Lissemor Skrevet 25. januar 2005 #1 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har fått i oppdrag å arrangere temafest,har dere forslag til hvilket tema jeg kan bruke? Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #2 Del Skrevet 25. januar 2005 Toga Toga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. januar 2005 #3 Del Skrevet 25. januar 2005 Toga Toga! Pffft! Blir for nerdete for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #4 Del Skrevet 25. januar 2005 - Sjørøverfest - Hallik og horeparty - 60, 70 eller 80's party - "kom som du IKKE er" - Barnebursdag, der alle går kledd som barn - Kom som din favorittkjendis - "under the sea" - Fremtiden - Cocktailparty - Mafiaparty - Eventyrland For eksempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. januar 2005 #5 Del Skrevet 25. januar 2005 Februar er karnevalstid, og det må vel være det beste temaet som finnes. Ekte karnevalsmusikk må selvfølgelig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #6 Del Skrevet 25. januar 2005 *kom som en kjendis, pleier jo å være en suksess. Eller du kan gjøre som Ari Behn gjorde i fjor høst, inviterte til dalmantinerfest; alle skulle komme i svart og hvitt. Andre forslag: pysjamasparty - litt vel harry kanskje cowboyfest - har inntrykk av at stadig flere inviterer til dette som 40-årsfeiring..... Hippie-fest 80-tallsfest Eller som en annen her foreslår: Hva med å rett og slett invitere til karneval. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. januar 2005 #7 Del Skrevet 25. januar 2005 Stikk på biblioteket og lån en bok med fest i tittelen. De har gjerne mange forskjellige bøker som er slik kombi kokebok, planlegging og idéer til fester... Med mange gode forslag til temaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 1. februar 2005 #8 Del Skrevet 1. februar 2005 Har hatt noen av disse! Jeg og venninnen min hadde stor suksess med reality julefest. Da delte vi inn i grupper og hadde noen enkle oppgaver som gruppene holdt på med i en times tid. Alle fikk en lapp hvor det sto hva slags type de var, eks. "kranglefant", "brobygger" osv. Så tok jeg og venninnen min en og en ut, og de måtte "stemme ut" og begrunne på video osv. Sinnsykt morsomt å se på etter på! Ellers hadde jeg og en venninne planer om Filmfest, men det ble aldri noe av (praktiske årsaker), men tanken var at folket skulle kle seg ut som en hovedrolle (eks James Bond, The Bride fra Kill Bill osv). Du får kjøpt oscar på Standard, og Cinematekets butikk har mye filmstæsj. Tror kanskje dette er et tema for de mer ambisiøse. Vil du dette har jeg en fet invitasjon du kan få! Har hatt cowboy og indianerfest. Om sommeren med grilling. Igjen noe gruppearbeid med cowboy-spørsmål (hva het kompisen til Sølvpilen osv), hesteskokasting og kjepphestløp (sinnsvakt morsomt!). En venninne av meg inviterte til kjendisbryllup. Alle fikk invitasjoner med hvem de skulle være (kjendis) og hvilken rolle de hadde (forlover) osv. Mye morsomt, men her er det viktig å tilpasse hva slags type folk er (noen er kreative, andre vil ikke så mye). Jeg var forlover og hadde en sinnsyk tale til bruden som jeg ikke visste hvem var! Alle klisjeene kom frem. Greit å avsjekke med brud og brudgom og prest slik at de er forberedt. Ellers er jo vanlig karneval en undervurdert sjanger. Da kan alle komme som de vil, noen vil mye andre lite. Mange morsomme varianter dukker opp. Lykke til, og fortell oss hva det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. februar 2005 #9 Del Skrevet 1. februar 2005 Engel eller djevel At alle kler seg i en evt. to farger - (som "dalmantiner"-festen) - da er det også lettere å få med de som misliker veldig sterkt å måtte kle seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå