Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Sitat fra denne artikkelen Kronprinsessens far sier at det er likheter mellom 31 år gamle datter og stripperen Renate Barsgård (34). - Renate og Mette-Marit ville kommet godt overens. På flere områder er de litt like, sier han. Hva den mannen kan få seg til å si :o
Mulle7 Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Ja, synd man ikke kan velge sine foreldre... :o :o
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Uten å kjenne MM eller Renate det aller minste, så synes jeg da ikke det var noen urimelig kommentar fra den godeste Sven O. Begge er blide, blonde, enkle sørlandsjenter. (Eller var ikke Renate fra sørlandet? Vel uansett.) Begge virker som typiske omsorgspersoner; MM trives godt i morsrollen, hun stripperen har begynt på en typisk omsorgsutdannelse hun skal falle tilbake på når strippetiden er slutt. Ærlig talt, å være stripper gjør deg da ikke til et forferdelig menneske eller noe. Det får være måte på snobbethet.
Hilde Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Det samme tenkte jeg, Cruel. Man kan da være et godt menneske selv om man er stripper? Siden jeg verken kjenner den ene eller den andre har jeg ikke filla peiling på om de er like eller ei, men jeg kan absolutt ikke se problemet med utsagnet til Sven O.
Gjest 1111 Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Skjønner da virkelig ikke hva som er å henge seg opp i her. selv om man har stripping som jobb så betyr det da virkelig ikke at man bare er en stripper folk har da faktisk en personlighet i tilegg til jobb! Sven O må da få si at Mette Marit har like personlighetstrekk som med hans kjæreste uten at han skal bli hengt ut for det.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Uten å kjenne MM eller Renate det aller minste, så synes jeg da ikke det var noen urimelig kommentar fra den godeste Sven O. Begge er blide, blonde, enkle sørlandsjenter. (Eller var ikke Renate fra sørlandet? Vel uansett.) Begge virker som typiske omsorgspersoner; MM trives godt i morsrollen, hun stripperen har begynt på en typisk omsorgsutdannelse hun skal falle tilbake på når strippetiden er slutt. Ærlig talt, å være stripper gjør deg da ikke til et forferdelig menneske eller noe. Det får være måte på snobbethet. Å si at de ville kommet godt overens er da ingen negativ ting å si? :o
Gjest Catwoman Skrevet 25. januar 2005 #7 Skrevet 25. januar 2005 Hvorfor i dte hele tatt nevne stripperske i overskriften? SvenO sammenligner MM med sin nye kjæreste, ikke med en stripper, (ikke at jeg mener det er no galt med strippere, men det er liksom en forskjell her)
Gjest Madam Felle Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Uten å kjenne MM eller Renate det aller minste, så synes jeg da ikke det var noen urimelig kommentar fra den godeste Sven O. Begge er blide, blonde, enkle sørlandsjenter. (Eller var ikke Renate fra sørlandet? Vel uansett.) Begge virker som typiske omsorgspersoner; MM trives godt i morsrollen, hun stripperen har begynt på en typisk omsorgsutdannelse hun skal falle tilbake på når strippetiden er slutt. Ærlig talt, å være stripper gjør deg da ikke til et forferdelig menneske eller noe. Det får være måte på snobbethet.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Mener selvsagt ikke at strippere ikke kan ha fin personlighet men viklingen på artikkelen; gamle Sven O gifter seg med en ung stripperske er vel ikke en passende sammenheng å dra kongelige inn i. Hvertfall ikke når alle vet hvilket dårlig forhold de to har fra før av.
Gjest 1111 Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Vel, han er i slekt med MM som nå er en del av de kongelige. så jeg syns ikke det er "upassende" å skrive om en stripperske og en kongelig i samme artikkel. Jeg syns det blir altfor mye fokusert på at hun er en stripper. hun er da tross alt mye mer enn det.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #11 Skrevet 25. januar 2005 Selvfølgelig kan man ha fin personlighet om man er stripper, men jeg mener at det yrket du velger sier mye om deg som person. I mine øyne er stripping et utrolig harry yrkesvalg. Jeg synes MM gjør et mye bedre inntrykk en strippelaila som danser rundt med sputniktruse.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #13 Skrevet 25. januar 2005 Selvfølgelig kan man ha fin personlighet om man er stripper, men jeg mener at det yrket du velger sier mye om deg som person. I mine øyne er stripping et utrolig harry yrkesvalg. quote] Jeg er enig i at det å velge stripping som yrke sier en del om en som person. Jeg vil ikke bruke ordet harry, men det sier noe om dine normer innenfor enkelte områder. Det sier også noe om at du er veldig opptatt av ditt ytre. I mine øyne gjør det en person ganske selvopptatt og en selvopptatt person er ofte så opptatt av sine egne problemer at det kan være vanskelig å sette seg inn i situasjoner til mennesker som virkelig har problemer.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #14 Skrevet 25. januar 2005 Mm har da erfaring selv? Vi fikk da kjennskap til det før hennes egt bryllup. En exs av henne ville offentliggjøre film av henne. Var så ille at statsminister grep inn. Var nok ikke vanlig stripping der nei......... "stemora" UTDANNER SEG TIL HJELPEPLEIER,mM FIKK ET LYNKURS I U-HJELP. nÅ REISER HUN OG SER TIL AIDSSYKE. dE ER JEVNGAMLE,LYSE OG FRA SØRLANDET. sKULLE VÆRE LIKHET NOK DET. bLIR KJEKT MED FRESKE FOLK PÅ BESØK HOS PARET PÅ SKAUGUM.HE HE, GJETT OM DE BLIR INVITERT DIT DA...
Sheba Skrevet 26. januar 2005 #15 Skrevet 26. januar 2005 Jeg ser ikke helt nødvendigheten av at journalister skriver om alt de får vite/blir tipset om. Dette er fullstendig uinteressant for det første, og for det andre finnes det mennesker som burde bli beskyttet mot seg selv. Etter min mening er Sven O i denne kategorien. At mannen er pr-kåt får stå for hans egen regning, jeg er uansett ikke spesielt hypp på å lese om privatlivet hans. Noen ganger får jeg følelsen av at enkelte ting blir skrevet om han utelukkende for å skandalisere og ramme kronprinsparet. Allmennhetens interesse har det neppe ihvertfall. Eller burde ikke ha det... :o
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2005 #16 Skrevet 26. januar 2005 Sitat fra denne artikkelen Kronprinsessens far sier at det er likheter mellom 31 år gamle datter og stripperen Renate Barsgård (34). - Renate og Mette-Marit ville kommet godt overens. På flere områder er de litt like, sier han. Hva den mannen kan få seg til å si :o Se på han da...
Superlammet Skrevet 26. januar 2005 #17 Skrevet 26. januar 2005 For det første: Det er ikke Sven O. som skriver artiklene. Det er ikke han som vinkler det over mot MM. For det andre: Om så kjæresten hans er stripper, barnehagetante eller omsorgsarbeider har det lite å si. Mannen skal gifte seg med en han liker godt, be happy. Samma f... om det er Sven O. som skal gifte seg eller om det er Ola Dunk...
jasså Skrevet 26. januar 2005 #18 Skrevet 26. januar 2005 Hun er da ikke stripper nå, hun er skoleelev. Hun skal få seg en utdannelse.Og det er mer enn mm har.. Og hun (Renate)har da ikke drevet med noe ulovlig ? (og mm har da drevet med mye verre ting enn stripping..)
Mulle7 Skrevet 26. januar 2005 #19 Skrevet 26. januar 2005 Jeg ser ikke helt nødvendigheten av at journalister skriver om alt de får vite/blir tipset om. Dette er fullstendig uinteressant for det første, og for det andre finnes det mennesker som burde bli beskyttet mot seg selv. Etter min mening er Sven O i denne kategorien. :bukke: Kunne ikke vært mer enig!
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #20 Skrevet 26. januar 2005 Mette Marit Renate Barsgård Mange likheter her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå