Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer kommer hjem den 13.nov, og appen min sier EL er 12.nov, Har hatt litt uregelmessige perioder, utenom de 3 siste, 30, 31, og 31 dager. Så da er nok EL på dag 16-17, og han kommer hjem på dag 18 av syklusen min ☹️ Er det noen sjanse?

Anonymkode: 7da0c...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samboer kommer hjem den 13.nov, og appen min sier EL er 12.nov, Har hatt litt uregelmessige perioder, utenom de 3 siste, 30, 31, og 31 dager. Så da er nok EL på dag 16-17, og han kommer hjem på dag 18 av syklusen min ☹️ Er det noen sjanse?

Anonymkode: 7da0c...3ba

Usikkert. Du kan jo evt. bruke eggløsningstester for å være helt sikker. Om han har vært lenge borte/ lenge siden han har kommet kan det være dårlig kvalitet på sæden også. Da burde han gjøre noe med saken selv 11.nov:P

Anonymkode: 85866...c99

Skrevet

Min ble unnfanget 2 dager etter jeg skulle hatt EL, så jeg hadde kjørt på og håpet på det beste. 

Anonymkode: 0f0b7...3d7

Skrevet

Folk må slutte å bruke app hvis man har uregelmessig syklus!! Jeg har selv syklus på 30-32 dager, men plutselig kommer det en på 28 og en på 35. Det vet man jo ikke før syklusen er omme. Bruk EL-test, så vet du.

Anonymkode: ad498...460

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk må slutte å bruke app hvis man har uregelmessig syklus!! Jeg har selv syklus på 30-32 dager, men plutselig kommer det en på 28 og en på 35. Det vet man jo ikke før syklusen er omme. Bruk EL-test, så vet du.

Anonymkode: ad498...460

Men eggløsningen inntreffer vel uansett så-og-så mange dager etter menstruasjon? 

Kan være jeg er helt på bærtur nå altså

Anonymkode: a778f...c1f

Skrevet

Eggløsningen inntreffer så, så mange dager FØR mens. Om man har ustabil syklus så er det oftest eggløsningen som flytter seg og mensen kommer etter X antall dager. Dette varierer fra kvinne til kvinne! El-test blir positiv 12-36 timer før eggløsningen inntreffer :) .

For å være sikker på at det har vært en eggløsning, så må du tempe. Eggløsningstester blir positive selv når kroppen prøver å få eggløsning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...