Gå til innhold

Barnslige folk på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever nesten hver gang jeg er her på KG at folk rett og slett ikke klarer å svare saklig og modent på innlegg. Nesten alltid er jeg innom tråder der folk svarer noe så inni hampen barnslig, og attpåtil proklamerer at det er TS eller noen andre som har dårlig/barnslig oppførsel osv. Hva søren er greia med det? Hvorfor kan man ikke bare oppføre seg som voksne mennesker? 

Og hva er greia med å drive å plusse alle disse barnslige svarene? Er folk på KG fordi de selv blir mobbet på arbeidsplassen eller noe og må "ta igjen" på andre på en måte som ikke vises i offentligheten? 

Anonymkode: 6b76e...801

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er noen ordentlige bæsjepromper

• Liker 8
Skrevet

Tenker som så at KG er et nettsamfunn som inneholder mennesker fra alle samfunnslag. Ikke alle mennesker er ressurssterke, fornuftige, intelligente og snille mennesker dessverre. Opplever så ofte nå for tiden dette her inne at jeg føler jeg ikke får noe positivt ut av å være her lengre, og jeg har vanket her inne i mange år. Tror nok jeg kommer til å finne meg et annet forum. 

Anonymkode: 857f5...4b3

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker som så at KG er et nettsamfunn som inneholder mennesker fra alle samfunnslag. Ikke alle mennesker er ressurssterke, fornuftige, intelligente og snille mennesker dessverre. Opplever så ofte nå for tiden dette her inne at jeg føler jeg ikke får noe positivt ut av å være her lengre, og jeg har vanket her inne i mange år. Tror nok jeg kommer til å finne meg et annet forum. 

Tenker det akkurat samme som deg! Bra vi er flere!

Er bare redd for at det dessverre ikke finnes noe forum med med "modne" folk. Virker liksom som at folk tenker at sålenge man ikke må vise seg frem fysisk, så kan man si hva søren man vil uten at det får nevneverdige konsekvenser for seg selv. Så da får de en eller annen slags stimuli av å stille andre på nett i et dårlig lys?! Kan de ikke heller bare være sin egen lykkes smed? Det kan jo umulig gi lykke å drive på sånn.

Og ja, jeg bryr meg også for mye om dette idiotiske tullet.... 

• Liker 1
Skrevet

med mer* 

Skrevet

Og her er det selvfølgelig ingen av de det virkelig gjelder som gidder å svare. Men hva forventer jeg... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplever nesten hver gang jeg er her på KG at folk rett og slett ikke klarer å svare saklig og modent på innlegg. Nesten alltid er jeg innom tråder der folk svarer noe så inni hampen barnslig, og attpåtil proklamerer at det er TS eller noen andre som har dårlig/barnslig oppførsel osv. Hva søren er greia med det? Hvorfor kan man ikke bare oppføre seg som voksne mennesker? 

Og hva er greia med å drive å plusse alle disse barnslige svarene? Er folk på KG fordi de selv blir mobbet på arbeidsplassen eller noe og må "ta igjen" på andre på en måte som ikke vises i offentligheten? 

Noen mennesker bare kjeder seg og har ikke så mye å bruke tiden på, ellers så er det lettere å miste hemninger på nettet enn ansikt til ansikt. 

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke lov å være litt barnslig lenger? Hvilke tråder sikter du til forresten?

Anonymkode: c1f85...144

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lov å være litt barnslig lenger? Hvilke tråder sikter du til forresten?

Anonymkode: c1f85...144

Er ikke særlig interessert i å diskutere enkelttråder, det ender som regel alltid med at folk skal konkludere med at TS er ditt og datt osv. Og at det ikke er noe feil med alle de andre som skriver barnslig dritt. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kjedelig om alt skal være seriøst hele tiden, må jo være lov å være litt barnslig av og til :tunge1:

Skrevet
14 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Ja de er noen ordentlige bæsjepromper

Vanskelig å vite hva du sikter til Ts så kom gjerne med eksempler. Vi har jo alle forskjellige grenser og former for humor.

Jeg lo av kommentaren til sykkelkopp. :fnise: Kjempe barnslig men treffende. 

Anonymkode: becc8...243

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Calandria skrev:

Kjedelig om alt skal være seriøst hele tiden, må jo være lov å være litt barnslig av og til :tunge1:

Ja, det er jo alltid argumentet for å oppføre seg dritt her på forumet..... 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vite hva du sikter til Ts så kom gjerne med eksempler. Vi har jo alle forskjellige grenser og former for humor.

Jeg lo av kommentaren til sykkelkopp. :fnise: Kjempe barnslig men treffende. 

Anonymkode: becc8...243

Les dette: 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke særlig interessert i å diskutere enkelttråder, det ender som regel alltid med at folk skal konkludere med at TS er ditt og datt osv. Og at det ikke er noe feil med alle de andre som skriver barnslig dritt. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, plages mye med typiske trangsynte folk i pappa betaler-sjiktet. 

Anonymkode: d3de2...af5

Skrevet

Problemet er jo de som insisterer å poste under anonym bruker så man ikke kan blokkere de som stalker en og kommer med personangrep. 

Hvis KG fjernet denne funksjonen ville det ført til et mye sunnere miljø

Skrevet
7 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Problemet er jo de som insisterer å poste under anonym bruker så man ikke kan blokkere de som stalker en og kommer med personangrep. 

Hvis KG fjernet denne funksjonen ville det ført til et mye sunnere miljø

Tror du det er skrive under AB er helt anarki? Det er da de samme reglene som gjelder for AB som for brukere. Og hvis du blir personangrepet av en AB kan du rapportere og mod kan gi brukeren bak den ABen advarsel om mod mener det er på sin plass. Akkurat som med brukernavn. Slutt å sutre, det er litt bæsjeprompete.

Anonymkode: 370bf...8c9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det er skrive under AB er helt anarki? Det er da de samme reglene som gjelder for AB som for brukere. Og hvis du blir personangrepet av en AB kan du rapportere og mod kan gi brukeren bak den ABen advarsel om mod mener det er på sin plass. Akkurat som med brukernavn. Slutt å sutre, det er litt bæsjeprompete.

Anonymkode: 370bf...8c9

TS sutrer. Ikke kall løsningen sutrete. Langt færre ville skrevet dritt om de ikke fikk gjøre det som AB

Skrevet
26 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

TS sutrer. Ikke kall løsningen sutrete. Langt færre ville skrevet dritt om de ikke fikk gjøre det som AB

Det bæsjepromp-innlegget ditt var det så mye ironi i at jeg gadd ikke å bry meg om det engang, men DETTE er barnslig: å si at TS sutrer for noe som er et reelt problem. 

Skrevet

Forum med folk fra alle samfunnslag her ja. Selv ble jeg utsatt for et par «norsklærere» med utstrakt trang til å rette på hvordan jeg skrev ( ikke korrekt bokmål) Nok til å gi meg  dårlige vibber fra barneskolen 😂😂😂 

Skrevet
15 minutter siden, Høllendingen skrev:

Forum med folk fra alle samfunnslag her ja. Selv ble jeg utsatt for et par «norsklærere» med utstrakt trang til å rette på hvordan jeg skrev ( ikke korrekt bokmål) Nok til å gi meg  dårlige vibber fra barneskolen 😂😂😂 

Når du ikke følger forumreglene, så er det jo på sin plass å rette på deg. Jeg synes fremtredenen din både i denne og den andre tråden er ganske barnslig. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...