Gå til innhold

Womanizer-mindre følsom klitoris etter lengre tids bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å få orgasmer tidligere, spesielt ved klitoris stimuli, men også ved vanlig samleie.

I fjor kjøpte jeg meg en Womanizer pro og den er, som så mange skriver, helt fantastisk.

Den gir meg gode og kraftige orgasmer, og jeg kan ikke leve uten den.❤️

...men...

Jeg har opplevd at klitoris blir mindre følsom  etter at jeg begynte å bruke Womanizeren.

Jeg kommer sjelden ved samleie lengre, og det tar også lengre tid før jeg kommer om jeg stimulerer klitoris med f.eks fingrene. Det tar også lengre tid for meg å komme når jeg bruker Womanizeren.

Tidligere kunne jeg komme i løpet av få minutter, kom litt an på hvor opphisset jeg var, men nå kan det ta oppimot 20-30 minutter før jeg får orgasme.

Er det andre som også opplever dette?

Jeg har nå prøvd en periode uten å bruke Womanizeren, men føler ikke det er noe særlig bedring.

Hjelp...vil klitorisen min være ufølsom for alltid?😱

Anonymkode: cdc9d...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor lang periode har du gått uten å bruke vibrator?

Endret av Nicathv
Skrevet

Hvem av dem?

Anonymkode: 5933b...322

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem?

Anonymkode: 5933b...322

Den sorte med dødningehoder på🙈☠️😂

Skrevet
6 minutter siden, Nicathv skrev:

Hvor lang periode har du gått uten å bruke vibrator?

2 mnd nå ca.

Skrevet

Opplever det samme :(

Anonymkode: 1a3e8...0b1

Skrevet

Helt vanlig. Kutt den ut noen uker, så skal du se at det blir fart på sakene igjen. 

Skrevet
3 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Helt vanlig. Kutt den ut noen uker, så skal du se at det blir fart på sakene igjen. 

Har jo holdt meg i 8-9 uker nå, men ingen bedring/bedre følsomhet...men vil jo gjerne fortsette å bruke Womanizeren min innimellom, iallefall når jeg er alene😰

Skrevet

Jeg ville kontaktet de du har kjøpt den hos eller produsent!

De reklamerer jo med at du ikke kan blir overstimulert av å bruke den uansett hvor mye du bruker den..

Anonymkode: cf89e...1e0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har jo holdt meg i 8-9 uker nå, men ingen bedring/bedre følsomhet...men vil jo gjerne fortsette å bruke Womanizeren min innimellom, iallefall når jeg er alene😰

Det var jo en lang pause også. Selv måtte jeg kaste min i søpla. Det ble helt umulig å ha sex med både meg selv, eller andre. Helt umulig å komme i mål uten det hjelpemiddelet. Nyttet ikke å bruke den en sjelden gang heller. Følsomheten ble fullstendig borte med én gang😄

• Liker 1
Skrevet

Opplever det samme. Når jeg bruker vibrator blir jeg helt nummen etterpå , og når jeg bruker vibrator jevnlig så når jeg aldri "peaken" med bare fingre eller under samleie. Det ødela sexlivet og følsomheten min så mye at jeg til slutt tok til vettet og kastet de i søppelbøtta alle 3. 

Pleide å bli bedre etter en vibrator og onanerings pause  (no-touch rule) på ca 3 mnd, 

Anonymkode: 9c21e...233

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kontaktet de du har kjøpt den hos eller produsent!

De reklamerer jo med at du ikke kan blir overstimulert av å bruke den uansett hvor mye du bruker den..

Anonymkode: cf89e...1e0

Det som skjer er at nervene blir vant til en så intens/en anderledes type stimuli, at mildere eller mer normal type stimuli ikke fører en i mål. 
Samme med death grip syndrome for menn, når de er vant til å runke med grisehardt og stramt grep og runke på som en gærning i maraton, så blir de mye mindre følsomme for normal stimuli med normalt grep og fitte stimuli. Blir en ond sirkel der man bare må bruke mer og mer intens kraft - eller slutte helt. 

Anonymkode: 9c21e...233

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn...

Det virker jo rett og slett som om klitoris blir overstimulert, selv om produsenten skriver at det ikke er mulig.

Forferdelig dumt, for jeg er veldig glad i Womanizeren min, og har ikke lyst til å kaste den, men vil likevel ha orgasmene mine og følsomheten tilbake igjen.

Hva med orgasmekrem? Funker det, og gjør det klitoris mer følsom?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn...

Det virker jo rett og slett som om klitoris blir overstimulert, selv om produsenten skriver at det ikke er mulig.

Forferdelig dumt, for jeg er veldig glad i Womanizeren min, og har ikke lyst til å kaste den, men vil likevel ha orgasmene mine og følsomheten tilbake igjen.

Hva med orgasmekrem? Funker det, og gjør det klitoris mer følsom?

Hvorfor er det så ille at den gir deg orgasmer når ingenting annet gjør det lengere?

Det heter sexHJELPEmidler for en grunn.

Hører så mye hysteri om folk som ikke kommer bare med fringrene eller partner lengere og at de blir sinte på orgasmene man får fra leketøy. Selvfølgelig er det lettere med leketøy! Jeg har totalt valgt å overse den der greia med at man skal kunne få orgasme på egen hånd. Jeg får ikke det, kan ikke huske en tid uten leketøy. Det er så mye bedre med leketøy alene og med partner. Og når det faktisk er bedre, raskere og 'en hjelpende hånd', hvorfor skal man da se på det som en negativ ting?

Og yes, orgasmekrem funker, men noen er bedre enn andre. Noen er fine for noen og noen merker man ikke noe av. Der må man nesten bare prøve seg fram ;)

• Liker 1
Gjest DuVetHvem
Skrevet

Er det samme problemet som menn får når de runker for hardt

Hjernen venner seg til et visst trykk osv, og så blir alt annet ikke det samme

Skrevet
4 timer siden, Sphynx skrev:

Hvorfor er det så ille at den gir deg orgasmer når ingenting annet gjør det lengere?

Det heter sexHJELPEmidler for en grunn.

Hører så mye hysteri om folk som ikke kommer bare med fringrene eller partner lengere og at de blir sinte på orgasmene man får fra leketøy. Selvfølgelig er det lettere med leketøy! Jeg har totalt valgt å overse den der greia med at man skal kunne få orgasme på egen hånd. Jeg får ikke det, kan ikke huske en tid uten leketøy. Det er så mye bedre med leketøy alene og med partner. Og når det faktisk er bedre, raskere og 'en hjelpende hånd', hvorfor skal man da se på det som en negativ ting?

Og yes, orgasmekrem funker, men noen er bedre enn andre. Noen er fine for noen og noen merker man ikke noe av. Der må man nesten bare prøve seg fram ;)

For min del(som vurderte å kjøpe dette vidunderet men blir skeptisk etter denne tråden) er jo halve moroa med sex at man kan få orgasme ved ulike metoder - som for eksempel oralsex eller at partneren tar på en.

Om man vanligvis får orgasme uten, og er vant til å ha det som en del av sexlivet - så blir det ganske kjipt å måtte dra frem ett bestemt sexleketøy - og eventuelt bruke 30 minutter lengre enn før - ganske kjipt.

Jeg personlig får ikke bedre orgasmer av sexleketøy - og da vil en jo selvsagt ikke ødelegge naturmetoden.

• 1 år senere...
Skrevet

Ser dette er en gammel tråd, men må bare skyte inn med at jeg ikke har den erfaringa dere skriver. 

Sex har egentlig blitt bedre etter jeg fikk womanizeren, hadde aldri hatt serieorgasme før den. 

Ja, det kan bli vanskelig å komme hvis jeg bruker womanizeren for femte gang en dag... Og det er litt merkelig, men tårene renner alltid når jeg bruker den for n'te gang en dag 😂 ser sikkert dritcreepy ut 😂

Anonymkode: 9217b...3ac

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser dette er en gammel tråd, men må bare skyte inn med at jeg ikke har den erfaringa dere skriver. 

Sex har egentlig blitt bedre etter jeg fikk womanizeren, hadde aldri hatt serieorgasme før den. 

Ja, det kan bli vanskelig å komme hvis jeg bruker womanizeren for femte gang en dag... Og det er litt merkelig, men tårene renner alltid når jeg bruker den for n'te gang en dag 😂 ser sikkert dritcreepy ut 😂

Enig, samme her 😂

Anonymkode: 3c924...460

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, samme her 😂

Haha, så kult 😅😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så kult 😅😂

😀🙄😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...