Gå til innhold

Hva kjøper dere til julegaver til mannen/typen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: cb254...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får ikke gave i år. Vi hadde en avtale, han oppfylte ikke den forpliktelsen, så i år bruker jeg de pengene på meg selv i steden. 

Anonymkode: 0c5a8...9f3

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får ikke gave i år. Vi hadde en avtale, han oppfylte ikke den forpliktelsen, så i år bruker jeg de pengene på meg selv i steden. 

Wtf? Egoist.

Anonymkode: b6812...036

• Liker 1
Skrevet

I fjor fikk han klær. Året før det fikk han nettbrett. I år får han whiskey glass i krystall med whiskey flaske. Samt poker bord med alt av tilbehør 😊

Anonymkode: 87341...fb5

Skrevet

Jeg har ikke hverken mann eller "type",men jeg kjøper til x.I år blir det barbermaskin og pysj,han har begynt å fryse på sine gamle dager.:)

Anonymkode: ddb62...b47

Skrevet

Han samler på en viss ting (vil ikke skrive hva i frykt for at han er en snoker) :rolleyes:
Men han får to av denne tingen i år, så spent på reaksjonen :alice:

Anonymkode: deb4e...308

Skrevet

Aner ikke, for han har ikke kommet med noen ønsker, Jeg har tidligere kjøpt en del ting til Raspberri Pi, men nå tror jeg han har det han trenger til det. Han trenger muligens nye støyreduserende hodetelefoner.

Skrevet

Tror han får nye hodetelefoner i år. 

Anonymkode: aeb71...dc1

Skrevet

Samboer tenkte jeg skulle få ølglass han kan begynne å samle på, veit hva han ønsker seg så da får han en liten dytt. 

Å så veit jeg at han ønsker seg kaffekvern da det ikke er alle butikker som har kvern lenger. 

Så tenker jeg å fikse et bilde av oss som jeg rammer inn som en liten klissete detalj som jeg veit han setter pris på men gjerne ikke innrømmer, han er mann må vite 😜 😂

Anonymkode: 13de5...8a5

Skrevet

Hjenmekinoanlegget vårt tok kvelden for en liten stund siden. Så vi kjøpte oss nytt som en julegave til oss begge 🎅

Skrevet

I år får han iPad. Det er første gangen han har kommet med et klart ønske så det blir ikke en stor overraskelse, men fint å gi noe han ønsker seg :) 

Anonymkode: f0cac...7d3

Skrevet

Dama mi har gitt med en magic wand vibrator til å bruke på meg selv. 
Det har vært en kjempefin gave. Så hver gang jeg koser med meg selv og hun ikke er der. Så tenker jeg på henne. 

Anonymkode: 2a750...4d0

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: cb254...198

Har den samme utfordringen. Kjæresten og jeg har vært sammen i 1/2 år og jeg er nokså i villrede om hva jeg skal kjøpe til han. Håper også på finne noen gode tips her inne :)

Anonymkode: a2f1c...b4f

Skrevet

Tidligere år har jeg kjøpt drone, klær, fancy kjøkkenutstyr (hobbykokk), interiør til man cave, skjeggprodukter og turklær.

I år blir det jaktsekk. Og muligens en ny jerngryte.

Anonymkode: 8f0ff...e35

Skrevet

Blir bøker, vi snakker mye om litteratur. og forholdet er såpass ferskt at det føles tryggest. 

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper sydentur felles:)

Anonymkode: 7c9cf...c6e

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe Nintendo Switch til ham i år. 

Anonymkode: 19d89...82b

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Pleier å kjøpe aktiviteter, i fjor fikk han skiinstruktør fordi han ønsket seg det. Ellers helgeturer etc. I år vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hva den forpliktelsen var!:P 

Anonymkode: 799c2...09b

• Liker 9
Skrevet

Vi går ut og spiser i romjula istedet for å gi hverandre gaver. Sparer oss for mye stress. Ønsker vi oss noe og har råd, kjøper vi det selv. 

Anonymkode: 12322...6c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...