Gå til innhold

Er vel på tide å ta typen med strap-on? Noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spøkt med typen om det. Og han blir nok med på det.  Gjør alt jeg sier.  Noen her som har gjort det? (Menn-damer).  Hvilken strap-on skal an kjøpe?  Hva synes gutta/mennene her om det

Anonymkode: 92d79...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det på FF hver gang vi har sex. Sinnsykt deilig å oppleve de orgasmene han får. Han har også begynt å bruke dildo når han onanerer, ikke alltid men innimellom. Usikker på hva slags merke strap-on er. Anbefales å prøve.

Anonymkode: a6173...388

• Liker 1
Skrevet

Har forsøkt, ettersom hun tente veldig på det. Men start i det små. Liten dildo og vær forsiktig. Det kan lett gjøre vondt.

Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har spøkt med typen om det. Og han blir nok med på det.  Gjør alt jeg sier.  Noen her som har gjort det? (Menn-damer).  Hvilken strap-on skal an kjøpe?  Hva synes gutta/mennene her om det

Anonymkode: 92d79...e88

Det er flott å utforske om man liker det. Men finn ut hvordan det føles først, altså ta deg selv i rumpa. Da blir du sikkert mer sensitiv for å gi ham en god opplevelse. 

Skrevet
3 minutes ago, Coolaid said:

Det er flott å utforske om man liker det. Men finn ut hvordan det føles først, altså ta deg selv i rumpa. Da blir du sikkert mer sensitiv for å gi ham en god opplevelse. 

Hvis personen som skal penetrere alltid skal bli penetrert først av partneren så ender det jo med at ingen får penetrere for ingen kan være først. 

Anonymkode: 4bb48...adb

Gjest Coolaid
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis personen som skal penetrere alltid skal bli penetrert først av partneren så ender det jo med at ingen får penetrere for ingen kan være først. 

Anonymkode: 4bb48...adb

Moroklumpen. Gjør det på en selv før man gjør det på andre - dersom man ikke har erfaring med hvordan det føles. 

Skrevet

Jeg har prøvd det etter hans ønske. Hadde bare gode erfaringer med det. Kanskje litt klønete de første gangene, men det gikk seg til.

Anonymkode: 5eaa0...be8

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Min partner liker å knulle meg med feeldoe, som er festet inne i hennes vagina. Det gir nytelse for begge.

Skrevet

Har også gjort det med en elsker, også med en feeldoe.... men det var neppe Alterego ;-)
Virker for begge, men om det var noe vi gjorde ofte, ville jeg nok kjøpt et harness (drømmer om et spareparts harness) for syntes feeldoen sitter for dårlig på meg i forhold til å benytte den analt på en mann.

Har brukt den med kvinner og da fungerer den mye bedre.
Kanskje ikke så rart, siden en våt skjede byr på mye mindre motstand enn en glidemiddel anus.

Skulle jeg kjøpt et harness for å bruke den på en mann og ikke ville bruke hele månedslønna, ville jeg nok gått for bend over beginner settet, det har jeg lest mange gode omtaler av, der følger det etter som jeg forstår også med et par små silikon dildoer.
Jeg har ikke prøvd det selv.

Jeg for min del, fortsetter å spare til spareparts Joque og noen nye vixskin dildoer.

Anonymkode: b3cb7...cc3

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også gjort det med en elsker, også med en feeldoe.... men det var neppe Alterego ;-)
Virker for begge, men om det var noe vi gjorde ofte, ville jeg nok kjøpt et harness (drømmer om et spareparts harness) for syntes feeldoen sitter for dårlig på meg i forhold til å benytte den analt på en mann.

Har brukt den med kvinner og da fungerer den mye bedre.
Kanskje ikke så rart, siden en våt skjede byr på mye mindre motstand enn en glidemiddel anus.

Skulle jeg kjøpt et harness for å bruke den på en mann og ikke ville bruke hele månedslønna, ville jeg nok gått for bend over beginner settet, det har jeg lest mange gode omtaler av, der følger det etter som jeg forstår også med et par små silikon dildoer.
Jeg har ikke prøvd det selv.

Jeg for min del, fortsetter å spare til spareparts Joque og noen nye vixskin dildoer.

Min partner har harness, så du er åpenbart ikke min partner.☺️

Skrevet

Good to know, et øyeblikk begynte jeg nesten å lure ;-)

Skrevet

Det er nok det mest turn off jeg kunne tenkt meg å gjøre med en mann..i mine øyne så fjerner det all det maskuline med en mann. Føler menn skal få ha den rollen sin . Blir for sykt femi for meg  at de skal få når de egentlig skal gi😂 hh

Jente, 22 

Anonymkode: 6760a...745

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok det mest turn off jeg kunne tenkt meg å gjøre med en mann..i mine øyne så fjerner det all det maskuline med en mann. Føler menn skal få ha den rollen sin . Blir for sykt femi for meg  at de skal få når de egentlig skal gi😂 hh

Jente, 22 

Hoho, ung og søt du. Bare vent ;)

Anonymkode: 3aeff...a84

Skrevet
På Thursday, November 02, 2017 den 12.06, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det på FF hver gang vi har sex. Sinnsykt deilig å oppleve de orgasmene han får. Han har også begynt å bruke dildo når han onanerer, ikke alltid men innimellom. Usikker på hva slags merke strap-on er. Anbefales å prøve.

Meg det da:P haha.

Liker godt å bli pult med strapon. Orgasmen er ufattelig deilig. Det går i evigheter og mye sterkere enn når jeg ikke har strapon inni meg, klarer fort flere orgasmer også:)

Anonymkode: 61465...a16

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meg det da:P haha.

Liker godt å bli pult med strapon. Orgasmen er ufattelig deilig. Det går i evigheter og mye sterkere enn når jeg ikke har strapon inni meg, klarer fort flere orgasmer også:)

Nei er flere som liker det antakeligvis. Min FF er engelsktalende så han leser ikke hva jeg skriver om han her inne 😄

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei er flere som liker det antakeligvis. Min FF er engelsktalende så han leser ikke hva jeg skriver om han her inne 😄

Hehe, han har funnet ut hvor digg dette er for gutta da. Blir han veldig vill når han får sine heftigste orgasmer?

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg har ikke prøvd det før, har ikke blitt tatt bak med strap on.  Men det høres spennende ut altså!!

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente, 22 

Ha ha, litt for ung enda ja. Typen min er 44 og elsker det. Bare vent noen år så blir du mer erfaren og mindre prippen.

Anonymkode: d008c...e6a

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, litt for ung enda ja. Typen min er 44 og elsker det. Bare vent noen år så blir du mer erfaren og mindre prippen.

Anonymkode: d008c...e6a

Så bra!! 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Han kommer ikke til å angre på det. Det er :ninuskapus:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...