straamann Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Har en Galaxy S8, og jeg kommer plutselig ikke inn på noen forum/grupper på Facebook. Dvs, jeg kommer inn, men ingen av innleggene vises. Dersom jeg restarter mobilen, funker det normalt en times tid, og deretter får jeg bare opp blank side med logo. (inntil jeg restarter igjen) Noen andre som har opplevd dette?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Har du oppdatert Facebookappen i det siste? Hvis ikke, så kjør oppdatering av apper på google play, inkludert Facebook. Fungerer det fortsatt ikke, så ville jeg forsøkt å fjerne Facebookappe'n og installert det på nytt. Anonymkode: ff453...acb
straamann Skrevet 5. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2017 hm... kan ikke avinstallere på Samsung S8. bare deaktivere. og det hadde ingen effekt. faktisk er det mer ting som skurrer nå. kommer ikke inn på kommentarer, delefunskjonen virker ikke osv, videoer stopper opp osv. Masse tull. Har samme problem med andre sosiale medier, men ellers fungerer telefonen som den skal. Internetttilgangen er også god. Synes dette er veldig spesielt. Nesten så jeg angrer på at jeg ikke kjøpte Iphone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå