NØKTERN Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Skal kreve høyere lønn og lurer på hvordan eg går fram. Eventuelt hvordan gikk du fram? og hvor mye krevde du? Og hvor mye fikk du tilslutt?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Med mindre du jobber et sted med ekstrem sykepleiemangel så kommer du ikke til å få økning, da føles tariff. Anonymkode: 41053...224 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Er du organisert, så snakk med dem. Anonymkode: 42932...bff
NØKTERN Skrevet 1. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2017 Det har eg tenkt å gjøre......
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 er bare å stille et krav, er det ny jobb eller tenker du der du er? Jeg stilte krav på 30 k, hadde en annen jobb for hånden, så hadde ikke noe å tape. fikk det på timen. Anonymkode: 65447...42e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 23 timer siden, NØKTERN skrev: Skal kreve høyere lønn og lurer på hvordan eg går fram. Eventuelt hvordan gikk du fram? og hvor mye krevde du? Og hvor mye fikk du tilslutt? Det er vanligvis ikke så enkelt at du bare kan kreve høyere lønn. En god begynnelse er å medelde segninn i sykepleierforbundet og ta lønnskrav via dem. De kan forhandle lønn både for enkeltpersoner og grupper. Forøvrig er der vel ingen på denne tiden av året som har mer penger til lønn på sine budsjetter? Anonymkode: fca76...378
NØKTERN Skrevet 2. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2017 Takk for innspillet😊. ...ja jet er ny jobb tilbud. Er det greit å ta det på telefonen? Hvordan gikk du frem med det?
NØKTERN Skrevet 2. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: er bare å stille et krav, er det ny jobb eller tenker du der du er? Jeg stilte krav på 30 k, hadde en annen jobb for hånden, så hadde ikke noe å tape. fikk det på timen. Anonymkode: 65447...42e Takk for innspillet😊. ...mener du at du fikk 30000kr mer Wow. ........ ja det er ny jobb tilbud. Er det greit å ta det på telefonen? Hvordan gikk du frem med det?
NØKTERN Skrevet 2. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanligvis ikke så enkelt at du bare kan kreve høyere lønn. En god begynnelse er å medelde segninn i sykepleierforbundet og ta lønnskrav via dem. De kan forhandle lønn både for enkeltpersoner og grupper. Forøvrig er der vel ingen på denne tiden av året som har mer penger til lønn på sine budsjetter? Anonymkode: fca76...378 Takk for innspillet...mener du at nsf kan forhandle lønn på min vegne ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå