Gjest orfeus Skrevet 2. november 2017 #21 Del Skrevet 2. november 2017 5 minutter siden, Rubella skrev: Ja, vær så snill! Vi kan kjøre Vipps-kronerulling her på KG for å dekke kursavgift om du drar og kommer med en saftig rapport! Er med på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. november 2017 #22 Del Skrevet 2. november 2017 52 minutter siden, Rubella skrev: Ja, vær så snill! Vi kan kjøre Vipps-kronerulling her på KG for å dekke kursavgift om du drar og kommer med en saftig rapport! Kan lage en Spleis innsamling 😂 Send Sirah på Your Mind kurs for å bli opplyst 😂 Så kan jeg komme tilbake å frelse dere andre også 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. november 2017 #23 Del Skrevet 3. november 2017 3 timer siden, Sirah skrev: Kan lage en Spleis innsamling 😂 Send Sirah på Your Mind kurs for å bli opplyst 😂 Så kan jeg komme tilbake å frelse dere andre også Du må skrive under på verdens strengeste taushetserklæring på møtet. Det er omtrent som scientologikirken i hemmelighetskremmeri! PS: Nei, Minitroll har aldri vært på your mind as kurs, så vet ingenting om hvordan bli millionær, eller nesten millionær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 3. november 2017 #24 Del Skrevet 3. november 2017 "ny dag på kontoret" så sitter de tilsynelatende hjemme i spisestua si? jaja 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 3. november 2017 #25 Del Skrevet 3. november 2017 Ironisk nok selger de leiligheter i Sunny Beach, Bulgaria men har i lokalavisen frarådet folk fra å reise dit.. http://www.itromso.no/nyheter/article10997170.ece 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. november 2017 #26 Del Skrevet 3. november 2017 10 timer siden, Sirah skrev: Kan lage en Spleis innsamling 😂 Send Sirah på Your Mind kurs for å bli opplyst 😂 Så kan jeg komme tilbake å frelse dere andre også Støttes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. november 2017 #27 Del Skrevet 3. november 2017 7 timer siden, Minitroll skrev: Du må skrive under på verdens strengeste taushetserklæring på møtet. Det er omtrent som scientologikirken i hemmelighetskremmeri! PS: Nei, Minitroll har aldri vært på your mind as kurs, så vet ingenting om hvordan bli millionær, eller nesten millionær. Såpass ja 🙄 Da røyk jo den planen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 3. november 2017 #28 Del Skrevet 3. november 2017 7 timer siden, Minitroll skrev: Du må skrive under på verdens strengeste taushetserklæring på møtet. Det er omtrent som scientologikirken i hemmelighetskremmeri! PS: Nei, Minitroll har aldri vært på your mind as kurs, så vet ingenting om hvordan bli millionær, eller nesten millionær. Hvordan kan det være lov? De har noen luftige beskrivelser av kursenes innhold og så knebler de deltakerne ved at de ikke kan si noe om innholdet (les: klage på innholdet). Lukter muffens lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. november 2017 #29 Del Skrevet 3. november 2017 4 timer siden, orfeus skrev: Hvordan kan det være lov? De har noen luftige beskrivelser av kursenes innhold og så knebler de deltakerne ved at de ikke kan si noe om innholdet (les: klage på innholdet). Lukter muffens lang vei. Hahaha...ja, jeg vet. Men det er nok som mest pjatt og masing om forever living og at alt starter med gode tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 3. november 2017 #30 Del Skrevet 3. november 2017 Må jo prøve motivasjonskurs også. Man blir sikkert veldig motivert av å være på kurs hos to slappe mennesker, liksom. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 3. november 2017 #31 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) 5 minutter siden, Ranunkelen skrev: Må jo prøve motivasjonskurs også. Man blir sikkert veldig motivert av å være på kurs hos to slappe mennesker, liksom. De forteller om egne erfaringer med slanking og rehab, i følge nettsiden. Ikke mye troverdig når superslankern er superovervektig og rehabern snøvler og er ustø ... Jeg skjønner ikke at de kan narre noen til å betale for tøvet ... men det forklarer taushetserklæringen i alle fall. Endret 3. november 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. november 2017 #32 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Skal vi arrangere en Spleis, slik at vi kan sponse en frivillig til å delta på kurset? Endret 3. november 2017 av Honey Dew 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 3. november 2017 #33 Del Skrevet 3. november 2017 Helsike som jeg har ledd av den videobloggen. Og de har lovt mer! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 3. november 2017 Forfatter #34 Del Skrevet 3. november 2017 Tromsø som er i vårt hjerte ❤ byen vi møtes i og har levd i 2 år og stiftet firma i 😊 Vi lurte på om det er noen som er interesert i * Økonomikurs Fredag 24 November fra kl 18-21 til førjulstilbud 1000 kr🤶🎅 * Motivasjonskurs Lørdag 25 November kl 16-19 til førjulstilbud 1250 kr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 3. november 2017 Forfatter #35 Del Skrevet 3. november 2017 De skiver at de selger mange t-skjorter, men jeg tviler altså... Hvem i all verden er det som vil kjøpe sånt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 3. november 2017 #36 Del Skrevet 3. november 2017 1 time siden, MalloryK skrev: De skiver at de selger mange t-skjorter, men jeg tviler altså... Hvem i all verden er det som vil kjøpe sånt? Er nok en del som kjøper den ironisk, kjæresten min sa han gjerne ville hatt en 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 3. november 2017 #37 Del Skrevet 3. november 2017 2 timer siden, MalloryK skrev: De skiver at de selger mange t-skjorter, men jeg tviler altså... Hvem i all verden er det som vil kjøpe sånt? I ene videoen sa de at de hadde bestilt 60 stk, og hadde ca 30 igjen. Tviler på at de har solgt halvparten altså. Sikkert tatt mange til seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 3. november 2017 #38 Del Skrevet 3. november 2017 Faktisk så tror jeg ikke en døyt på at de har gjennomført noe kurs i det hele tatt :-P 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 3. november 2017 Forfatter #39 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg heier på små bedrifter som er innovative. Men, jeg finner ikke noe info om at de har gjennomført noe som helst. Har de hatt kurs? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. november 2017 #40 Del Skrevet 4. november 2017 Skjønner ikke hvordan de føler seg kompetente til å holde motivasjonskurs når de ikke engang har motivasjon til å endre livsstil for å fungere som foreldre å ha foreldreansvar. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå