AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Ja, som tittelen sier. Er nysgjerrig og tom for idéer. Anonymkode: c1486...ebd
Eun Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Har ingen spesielle ting jeg liker å spise etter trening, men før trening spiser jeg alltid kesam/skyr/cottage cheese og yoghurt med sukkerfritt syltetøy og nøtter/frø (f.eks valnøtter og solsikkekjerner). NAM! Det gir meg akkurat nok energi i tillegg til at det ikke setter seg i halsen
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Spiser skive før trening. Etter trening tar jeg proteinpulver. Siden jeg ofte trener etter jobb eller forelesning blir det da middag som er måltidet etter trening. Har ingen favoritt nei! Når man trener 5 dager i uka i mange år blir det ikke sånn. Anonymkode: eb1b4...717
Gjest Anthrax Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Før trening; noe med masse karbohydrater for energien, og etter trening noe med mye karb + protein for å fylle opp lagrene og hjelpe til muskelvekst. Havregrøt, og så kylling/kalkun med salat/grønnsaker og pasta er en hit.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Et glass melk eller en banan. Ikke særlig oppfinnsomt, jeg vet, men synes det enkle ofte er det beste. Anonymkode: bbd28...cd5
Fluttershy Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 Jeg tar en måltidsshake en time før trening og en rett etter trening.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Jeg er veldig glad i Cottage Cheese med banan og blåbær etter trening : ) - Pleier som regel ikke spise så mye før da jeg egentlig bare følger planen som vanlig å spiser frokost/lunsj etc. Men blir sulten etter trening så da spiser jeg noe før jeg lager middag et par timer senere : ) Anonymkode: a7037...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå