AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Tips til kald, flytende mat? Jeg vet om yoghurt og smoothie. Suppe er jo også en mulighet, men jeg vet ikke hvordan det smaker når det er lunkent. Anonymkode: f23ff...baf 1
Atea Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Hvilke supper tenker du på? Jeg synes det meste av supper smaker godt når det er romtemperert. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Hvorfor kaldt og flytende? Anonymkode: 2de94...f4a 2
Jerry Lee Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Iskald rabarbrasuppe er nydelig. Men det er jo dessert. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kaldt og flytende? Anonymkode: 2de94...f4a Fordi tannlegen sa det. Anonymkode: f23ff...baf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Jeg skal også ta et par tenner snart og må ha flytende føde. Jeg syns for eksempel soppsuppe og blomkålsuppe er godt lunkent. Ellers går det an å lage mer proteinrike smoothier med biola og frukt. Forhåpentligvis trenger du ikke spise suppe og smoothie mer enn et par dager Anonymkode: 5b17d...d33
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 Hva med vichysoisse? Suppe på potet og purre høres kjedelig ut, men det er det ikke. Anonymkode: 4bb3c...1f1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 Havrevelling. Diverse typer grøt som lages mer tyntflytende enn grøt. Skyr. Næringsdrikk. Anonymkode: afca6...65e
Perle Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 (endret) Alle typer av bærkompotter. Riskrem/risifrutti Endret 2. november 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 Jeg tenkte vel hovedsakelig på helfabrikat som man får kjøpt rett fra butikken (glemte visst å skrive det), men takk for andre gode tips Anonymkode: f23ff...baf 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #12 Skrevet 2. november 2017 Det er også mye næring i melk og drikkeyoughurt. Anonymkode: afca6...65e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er også mye næring i melk og drikkeyoughurt. Anonymkode: afca6...65e Ja, sånn biola er jo ikke dumt! Anonymkode: f23ff...baf 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 Evt melk + proteinpulver. Anonymkode: afca6...65e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, sånn biola er jo ikke dumt! Anonymkode: f23ff...baf Må du ha denne dietten i mange dager? Det er viktig at du får i deg de næringsstoffene som du trenger. Melkeprodukter er flott sånn sett. Anonymkode: afca6...65e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må du ha denne dietten i mange dager? Det er viktig at du får i deg de næringsstoffene som du trenger. Melkeprodukter er flott sånn sett. Anonymkode: afca6...65e Nei, jeg vet ikke. Hovedsakelig bare de to første dagene, og da er vel det viktigste at jeg får litt energi, men hvis det er vondt lenge så klarer jeg nok ikke å spise noe særlig. Anonymkode: f23ff...baf 1
Perle Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte vel hovedsakelig på helfabrikat som man får kjøpt rett fra butikken (glemte visst å skrive det), men takk for andre gode tips Anonymkode: f23ff...baf Bærkompotter, blåbær og andre fruktsupper og kremer kommer på pose til å klemme ut eller i kartong. 1
DysterPytten Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 Grøt kan også spises kald og slurpes I seg. Jeg spiste f. Eks smørgrøt og rømmegrøt kald. Var den litt tykk så spedde jeg den med litt melk. Yoghurt, ihjelkokt pasta, potetmos. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 5 minutter siden, Perle skrev: Bærkompotter, blåbær og andre fruktsupper og kremer kommer på pose til å klemme ut eller i kartong. Ohh, da skal jeg finne det! 2 minutter siden, DysterPytten skrev: Grøt kan også spises kald og slurpes I seg. Jeg spiste f. Eks smørgrøt og rømmegrøt kald. Var den litt tykk så spedde jeg den med litt melk. Yoghurt, ihjelkokt pasta, potetmos. Åhh, det minner meg om sånn semulegrøt fra barndommen! Det er jo enkelt å lage, så tror jeg må få laga litt av det og kjølt ned Anonymkode: f23ff...baf 1
Perle Skrevet 2. november 2017 #20 Skrevet 2. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ohh, da skal jeg finne det! Åhh, det minner meg om sånn semulegrøt fra barndommen! Det er jo enkelt å lage, så tror jeg må få laga litt av det og kjølt ned Anonymkode: f23ff...baf Se i desserthyllene eller spør betjeningen. Noen ganger står disse tingene bakehyller sammen med vaniljesauser og slikt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå