Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan spå meg. Det hadde vært hyggelig. Og til dere som synes at spåing er dumt, la vær å kommenter tråden min ;) 

Anonymkode: a9a5c...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser noe med krystaller og prismer som blinker. Sier det deg noe? 

Får også opp noe med hunder og mye pels. Godslig ansikt som ser på deg. Den er glad i deg. 

Har du planer om å reise? Får inn mye asfaltveier og forandringer i omgivelsene. 

Beklager at jeg ikke fikk noe mer. 

Anonymkode: 8c181...8bb

Skrevet
På 2.11.2017 den 3.39, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan spå meg. Det hadde vært hyggelig. Og til dere som synes at spåing er dumt, la vær å kommenter tråden min ;) 

Anonymkode: a9a5c...922

Du er lei av visse tema i livet ditt og begynner nå å etter en tids observasjon å bli klar for å ta grep og gjøre endring. Du føler at du har sittet på vent en stund, kjedet deg, og vært frustrert mens du har håpet på at noen skulle ta kontakt eller at noe skulle skje. Du begynner å skjønne at det er du som må lede an. Du lengter etter mer livsglede i hverdagen, og mer meningsfulle relasjoner med andre. Du er midt inne i en stor endringsprosess og du vet det selv. Det er noen ganger skummelt og ikke direkte behagelig. Stol på prosessen, den vil lede deg til det du ønsker. Slik jeg ser det handler det om kjærlighet og relasjoner, venner, suksess og nye bekjentskaper er på vei når du tør være mer deg selv.

Anonymkode: f0890...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...