AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Del Skrevet 1. november 2017 Huff, vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller hva jeg vil med dette her. Men fikk fortalt at nå i senere tid at samboeren har en snapchat-konto nr. 2, hvor han har lagt til ihvertfall ei som jeg vet om. Sender meldinger med kyssesmiley, ønsker henne en fin dag, vil hun skal varme han i senga osv osv, dere skjønner tegninga. Jeg vet hvem hun er, og hun er selv åpen med dette og sier ifra hva han skriver og når, da hun selv har opplevd noe lignende. Samboer vet ikke at jeg vet, derfor lagde jeg meg selv enda en bruker på snapchat, som ikke kan spores tilbake til meg, og la til han. Han bet på, og begynte med en gang å skrive til den profilen. Og uten å vite hvem hun (meg) er, så skriver han at han står i dusjen, og at hun kan komme å være med osv.. Jeg vet seriøst ikke hvordan vi skal ta det fra her, det som sårer mest er at vi har 2 barn sammen. Minstemann kom for ikke mange ukene siden! Vet ikke om jeg skal le eller grine, føler meg uvel og kvalm, samtidig som jeg er helt paralysert.. Noen som har vært borti noe lignende, og som har noen kloke ord? Anonymkode: dd59c...05b 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Del Skrevet 1. november 2017 Fortell han rett ut at du er klar over den andre Snapchat kontoen, å at du er *sett inn snap navn* så du er fullstendig klar over hva han driver med. Blir han sint så veit du hvertfall at han har noe å skjule, angrep er beste forsvar. Blir han lei seg så er det som regel fordi de har blitt tatt. Anonymkode: 0603e...209 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 1. november 2017 #3 Del Skrevet 1. november 2017 Du kan ikke gjøre annet enn å snakke rolig med han om dette. Be han forklare hva som skjer. Kan hende han bare søker litt spenning pr. melding, ikke sikkert det er mer på gang. Så må du avgjøre etterpå hva du vil gjøre med det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Del Skrevet 1. november 2017 21 minutter siden, Strixa skrev: Du kan ikke gjøre annet enn å snakke rolig med han om dette. Be han forklare hva som skjer. Kan hende han bare søker litt spenning pr. melding, ikke sikkert det er mer på gang. Så må du avgjøre etterpå hva du vil gjøre med det hele. Tenkte å se hvor langt han er villig til å gå, sikkert stygt av meg, men jammen er han ikke uskyldig selv. Han skrev at han hette noe annet enn han gjør på snap, når jeg spurte der. Han er også singel, bor alene og ingen barn.. Sannheten er jo at han er samboer med meg, og har 3 barn!! 😬😡 Jeg er selv fra en delt familie, og det er virkelig ikke noe jeg vil utsette ungene mine for☹ huff, snakk om å ødelegge for seg selv Ts Anonymkode: dd59c...05b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Del Skrevet 1. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å se hvor langt han er villig til å gå, sikkert stygt av meg, men jammen er han ikke uskyldig selv. Han skrev at han hette noe annet enn han gjør på snap, når jeg spurte der. Han er også singel, bor alene og ingen barn.. Sannheten er jo at han er samboer med meg, og har 3 barn!! 😬😡 Jeg er selv fra en delt familie, og det er virkelig ikke noe jeg vil utsette ungene mine for☹ huff, snakk om å ødelegge for seg selv Ts Anonymkode: dd59c...05b Som feks å avtale møte for sex, og hvis dere møtes på avtalt sted har du avslørt han? Anonymkode: 93469...c2f 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å se hvor langt han er villig til å gå, sikkert stygt av meg, men jammen er han ikke uskyldig selv. Han skrev at han hette noe annet enn han gjør på snap, når jeg spurte der. Han er også singel, bor alene og ingen barn.. Sannheten er jo at han er samboer med meg, og har 3 barn!! 😬😡 Jeg er selv fra en delt familie, og det er virkelig ikke noe jeg vil utsette ungene mine for☹ huff, snakk om å ødelegge for seg selv Ts Anonymkode: dd59c...05b I HI står det at dere har 2? Anonymkode: b70d3...eba 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Del Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I HI står det at dere har 2? Anonymkode: b70d3...eba Sikkert litt omskrivninger for å anonymisere. Anonymkode: 93469...c2f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #8 Del Skrevet 1. november 2017 Litt usikker på hvor mange barn dere har Ts? 🤔 Men prøv å avtal et møte da, si at du legger deg inn på det og det hotellet, sender han romnr og venter å ser om han dukker opp? Da ser du hvor langt han er villig til å gå Anonymkode: 0603e...209 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #9 Del Skrevet 1. november 2017 Det holder vel å avtale møte på et annet sted enn hotell. I en park, på en kafe el.l. Anonymkode: 93469...c2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #10 Del Skrevet 1. november 2017 Avtal å møtes på et gatehjørne. Og så sitter du inne på en kafe med utsikt til det gatehjørnet slik at du ser han når han kommer. Anonymkode: 93469...c2f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg ville dratt det ganske langt. Latt han få dra et på et møte. Når han da kommer hjem, uten at noe faktisk har skjedd. Hadde jeg gitt han sjansen til å innrømme alt. Altså spørre og grave uten i fortelle at jeg vet. Dersom han ikke innrømmer noe, hadde forholdet vært slutt. Anonymkode: 92001...83d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Del Skrevet 1. november 2017 Få han til å møte deg et sted. Når han kommer dit tar du bilde av deg selv og sender han, fra den lure-kontoen. Da tror jeg hjertet hans synker ned i støvlene. Anonymkode: aa854...d94 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Del Skrevet 1. november 2017 Får prøve å få til et møte eller noe. Har alliert meg med hun andre han skriver med, så hun skal sende over screenshot osv. Han har jo skutt av seg foten her, med å skrive med den personen han har.. Synd han tenker med feil hode😔 Ts Anonymkode: dd59c...05b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Del Skrevet 1. november 2017 Veldig bra at du egentlig tar det lengre tenker jeg da. Om han lett kan lure seg unna med at "bare litt spenning i hverdagen, møter ingen." Osv av unnskyldninger. Be han møte deg/henne og møt opp samme sted selv med alt av bevis. Så kan du se hvordan han reagerer 😉 Anonymkode: 7d330...fd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #15 Del Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig bra at du egentlig tar det lengre tenker jeg da. Om han lett kan lure seg unna med at "bare litt spenning i hverdagen, møter ingen." Osv av unnskyldninger. Be han møte deg/henne og møt opp samme sted selv med alt av bevis. Så kan du se hvordan han reagerer 😉 Anonymkode: 7d330...fd8 Det samme tenker jeg, blir fort veldig enkelt for ham å "unnskylde" det hele.. Eller om jeg får hun andre til å avtale et møte, og gir meg med henne når de skal møtes. Det hadde vært noe! Ts Anonymkode: dd59c...05b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #16 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg har blitt "tatt" for å flørte med andre på nett. I mine øyne gjorde jeg ikke noe galt selv om jeg snakket om at det hadde vært deilig å møtes og ting man kunne gjøre seksuelt også videre, men det var fantasier. Og det var privat for meg. Det ødela forholdet vårt. Han stolte aldri helt på meg igjen og kalte meg utro, jeg stolte aldri på han igjen og følte han overvåket og invaderte meg. Det føltes veldig urettferdig å bli kalt utro for ting som hadde foregått inni hodet mitt. Anonymkode: 7012f...2ee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. november 2017 #17 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å se hvor langt han er villig til å gå, sikkert stygt av meg, men jammen er han ikke uskyldig selv. Han skrev at han hette noe annet enn han gjør på snap, når jeg spurte der. Han er også singel, bor alene og ingen barn.. Sannheten er jo at han er samboer med meg, og har 3 barn!! 😬😡 Jeg er selv fra en delt familie, og det er virkelig ikke noe jeg vil utsette ungene mine for☹ huff, snakk om å ødelegge for seg selv Ts Anonymkode: dd59c...05b Du kan f.eks skrive noe sånt.: " jeg skal slutte å chatte med deg. Det føles feil fordi jeg har tre barn, og den minste er bare noen uker gammel. Jeg vil ikke sette familien på spill for ett eventyr. Det fristet å leke, men alvoret er så fryktelig alvorlig. Hvis mannen min finner ut av dette kan tilliten rakne, og hele livet vil forverres, og særlig barna vil få ett mye verre liv enn de fortjener. Jeg elsker barna mine. Endret 1. november 2017 av I Grosny 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #18 Del Skrevet 1. november 2017 Tenk om det viser seg at hun har lurt deg?? Så dukker du opp på treffet og så er det en helt annen fyr der? Og mannen din er uskyldig. Og du er plutselig den eneste som flørter på snap? Anonymkode: 077ce...29c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 Populært innlegg #19 Del Skrevet 1. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt "tatt" for å flørte med andre på nett. I mine øyne gjorde jeg ikke noe galt selv om jeg snakket om at det hadde vært deilig å møtes og ting man kunne gjøre seksuelt også videre, men det var fantasier. Og det var privat for meg. Det ødela forholdet vårt. Han stolte aldri helt på meg igjen og kalte meg utro, jeg stolte aldri på han igjen og følte han overvåket og invaderte meg. Det føltes veldig urettferdig å bli kalt utro for ting som hadde foregått inni hodet mitt. Anonymkode: 7012f...2ee Det har ikke foregått inni hodet ditt, du har seksualisert personer du har privat kontakt med, som ha ikke syntes er greit - DET ER UTROSKAP. Når man gjør sånt er man så råtten som det går ann alstå, lurer på hvordan foreldra til sånne "mennesker" har oppdratt dem. Fortjener null og nada her i livet... Ts: Dra den lenger, og se om han er villig til å møtes. Bar edet med snapscat hadde vært kroken på døra for min del, slev om vi er gift. Det er et enormt tillitsbrudd, og ikke minst respektløst. Hadde aldri klart å verken tenne, eller stole på han igjen, fysj så motbydelig. Du bürde allerede planlegge økonomien som alenemor, og sette igang planer - slik at når du komfronterer han, kan stikke med unga og la han sitte igjen alene. Anonymkode: 33ed9...777 60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 1. november 2017 #20 Del Skrevet 1. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt "tatt" for å flørte med andre på nett. I mine øyne gjorde jeg ikke noe galt selv om jeg snakket om at det hadde vært deilig å møtes og ting man kunne gjøre seksuelt også videre, men det var fantasier. Og det var privat for meg. Det ødela forholdet vårt. Han stolte aldri helt på meg igjen og kalte meg utro, jeg stolte aldri på han igjen og følte han overvåket og invaderte meg. Det føltes veldig urettferdig å bli kalt utro for ting som hadde foregått inni hodet mitt. Anonymkode: 7012f...2ee Foregikk vel ikke bare i hodet ditt når du blandet inne en 3 part på nett. Hvordan kunne typen din vite at det bare var fantasier fra din side? At du ikke bare brukte det som unnskyldning når du ble tatt? Skjønner han veldig godt. Nesten så jeg ikke tror på deg at du faktisk mener dette er greit. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå