Gå til innhold

Trives du i ditt eget selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. kanskje litt for godt :P Hva med dere?

Skrevet

Jeg er enten-eller; enten er jeg veldig sosial, eller jeg trekker meg helt tilbake. Det går som oftest i faser, men for det meste stortrives jeg i mitt eget selskap, og kjeder meg aldri når jeg er alene hjemme.

Skrevet

Kjeder meg fort. Må ha noen å skravle med eller gjøre ting med. Men herlig med et bad helt alene iblant..

Gjest huleboeren
Skrevet

Jeg trives kjempegodt i mitt eget selskap, det er selvfølgelig hyggelig med selskap også. Men jeg har ingen problemer med å tilbringe en hel helg kun med meg selv og noen bøker og god musikk eller i selskap med gode tv-program.

Men med mann og tre barn er det begrenset med hvor mye alenetid jeg har, så de få gangene jeg har anledning til å være helt alene for meg selv setter jeg enorm stor pris på.

Skrevet

Jeg er ikke særlig sosial av meg og liker å være alene. selv om den tiden jeg er alene ofte brukes til å lese, pc, tv osv. men jeg blir fort ensom også.

Skrevet

Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap, og merker at jeg rett og slett blir litt grinete dersom jeg ikke får tid for meg selv. Heldigvis jobber samboeren min skift i perioder, og da nyter jeg tiden alene med å lese masse, lage god mat, drikke litt vin - i det hele tatt storkose meg! :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Trenger både alenetid og tid sammen med andre. Kan være skikkelig hypersosial, men har også perioder hvor jeg bare vil være alene.

Gjest Embla s
Skrevet

JA!! Jeg skulle ønske jeg hadde mer tid helt alene, føler ofte at behovet for å være sosial går på bekostning av nødvendig ensom-tid.

Skrevet

Ja, må jeg vel svare på det, selv om jeg blir rastløs av f.eks å være hjemme syk i noen dager. Setter imidlertid stor pris på å få noen timer alene hjemme nå og da til vanlig.

Skrevet

ja, jeg koser meg de få gangene jeg har en hel helg bare til meg!!

men så er jeg fryktelig glad i å være med på ting og være sosial også, så det blir dessverre altfor lite kvalitetstid til kun meg...

men er nok litt sånn enten eller jeg også, og kan faktisk kjede meg alene, selv om det er sjeldent.

Skrevet

JUPP,storkoser meg i eget selskap jeg - sikkert fordi jeg ikke er alene så ofte med små barn i huset! Men når de er vekke savner jeg de fort da!

Er veldig sosial av meg men nyter som sagt litt alene tid også!

Klems Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Gjest gjest 0
Skrevet

Ja! Har alltid gjort det! Men i noen perioder er jeg mye mer sosial enn andre. Det går opp og ned!

:-)

Pam

Skrevet

Jeg kommer godt overens med meg selv i mitt eget selskap ja :wink:

Skrevet

Ja, jeg trives veldig godt i eget selskap. Jeg kjeder meg så og si aldri, har alltid noe jeg kan finne på.

Skrevet

Jeg synes det bare er deilig å være alene iblant, er ikke så ofte da med to små barn. Kjeder meg ihvertfall aldri! Men har en lei tendens til at når jeg først har noen timer alene så går jeg på husarbeidet så det er strøkent når de andre kommer hjem, istedet for å slappe av og kose meg! :)

Skrevet

Jo, jeg trives, men noen ganger blir det for mye av det "gode" og da trenger jeg å være skikkelig sosial,..

Skrevet

jeg stortrives i mitt eget selskap, og har trenger ofte litt tid for meg selv. men er veeldig sosial også.

Skrevet

Jeg trives med å være alene dersom det ikke blir for mye av det. Jeg må ha en blanding av tid alene og sosiale ting. Sånn som nå, hvor jeg er syk og det er 4. dagen jeg er alene her, så synes jeg det er kjempekjedelig!

Skrevet

Trives veldig godt med å få være helt alene iblant, ja.

Men det blir altfor sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...