sikker på. Det tror og håper jeg i hvert fall! Endret 2. november 2017 av Rosetelys
Djungelvrål Skrevet 2. november 2017 #20 Skrevet 2. november 2017 4 minutter siden, Rosetelys skrev: Men tror du ikke folk er i ferd med å våkne? At det kommer til å skje noe drastisk snart? Håpet er jo selvfølgelig at det skjer på fredelig vis, men det blir jeg mindre og mindre sikker på. Det tror og håper jeg i hvert fall! Nei...jeg er så pessimistisk at jeg tror at innen 2060 så går alle kvinner i Norden med hijab og de går ytterst sjelden ut alene etter at det har blitt mørkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå