_sannheten_ Skrevet 4. mars 2005 #41 Skrevet 4. mars 2005 jeg er en veldig sosial person med veldig mange venner, men trenger også å være mye alene til tider. har for eks ikke noe problem med å dra opp på hytta og være der en uke alene. da slår jeg gjerne av mobilen og bare koser meg i mitt eget selskap.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #42 Skrevet 5. mars 2005 Det gjør jeg. kanskje litt for godt Hva med dere? au.. føler med deg Samme her. Men jeg har alltid syntes det vært en svært god ting De fleste jeg kjenner klarer ikke 1 eneste kveld alene. De ringer, kommer over - vil gjøre hva som helst, for bare å slippe å sitte alene. Jeg synes det er veldig rart, og lurer fælt på hvorfor det blir slik. Men det er mange som ikke klarer det merker jeg meg.
Brunhilde Skrevet 5. mars 2005 #43 Skrevet 5. mars 2005 Jeg er nok litt for glad i mitt eget selskap. Jeg blir ihvertfall beskyldt for å være usosial av vennen mine... Jeg har en jobb der jeg omgås mennesker hele tiden, har et barn og en hund med alt det medfører, så når jeg har barnefri (skulle vel si ungdomsfri) så velger jeg stillheten hjemme fremfor å fyke på byen eller på besøk... Ikke føler jeg at jeg skal måtte skjerpe meg heller, det er jo den jeg er. Og jeg tar meg da en tur ut eller inviterer folk til meg når det passer seg slik, jeg er bare ikke avhengig av det for å ha et godt liv.
Tusenfryd Skrevet 5. mars 2005 #44 Skrevet 5. mars 2005 Elsker å være alene hjemme. Har bare altfor liten tid til det, det skjer periodevis for mye. Trives med meg selv, jeg - og kjeder meg aldri.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #45 Skrevet 5. mars 2005 au.. føler med deg Samme her. Men jeg har alltid syntes det vært en svært god ting De fleste jeg kjenner klarer ikke 1 eneste kveld alene. De ringer, kommer over - vil gjøre hva som helst, for bare å slippe å sitte alene. Jeg synes det er veldig rart, og lurer fælt på hvorfor det blir slik. Men det er mange som ikke klarer det merker jeg meg. Hehe..helt enig. Jeg trives best alene og i eget selskap. men jeg er sammen med andre når jeg må: på jobb, i pausene, av og til i ferier og noen helger og ellers hvis jeg føler meg litt ensom. I det store og hele er det best når jeg får være i fred og alene. Men man må ha tilgang på folk og alltid ha en back-up plan. For noen venner må man ha. En behøver ikke å være så ofte sammen med dem. ¨
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2005 #46 Skrevet 5. mars 2005 Ja trivst i mitt eige selskap! Lese blad Pc Sjå på tv på ein fredagskveld med superchips Gå tur Osv..... Folk blir mindre og mindre sosiale for tida syntes eg. Vi er så opptatt av eigne ting og bruker meir og meir tid forann tv og pc. Vertfall den yngre generasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #48 Skrevet 5. mars 2005 Hehe..helt enig. Jeg trives best alene og i eget selskap. men jeg er sammen med andre når jeg må: på jobb, i pausene, av og til i ferier og noen helger og ellers hvis jeg føler meg litt ensom. I det store og hele er det best når jeg får være i fred og alene. Men man må ha tilgang på folk og alltid ha en back-up plan. For noen venner må man ha. En behøver ikke å være så ofte sammen med dem. ¨ Superduper flott! Men: Det betyr ikke at jeg trives best i eget selskap. Det varierer. Som oftest sitter jeg ikke mutters alene og koser meg med det :-) Men at jeg trives svært godt i mitt eget selskap, det gjør jeg så absolutt
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #49 Skrevet 5. mars 2005 I perioder trives jeg veldig godt med å være alene. Andre ganger klarer jeg ikke å slappe av i mitt eget selskap.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #50 Skrevet 5. mars 2005 Seleena Folk blir mindre og mindre sosiale for tida syntes eg Tror du kan være inne på noe der, Seleena. Verden blir jo flinkere og flinkere på å tilby oss goder levert, 'direkte på døra' for å bruke et slikt utrykk. At alt man trenger, har man der og da. Jeg ser ikke bort ifra at folk var mer sosiale før. Dette mener jeg man ser til stadig, med henvisning til den yngre garde som du viser til. Når jeg var liten måtte vi ut, ut, ut.. Det var ikke noe særlig annet å gjøre. Enten ble vi kjeppjagd ut, eller så gikk vi ut rett og slett fordi alle andre var 'der ute'. Med pc spill, internet, chat, forum (!), mobiltelefon og den nyttige interconnect-funksjon 'sms', webcams, etc.. Er det lettere å bli sittende inne. Godt poeng!
Gjest Aurélie Skrevet 5. mars 2005 #51 Skrevet 5. mars 2005 Me, myself and I har det helt utmerket sammen Jeg må ha litt alene-tid hver dag, og det spiller ikke så mye rolle hva jeg gjør, om jeg leser en bok, lager mat, trener eller vasker gulvet..jeg trenger litt stillhet og avkopling fra omverdenen.
Tusseline Skrevet 7. mars 2005 #53 Skrevet 7. mars 2005 Nei, jeg trives egentlig ikke i eget selskap. Synes det er så ensomt, og "tomt" på en måte. Men så er jeg også vant med å ha mange folk rundt meg hele tiden, og at det plutselig føles veldig stille når de forsvinner.
Dødspingvinen Skrevet 7. mars 2005 #54 Skrevet 7. mars 2005 Ja. Jeg er jo tross alt en meget sjarmerende person.
nallemaja Skrevet 7. mars 2005 #55 Skrevet 7. mars 2005 trives MEGET godt i eget selskap,90 %av tiden. Siste 10%er jeg forferdelig sosial, og MÅ snakke med folk
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #56 Skrevet 8. mars 2005 JA det gjør jeg - nyter å ha litt tid for meg selv av og til
Gjest LoisLane Skrevet 8. mars 2005 #57 Skrevet 8. mars 2005 Å ja. Med folk rundt meg stort sett hele tida er det luksus med tid for meg selv. Er det derfor jeg aldri kommer i seng, tro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå