AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Dame 38 her....som har lyst å klippe meg,men veit ikke om jeg tør.... Anonymkode: 3e8b5...4c9
trinelise50 Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 (endret) ja, kjempe digg, ser mye fresere ut og så mye mindre jobb. Go for it Det vokser ut igjen. Endret 2. november 2017 av trinelise50 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Hvis håret har vært langt og litt stritt, blir det takknemlig og luftigere om en klipper et godt jafs av det. Alle splittede tupper blir borte og helhetsinntrykket blir nytt. Jeg anbefaler det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Ja tror jeg skal gjøre det idag....:) klipte du d bare rett av eller klipte du det opp ? Frisøren altså...:) Anonymkode: 3e8b5...4c9 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Jeg har gjort begge deler, mange ganger. Den raske løsningen er jo å klippe seg selv om en våger det. Ellers er jo en frisørtur noe som gjør godt og det blir litt penere. En fortjener å få hårvask og litt stell av og til. Syns du skal hoppe i det jeg, så sitter vi her og venter til du kommer tilbake igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 10 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har gjort begge deler, mange ganger. Den raske løsningen er jo å klippe seg selv om en våger det. Ellers er jo en frisørtur noe som gjør godt og det blir litt penere. En fortjener å få hårvask og litt stell av og til. Syns du skal hoppe i det jeg, så sitter vi her og venter til du kommer tilbake igjen. Joho så fornøyd jeg vart:))) nå er det på md rød leppestift og ut og spise middag....er på ferie i spania Anonymkode: 3e8b5...4c9 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 HURRA for både ts og leppestift og spania! 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 Det tar mye lenger tid å vokse håret jo eldre man blir. Jeg har langt hår,gleder meg til å bli grå med langt hår☺️ Anonymkode: 5b74f...191
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 Så er jo spørsmålet om det blir grått, hvitt eller spraglete når en kommer så langt. Noen får også gulgrått hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå