AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Merker at jeg har litt ødem i beina, sokkene lager dype merker... Jeg slitet og med leggsmerter, kan dette være oga ødem? I flg sykepleier er d bivirkning av medisin. Vil støttestrømper hjelpe? Anonymkode: f4f19...cfc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker at jeg har litt ødem i beina, sokkene lager dype merker... Jeg slitet og med leggsmerter, kan dette være oga ødem? I flg sykepleier er d bivirkning av medisin. Vil støttestrømper hjelpe? Anonymkode: f4f19...cfc Du må snakke med lege og få lege til å undersøke hvorfor du har ødem og om du skal ha noen andre medisiner. Skal du ha støttestrømper så må du enten ha strømper som går opp i lyske eller strømpebukser. Bruker du bare knestrømper, flytter du ødemene til over knærne noe som kan gjøre vondt verre. Anonymkode: 57523...a37
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Sist jeg var hos lege pga leggsmerter fant se ikke årsaken. Rtg så ok ut oh blodprøver like så. Jeg har ikke tenkt over der med ødem før nå og at d kan gi smerter. Smertene er ved hvile, bedres når jeg er oppe og står eller går. La merke til sokkemerker da d om ødem slo meg. Rart ikke lege merket d sist. Anonymkode: f4f19...cfc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå