Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ønsker og gavetips i prisklassen 1500-5000?

Barnløse, liten familie og veldig glade i å gi hverandre gaver men det blir etterhvert vanskelig både å komme på hva man ønsker seg eller som hadde vært fint å ha, samt hva som hadde vært lurt og fint å kjøpe. 

For begge kjønn. 

Anonymkode: 6f60c...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg skulle gi en slik dyr gave, ville jeg spurt mottakerne om hva de ønsker seg. Opplevelsesgave, kanskje, som vinkurs, gavekort på reise el.l.

Egne ønsker som mottaker av en slik dyr gave vet jeg ikke, men det bør være noe jeg ønsker meg og trenger. Gavekort på Ikea ville vært ideellt for meg :)

Anonymkode: c3596...feb

• Liker 2
Skrevet

For de som liker å lagre viner, ville jeg gitt en god (eller flere forskjellige?) og litt kostbar vin som skal lagres i et visst antall år før den kan drikkes. Til whiskyglade ville jeg kjøpt en eksklusiv whisky

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg nye diamantøredobber og kommer nok til å kjøpe meg et par som gave fra sønnen min, han synes og det var en god ide...:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Gi den penger, gavekort eller spør hva de ønsker seg.

• Liker 1
Skrevet

Til dere som sier spør mottaker, jeg er mottaker. 🤣 Vel, ønsker tips jeg kan overaske mannen med også. Vi spør hverandre, men ofte blir det bare ett ønske og veldig kjedelig på julaften. Hadde vært morsomt å gi noe han ønsker seg og noe jeg vet han hadde likt. Men den fantasien, da. 

Luksusproblem, men jeg kommer aldri på lure og fine ting å ønske meg før jul. Men resten av året tenker jeg "Ja, det skal jeg ønske meg og det skal jeg ønske meg". Burde skrevet ned. 

Smykker har jeg mye av, vin tør jeg ikke drikke om det blir dyrere enn en mellomdyr Amarone :P

Så tar gjerne i mot gode ideer. 

Beklager sent svar. 

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
På 2.11.2017 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Noen som har ønsker og gavetips i prisklassen 1500-5000?

Barnløse, liten familie og veldig glade i å gi hverandre gaver men det blir etterhvert vanskelig både å komme på hva man ønsker seg eller som hadde vært fint å ha, samt hva som hadde vært lurt og fint å kjøpe. 

For begge kjønn. 

Jeg syns ikke noe om å gi hverandre dyre gaver, for det er ikke det som er viktig. Men skal du bruke penger så er opplevelser en fin gave å gi. 

Skrevet

Jeg ønsker meg nye fjellsko....de er ganske dyre..

Sportsutsyr og klær til friluftsliv kan koste endel, kunne det vært noe å ønske seg? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ønsket meg en god (og lekker) kjøkkenmaskin. Kan jo være du har fra før da?

Det står øverst på luxusønskelista mi i alle fall. 

Anonymkode: 908b2...0b9

• Liker 1
Skrevet

Gode tips, tusen takk. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg fargeblyanter som koster nesten 2000 kroner :O Du har ikke en hobby du holder på med som du kan ønske deg ting til da?

Kan forøvrig anbefale å skrive ned det du kommer over i løpet av året. Gjorde det for første gang i år. Skikkelig morsomt å gå igjennom den lista nå i november! Noe ble stående og noe ble slettet. En fin øvelse mtp overforbruk også, fordi jeg skrev det ned fikk jeg et mer bevvist forhold til tingene, og kjøpte dem ikke selv om jeg har råd til å kjøpe meg det meste.

Anonymkode: 52d0d...714

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Luksusproblem, men jeg kommer aldri på lure og fine ting å ønske meg før jul. Men resten av året tenker jeg "Ja, det skal jeg ønske meg og det skal jeg ønske meg". Burde skrevet ned. 

There's an app for that ;)https://listfully.no/

Anonymkode: 0af0f...d77

Skrevet

Dyrt og dyrt. Ulvang rav genser og ulvang pants er noe jeg selv ønsker meg, og akkurat nå er det tilbud. Jeg har kjøpt til andre og ikke til meg selv da :)

:jepp: Da er julegavene i box :nisse: (se gode tilbud på ulvang pants både for barn, junior og voksen i tråden i linken under)

Jeg kontrollerte at jeg fikk laveste priser på varene ved å sjekke på prisjakt.no og prisguide.no

Skrevet
På 10.11.2017 den 8.44, AnonymBruker skrev:

There's an app for that ;)https://listfully.no/

Anonymkode: 0af0f...d77

Også har nå man noe som heter notatblokk... Trenger ikke en egen app for det 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...