Duftavsommerregn Skrevet 3. november 2017 #81 Del Skrevet 3. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flørting er helt ok i min verden, også når man er i forhold. Heldigvis har jeg funnet en match med samme grenser og full tillit. Vi snoker ikke i hverandres saker og vi får lov å flørte. Fint for deg, om dette er avklart i et forhold fra dag en. Normalt sett er det aldri slik, det er er ikke noe som mange finner seg i at man flørter med andre når man er i et forhold. Slik jeg ser det er det å leke med ilden, men bevares om du og ditt forhold finner seg i dette, så er det jo opp til dere. Men det kan fort havarere med et stort smell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 5. november 2017 #82 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg tror ikke han er sur på deg egentlig. Han er sur fordi han ble tatt og må ta konsekvensen av det han har gjort. Ønsker deg alt godt, TS! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 5. november 2017 #83 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) På 1.11.2017 den 23.41, I Grosny skrev: Du kan f.eks skrive noe sånt.: " jeg skal slutte å chatte med deg. Det føles feil fordi jeg har tre barn, og den minste er bare noen uker gammel. Jeg vil ikke sette familien på spill for ett eventyr. Det fristet å leke, men alvoret er så fryktelig alvorlig. Hvis mannen min finner ut av dette kan tilliten rakne, og hele livet vil forverres, og særlig barna vil få ett mye verre liv enn de fortjener. Jeg elsker barna mine. Kjempelurt. Dette ville jeg også gjort. Se bort fra dette svaret. Leste visst kun side 1. Lykke til TS. Håper det ordner seg. Når fysisk utroskap ikke er skjedd er det håp for at det kan ordne seg. Hvis det er det dere vil. Klem Endret 5. november 2017 av Sensi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråla74 Skrevet 6. november 2017 #84 Del Skrevet 6. november 2017 På 2.11.2017 den 20.35, AnonymBruker skrev: Wow! Hvor fant du en slik mann om dette her, og hvorfor fant du det tiltrekkende? Ikke si at han plutselig endret personlighet, for det har han nok ikke gjort, lille venn Jaja, man høster sannelig det man sår Anonymkode: fcc19...6e6 Rystet over hva enkelte får seg til å si til folk som har det ille nok fra før.... Skjønner godt at du vil være anonym... !!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. november 2017 #85 Del Skrevet 6. november 2017 På 03.11.2017 den 15.12, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hva slags råd du gir her. Selvsagt har hva mannen sier og gjør alt å si for hvilken kurs TS skal stake ut videre. Hun vet jo hva hun vil - hun vil fortsette familielivet, og gi barna størst mulig trygghet. Men det er ikke alltid ting går som man vil, når den andre parten bryter tilliten og tar dumme valg som gjør kjærligheten og tryggheten umulig. Om TS skal bli eller gå avhenger sannsynligvis av hvorvidt mannen tar ansvar nå, legger alt på bordet, har en forklaring på sin egen oppførsel, hvor stort tillitsbruddet har vært i omfang, og om han har en plan for hvordan han skal få tilliten hennes tilbake. Om han er unnvikende eller på banen nå har mye å si. Anonymkode: 12a9b...04c Beklager, det var mer et innspill på at mannen til TS sin oppførsel dersom han ikke "tilstår" eller "deltar" er lik ganske mange andre menn/kvinner som ferskes, og at TS ikke nødvendigvis må ta det at han reagerer slik som et hån eller noe men ha i bakhodet at "alle" som avsløres i noe ugreit egentlig fra de er ganske små barn til de dør veldig ofte reagerer med å nekte for alt selv om bevisene er ganske tydelige. Det er ubehagelig å erkjenne og stå til rette for osv.. Samtidig som jeg tenker at hun i stedenfor å bruke mye energi på å se hva han gjør eller ikke gjør akkurat nå har fokus på hva som er best for seg og lar han seile litt sin egen sjø uavhengig av om han tilstår nettopp fordi fremtiden er viktig. Dersom han "lover og lyger" vil man ikke i en sårbar situasjon uten videre kjenne igjen de løgnene og vedkommende klarer "sno seg ut av" dette marerittet fordi den andre parten er såret, lei seg, sint osv og slike følelser lett skygger for det å se ting klart. Personlig ville mine følelser og min fremtid i en slik situasjon vært viktigere for meg enn hvordan han reagerer, også om han gråter snørr og tårer og angrer som faen - bedraget, smerten - tankene blir ikke borte av den grunn.. Tvilen, fremtiden - alt jeg måtte tatt stilling til for min del, for min fremtid, for barna mine osv osv. Valget om å bli eller gå bør tas så nøkternt som overhode mulig. Jeg tok valget i sin tid preget av følelser som overskygget hodet, jeg skulle ønske noen hadde gitt meg rådet om å tenke på meg selv først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #86 Del Skrevet 6. november 2017 På 5.11.2017 den 7.39, GulSitron skrev: Jeg tror ikke han er sur på deg egentlig. Han er sur fordi han ble tatt og må ta konsekvensen av det han har gjort. Ønsker deg alt godt, TS! Han innrømmet å ha slettet/blokkert meg, og det var for å holde kontoen skjult. Han har lagt de fleste kort på bordet, tror det hjalp på at jeg tok med barna bort i helga. Han er veldig lei seg, (sikkert mest fordi han ble ferska, but still..) og han er villig til å gjøre det meste for å beholde familien sin. Han blir nødt til å spille med helt åpne kort, hvis ikke vet han konsekvensen av det. Venter på time på fvk, håper vi får komme inn fortest mulig! Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å svare, nå håper jeg for barna sin del at dette skal fungere! Ts Anonymkode: dd59c...05b 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. november 2017 #87 Del Skrevet 9. november 2017 Hvordan går det nå, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #88 Del Skrevet 9. november 2017 46 minutter siden, GulSitron skrev: Hvordan går det nå, TS? Joda, det rusler og går dette. Vi venter fortsatt(!!) på time, så tenker å ringe å purre i morgen. Kjedelig når man hadde ventet tlf tidligere i uka. Han har fjernet det meste av sosiale medier på tlf, har kun Facebook igjen. Har sett en annen side av ham, og det virker på meg som at han virkelig er lei seg. Håper bare det varer. Vi har en lang vei å gå, og dette blir absolutt ikke glemt med det første, men jeg setter pris på at han i det hele tatt prøver.. Ts Anonymkode: dd59c...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 9. november 2017 #89 Del Skrevet 9. november 2017 På 1.11.2017 den 22.21, AnonymBruker skrev: I HI står det at dere har 2? Anonymkode: b70d3...eba De har to, han har tre, da har han vel en fra tidligere forhold da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #90 Del Skrevet 9. november 2017 På 1.11.2017 den 21.40, AnonymBruker skrev: Huff, vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller hva jeg vil med dette her. Men fikk fortalt at nå i senere tid at samboeren har en snapchat-konto nr. 2, hvor han har lagt til ihvertfall ei som jeg vet om. Sender meldinger med kyssesmiley, ønsker henne en fin dag, vil hun skal varme han i senga osv osv, dere skjønner tegninga. Jeg vet hvem hun er, og hun er selv åpen med dette og sier ifra hva han skriver og når, da hun selv har opplevd noe lignende. Samboer vet ikke at jeg vet, derfor lagde jeg meg selv enda en bruker på snapchat, som ikke kan spores tilbake til meg, og la til han. Han bet på, og begynte med en gang å skrive til den profilen. Og uten å vite hvem hun (meg) er, så skriver han at han står i dusjen, og at hun kan komme å være med osv.. Jeg vet seriøst ikke hvordan vi skal ta det fra her, det som sårer mest er at vi har 2 barn sammen. Minstemann kom for ikke mange ukene siden! Vet ikke om jeg skal le eller grine, føler meg uvel og kvalm, samtidig som jeg er helt paralysert.. Noen som har vært borti noe lignende, og som har noen kloke ord? Anonymkode: dd59c...05b Bare gå fra han. Han vil ikke ha deg. Og leker med flere mens han venter på ei han kan gå inn i et nytt forhold med. Du er klippen hans. Hjemmet han bor i. Og mor til hans barn. Rent praktisk. Seksualiteten hans foregår andre plasser. Og han ønsker seg noe nytt. Ikke sleik dette behovet hans. Ikke vær der enkelt for han. Ikke stå ved hans side så han får leike seg mens du viser alle følelser for han. Gå! Ta med deg barna dine og start et nytt liv. Han vil alltid være utro mot deg. Du har bare sett starten. Sett deg i respekt. Vis han at du tar livet ditt alvorlig. At du krever noe mer enn han er og gir. Du fortjener bedre. Og søk det også i en annen som verdsetter deg større. Anonymkode: 8057e...174 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #91 Del Skrevet 9. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det rusler og går dette. Vi venter fortsatt(!!) på time, så tenker å ringe å purre i morgen. Kjedelig når man hadde ventet tlf tidligere i uka. Han har fjernet det meste av sosiale medier på tlf, har kun Facebook igjen. Har sett en annen side av ham, og det virker på meg som at han virkelig er lei seg. Håper bare det varer. Vi har en lang vei å gå, og dette blir absolutt ikke glemt med det første, men jeg setter pris på at han i det hele tatt prøver.. Ts Anonymkode: dd59c...05b Han lurer deg. Det handler ikke om deg. Men om hans store frykt for å miste hjemmet sitt. Der han har verdiene sine. Du og barna er klippen. Men han vil ikke ha deg. Ikke egentlig. Ikke seksuelt. Han vil ha andre på si. Og at du er tryggheten i livet hans. Hvorfor lar du han få vinne denne? Han vil snart finne en ny mulighet igjen.. i andre former. Anonymkode: 8057e...174 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #92 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg forstår ikke hvorfor dumme damer og dumme menn aksepterer sosiale fristelser/medier i forholdet? Det er da dømt til å mislykkes/settes ut for unødvendig prøve. Kutt ut denne dritten når man prøver å være to sammen i livet. Blande inn flere i forholdet gjennom sosiale medier er tilbakestående! Lær å sett grenser. Utvikle det rene og fine i det å være bare dere to. Ikke dra inn verden og mulighetene der utefra.. dere er da ikke på en stor offisiell fellesdating heller? Her hjemme er vi to voksne. Vi som voksne har ingen behov for medieverdenen. Vi skaper vår egen lykke og leser med humor og latter på all retardasjon som aksepteres og taes i bruk imellom partene i dette samfunnet. Anonymkode: 8057e...174 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 9. november 2017 #93 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg var en gang den jenta som Mannen flørtet med. Flørtingen var både på sosiale medier og i real life. Han vurderte å gå fra hus og hjem. Men ble fersket. Hva skjedde? Han skjerpet seg. Valgte henne, valgte familien. Skjedde aldri noe mer med oss (selv om det var følelser, fra begge sin side). Ganske sikker på at han holder seg på matta enda. Tror han ble mer fornøyd med det han hadde. Av og til trengst bare en wake up call. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #94 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg hadde aldri klart å tilgi noe sånt. Hadde aldri stolt på denne mannen igjen. Anonymkode: 49fbe...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #95 Del Skrevet 9. november 2017 Avtal å møte ham på denne hemmelige kontoen. Vær helt som vanlig. Observer alle løgnene hans når han drar. Det kan være verdifullt senere å observere hvordan han ippfører seg da, hvis du i det hele tatt vil fortsette med ham. Eller lærdom til senere. Ordne med barnevakt på forhånd kamuflert som besøk av venninne. Så dukker du opp, og konfronterer ham. Anonymkode: d52b5...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #96 Del Skrevet 9. november 2017 1 time siden, Stein-saks-papir skrev: Jeg var en gang den jenta som Mannen flørtet med. Flørtingen var både på sosiale medier og i real life. Han vurderte å gå fra hus og hjem. Men ble fersket. Hva skjedde? Han skjerpet seg. Valgte henne, valgte familien. Skjedde aldri noe mer med oss (selv om det var følelser, fra begge sin side). Ganske sikker på at han holder seg på matta enda. Tror han ble mer fornøyd med det han hadde. Av og til trengst bare en wake up call. Hååper jo selvfølgelig det er tilfellet her også, at han skjønner at ting får konsekvenser om han skal være en rass. Og om han ikke er interessert i familielivet vårt lenger, så håper jeg han kan ha såpass baller at han sier ifra. Vi kommer til å gi fvk en sjanse, det er han også villig til. Ts Anonymkode: dd59c...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara78 Skrevet 11. november 2017 #97 Del Skrevet 11. november 2017 Du må fortelle hvordan det har gått! Hvis du ser hvor langt han er villig til å gå, vet du i hvert fall hva du har med å gjøre. Du kan velge selv om du er villig til å stå der og ta han på fersken eller velge å gjemme deg et sted.. Kanskje hun kan sende deg et bilde av han som bevvis hvis du får hun til å sjekke om han vil møte. Tror du vil krepere innvendig hvis du lar vær å gjøre noe med det i hvert fall. Regner med at du vil beskytte ungene så godt det lar seg gjøre, men det her er et faktum om du vil eller ikke, og det er IKKE din feil! Forsøk å tenke på deg selv som et forbilde, hvordan ville du likt at din mor hadde reagert på din far hvis det hadde skjedd deg som barn? Heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #98 Del Skrevet 13. november 2017 På 11.11.2017 den 22.12, Sara78 skrev: Du må fortelle hvordan det har gått! Hvis du ser hvor langt han er villig til å gå, vet du i hvert fall hva du har med å gjøre. Du kan velge selv om du er villig til å stå der og ta han på fersken eller velge å gjemme deg et sted.. Kanskje hun kan sende deg et bilde av han som bevvis hvis du får hun til å sjekke om han vil møte. Tror du vil krepere innvendig hvis du lar vær å gjøre noe med det i hvert fall. Regner med at du vil beskytte ungene så godt det lar seg gjøre, men det her er et faktum om du vil eller ikke, og det er IKKE din feil! Forsøk å tenke på deg selv som et forbilde, hvordan ville du likt at din mor hadde reagert på din far hvis det hadde skjedd deg som barn? Heia!! Som skrevet før i tråden her, har jeg konfrontert han med kontoen. Magefølelsen min sier han kunne vært i stand til å reist til hun andre, dette får vi nå ikke sjekket. Jeg kommer til å gi det en liten sjanse, så får vi se hvordan det går fremover. Jeg er helt avhengig at han viser på alle mulige måter at han angrer, og det er denne familien han vil ha. Klarer han ikke det, er ikke dette liv laga. Har spurt han om det er en sånn type mann han vil døtrene sine skal finne, og det vil han jo ikke.. så vi får se, blir en lang vei å gå ihvertfall. Ts Anonymkode: dd59c...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellatin Skrevet 13. november 2017 #99 Del Skrevet 13. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Som skrevet før i tråden her, har jeg konfrontert han med kontoen. Magefølelsen min sier han kunne vært i stand til å reist til hun andre, dette får vi nå ikke sjekket. Jeg kommer til å gi det en liten sjanse, så får vi se hvordan det går fremover. Jeg er helt avhengig at han viser på alle mulige måter at han angrer, og det er denne familien han vil ha. Klarer han ikke det, er ikke dette liv laga. Har spurt han om det er en sånn type mann han vil døtrene sine skal finne, og det vil han jo ikke.. så vi får se, blir en lang vei å gå ihvertfall. Ts Anonymkode: dd59c...05b Beste spørsmålet du kunne stilt han! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #100 Del Skrevet 13. februar 2018 Hvordan går det ts? Anonymkode: f6faf...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå